معرفی و بررسی بهترین ربات‌ های استخراج ارز دیجیتال تلگرام

ربات های ارز دیجیتال تلگرام

با توسعه ارز های دیجیتال و افزایش توجه عموم مردم به سمت آن ها روش های مختلفی برای به دست آوردن این کوین ها ایجاد شده است. یکی از ساده ترین راه هایی که برای رسیدن به درآمد از طریق ارز دیجیتال وجود دارد، استفاده از ربات های هوشمند تلگرام است. این روش پس از موفقیت پروژه نات کوین و لیست شدن آن در صرافی ها به شدت مورد استقبال قرار گرفته است. در این مقاله می خواهیم بهترین ربات های ارز دیجیتال تلگرام که عملکردی مشابه نات کوین دارند را به شما معرفی کنیم. اگر به نات کوین نرسیدید فرصت کسب درآمد از این ربات‌های تلگرامی جایگزین را از دست ندهید.

نقش تلگرام در بازار ارزهای دیجیتال

پلتفرم ارتباطی تلگرام به دلیل ویژگی های منحصر به فرد و امنیت بالایی که دارد همواره انتخاب اول بسیاری از کاربران فضای مجازی بوده است. با توجه به بالا بودن تعداد کاربران این شبکه اجتماعی و پس از استقبال از پروژه نات کوین، تعداد زیادی از پروژه های ارز دیجیتال تصمیم گرفتند از این پلتفرم برای اطلاع رسانی، استخراج کوین در قالب بازی، معاملات هوشمند و ارائه سیگنال های خرید و فروش استفاده کنند.

ربات هایی که در ادامه به شما معرفی می کنیم، میم کوین ها یا سکه های مجازی را در اختیار شما قرار می دهند. در نهایت امکان تبدیل این سکه ها به رمز ارز های حقیقی وجود دارد. مثلاً در پروژه نات کوین دیدید که یکه های مجازی در نهایت به تون کوین تبدیل شدند. تلگرام ارز دیجیتال تون کوین را نیز در بستر بلاک چین اختصاصی خود ارائه می دهد. در جدول زیر لینک ورود به این ربات ها برای استفاده و عضویت ساده تر قرار داده شده است.

نام رباتلینک عضویت
Tap Swap@tapswap_bot
Hamster Kombat hamster_kombat@
DOT coin @dotcoin_bot  
YescointheYescoin_bot@
OnChainCoin@onchainchain
Blumt.me/BlumCryptoBot/app?startapp=ref_EjJGMcFQ1K
Catizen @catizenbot

Tap Swap

تپ سواپ یکی از بهترین ربات های ارز دیجیتال تلگرام

تپ سواپ یکی از ربات های ارز دیجیتال تلگرام است که دقیقاً مشابه با نات کوین عمل می کند. تنها تفاوتی که میان تپ سواپ و نات کوین وجود دارد این است که تپ سواپ بر بستر سولانا ارائه می شود. این ربات در قالب یک بازی ساده عمل می کند و تنها در قبال ضربه زدن روی صفحه تلفن همراه یا به اصطلاح تپ کردن به شما سکه مجازی می‌دهد. البته روش‌های دیگری هم برای افزایش امتیاز و کسب درآمد از طریق این بازی وجود دارد.

انجام  تسک های روزانه مثل دنبال کردن اکانت های تپ سواپ در شبکه های اجتماعی مختلف، دعوت از دوستان برای عضویت در ربات، ارتقای سطح و… از جمله راهکارهایی هستند که می توانید برای افزایش سکه های خود مورد استفاده قرار دهید. البته هنوز سرنوشت این سکه های مشخص نیست؛ اما رشد قیمت نات کوین به کاربران نشان داد که شرکت در این بازی ها قرار نیست بی فایده باشد.

 لازم به ذکر است که برای استخراج نات کوین هیچ محدودیت و سقفی وججود نداشت؛ اما در مورد تپ سواپ تنها 1 میلیارد واحد عرضه می شود. از این مقدار هم نیمی از آن سهم تیم توسعه و مشاوره خواهد بود. برای کسب اطلاعات بیشتر در این باره می توانید مقاله معرفی تپ سواپ را مطالعه کنید. برای شروع این بازی نیز می توانید از همین حالا وارد ربات تلگرامی تپ سواپ شوید.

Hamster Kombat

همستر کامبت

بدون تردید جنجالی ترین ربات ارز دیجیتال تلگرام تا این لحظه همستر کامبت است. این ربات هم مانند سایر ربات های فعال در این حوزه بر اساس قانون tap-to-Earn فعالیت می کند. البته راه های کسب سکه های بیشتر در همستر کامبت با ربات های دیگر متفاوت است. انجام چالش ها، خرید کارت های مختلف، وارد کدن کد مورس، ارتقای سطح و … از جمله مواردی هستند که در کنار تپ کردن به شما برای دریافت سکه های بیشتر کمک می کنند.

یکی از جذابیت های همستر کمبت این است که موفقیت در آن به میزان فعالیت شما بستگی دارد. این موضوع توانسته رقابت هیجان انگیزی را بین کاربران تلگرام ایجاد کند. البته لازم به ذکر است که از ابتدا اعلام شده کوین های این بازی در نهایت به تون کوین تبدیل می شوند. به علاوه، امکان اتصال به کیف پول های دیجیتال نیز در این ربات فراهم شده است. همه این موراد در کنار هم، امید به کسب درآمد از طریق همستر کامبت را افزایش داده و کاربران زیادی را برای استفاده از آن تشویق کرده است. با مراجعه به مقاله معرفی همستر کامبت می توانید با این ربات بیشتر آشنا شوید.

DOT coin

دات کوین از بهترین ربات های ار دیجیتال تلگرام

اگر به دنبال بهترین ربات های ارز دیجیتال تلگرام بگردید، بدون شک نام دات کوین نیز به گوش شما می رسد. این پروژه را می توان روش بعدی برای استخراج نات کوین دانست. همانطور که مشخص است همه چیز در این بازی تقلیدی است از پروژه اصلی نات کوین. در این بازی نیز تنها کاری که باید انجام دهید ضربه زدن روی صفحه و دریافت سکه است. همچنین، دریافت سکه اضافه تر مشروط به انجام تسک های اعلام شده خواهد بود.

Yescoin

یس کوین از بهترین ربات های ار دیجیتال تلگرام

یس کوین نیز از دیگر ربات های ارز دیجیتال تلگرام است. روش کسب کوین های مجازی در این ربات با سایر ربات هایی که تا اینجا در مورد آن ها صحبت کردیم متفاوت است. در این بازی به جای ضربه زدن روی صفحه باید انگشت خود را روی سکه هایی که در قسمت های مختلف صفحه قرار داده شده اند بکشید. این موضوع کسب کوین ها از این ربات را بیشتر به یک سرگرمی تبدیل می کند. به علاوه، دیگر امکان استفاده از Auto Clicker برای دریافت سکه های بیشتر وجود ندارد. بر اساس اعلام توسعه دهندگان، این بازی هم اکنون بیشتر از 10 میلیون کاربر دارد و توکن های آن نیز روی بستر تون کوین ارائه خواهد شد.

OnChainCoin

ربات ارز دیجیتال تلگرامی آن چین

آنچین کوین نیز مانند نات کوین یک بات تلگرامی و یک بازی مبتنی بر tap to earn  است. البته با وارد شدن به این ربات متوجه می شوید که بازی قدری با نات کوین متفاوت است. در واقع سکه ای در صفحه دیده نمی شود و شما بجای آن یک زنجیر قرار داده شده است. شما باید ضربه زدن را به نحوی ادامه بدهید که اتصال این زنجیر قطع نشود. در این ربات هم مثل نات کوین، تپ سواپ و.. می توانید با استفاده از گزینه های موجود و با فعالیت بیشتر، تعداد سکه های خود را افزایش بدهید.

Blum

بلوم، یک ربات برای کسب درآمد

احتمالاً بلوم متفاوت ترین ایردراپی است که در این مطلب به آن می پردازیم. در حقیقت بلوم یک صرافی آنلاین است که امکان دسترسی به توکن های متمرکز یا غیر متمرکز را برای کاربران فراهم می کند. این صرافی آنلاین هم به صورت اپلیکیشن و هم به صورت بات تلگرامی قابل دریافت است. در این ایردراپ نیز مشابه با موادری که تا این جا معرفی شد، باید با انجام مأموریت های مختلف به جمع آوری سکه بپردازید. در ربات تلگرامی Blum هر 8 ساعت مخرن سکه های شما پر می شود و می توانید آن ها را استخراج کنید.

به یاد داشته باشید که انجام تسک های مختلف می تواند سکه های بیشتری برای شما به ارمغان بیاورد. طراحی ربات به گونه ای است که به نظر می رسد شما در حال انجام یک ویدیو گیم هستید. در واقع باید در این بازی روی برگ هایی که از بالا می ریزند کیلیک کنید و برای این کار تنها چند ثانیه زمان دارید. این موضوع توانسته بلوم هم به عنوان یکی از بهترین ربات های ارز دیجیتال تلگرام و هم یک سرگرمی معرفی کند. لازم است بدانید که توکن های بلوم هنوز در هیچ صرافی لیست نشده و فعلاً ارزش مادی ندارند.

Catizen

بازی و درآمد رمز ازی با کتیزن

اگر می خواهید در کنار تجربه یک بازی سرگرم کننده، توکن های مختلف نیز دریافت کنید باید به ربات تلگرامی کتیزن سر بزنید. در ین ایردراپ می توانید بازی کنید و سکه دریافت کنید. با شروع بازی، با یک اتاق مواجه می شوید که باید گربه های مختلف تولید کنید و در آن قرار دهید. با تولید این گربه ها و افزایش تعداد آن ها کوین به دست می آورید. البته حداکثر تعداد گربه های 12 عدد است و پس از آن باید برای داشتن گربه بیشتر آن ها را با هم جفت کنید. هر گربه سطح خاص و امتیاز مشخصی دارد و با جفت کردن آن ها می توانید نسل ارتقا یافته و با ارزش تری را پرورش دهید.

در این بازی نیز مثل سایر موارد گزینه هایی وجود دارد که می تواند به بالاتر رفتن سطح شما و کسب کوین های بیشتر کمک کند. البته جمع کردن توکن در این بازی نسبت به سایر ربات های ارز دیجیتال تلگرام کمی سخت تر است. همین موضوع باعث شده برخی کاربران انگیزه خود را برای ادامه این بازی از دست بدهند.

5 1 رای
این نوشته چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments