معرفی و مقایسه پلتفرم های آنلاین خرید اقساطی

خرید اقساطی

افزایش روز افزون نرخ تورم و به دنبال آن افزایش قیمت ها، قدرت خرید مردم را به شدت تحت تأثیر قرار داده است. از طرفی، افراد پول کافی برای تهیه یک محصول را ندارند. از طرف دیگر هم تا زمانی که آن مبلغ را به دست آورند قیمت محصول مد نظر آن ها افزایش یافته است. با توجه به نکات ذکر شده، خرید اقساطی راه حل مناسبی به نظر می رسد. با توجه به این شرایط پلتفرم های مختلفی امکان خرید قسطی را فراهم می کنند. این خدمات در راستای افزایش توان خرید مردم ارائه می شود. متنوع بودن پلتفرم های آنلاین خرید اقساطی این سوال را برای کاربران ایجاد می کند که از کدام سرویس استفاده کنیم؟ در ادامه، ویژگی ها و شرایط خدمات پلتفرم های مختلف را برای دستیابی به بهترین انتخاب بررسی می کنیم. با ما همراه باشید.

مزیت های خرید اقساطی

خرید اقساطی یک روش پر طرفدار برای تهیه کالا یا دریافت خدمات است که به افراد امکان می‌دهد قیمت کالا را به صورت کامل پرداخت نکنند و به جای آن، مبلغ کل را به قسط ‌های ماهیانه کوچکتر تقسیم کنند. این روش می ‌تواند مزایای متعددی داشته باشد که به طور کلی عبارت‌اند از:

  1. دسترسی آسان‌تر به محصولات: خرید اقساطی به افراد امکان می‌دهد محصولاتی که به دلیل هزینه‌ی بالا یا نیاز فوری قادر به خرید آن نیستند را به راحتی تهیه کنند.
  2. تسهیل مدیریت مالی: پرداخت مبلغ در چند قسط به صورت ماهیانه، به افراد کمک می‌کند تا امور مالی خود را بهتر مدیریت کرده و با برنامه ‌ریزی مناسب درآمد و هزینه‌های خود را هماهنگ کنند.
  3. افزایش قدرت خرید:اگرچه خرید اقساطی شکل ایده آل تهیه کالا نیست؛ اما باعث می شود بتوانید اجناسی را تهیه کنید که قیمتشان بیشتر از پول موجود در حساب شما است.
  4. نرخ سود معمولاً ثابت: در بسیاری از موارد، نرخ سود برای خرید اقساطی ثابت است و افراد از نوسانات نرخ بهره مصرف‌کنندگی در طول زمان در امان هستند.

هرچند خرید اقساطی مزایای زیادی دارد؛ اما باید مواردی همچون سود، شرایط پرداخت و میزان کل هزینه‌ نهایی را قبل دقیقاً بررسی کرده و سپس تصمیم بگیرید. بنابراین، بهتر است قبل از هر گونه اقدانی با پلتفرم های آنلاین خرید اقساطی آشنا شوید و خدمات و مزایا و معایب هر کدام را بشناسید. در صورتی که با نحوه استفاده از این سامانه ها و دریافت اعتبار از آن ها آشنایی ندارید مقاله راهنمای دریافت اعتبار از سایت های خرید قسطی می تواند به شما کمک کند.

دیجی پی اپلیکیشن مالی همه کاره

دیجی پی، اپلیکیشن همه کاره

میزان اعتبار: 10-50 میلیون

میزان کارمزد: 23 درصد

حداکثر زمان تسویه حساب: 12 ماه

اپلیکیشن دیجی پی از زیر مجموعه های دیجی کالاست. این پلتفرم از سال 1397 فعالیت خود را آغاز کرد. کلیه تراکنش های مالی مثل پرداخت قبوض، کارت به کارت، خرید بسته های اینترنتی و پرداخت اقساط را می توانید به راحتی از طریق دیجی پی انجام دهید. یکی از جذاب ترین خدماتی که این مجموعه در اختیار شما قرار می دهد، امکان خرید اقساطی است. برای استفاده از این خدمات باید حساب بانکی فعال داشته باشید. میزان مبلغ اولیه قابل پرداخت بسته به میزان اعتبار و زمان بازپرداخت متفاوت خواهد بود. از دیگر ویژگی های جذاب دیجی پی این است که زمان پرداخت اولین قسط یک ماه پس از خرید شما خواهد بود. علاوه بر این ها، اگر کد تخفیف دیجی پی داشته باشید، می توانید اعتبار رایگان گرفته و کیف پولتان را شارژ کنید.

دیجی پی با همکاری بانک تجارت شرایط را برای خرید اقساطی فراهم می کند. نکته مهم این است که این خرید باید از فروشگاه های مشخصی باشد. از بین این فروشنده ها می توانیم دیجی کالا، سفر مارکت، مادیران، اتاقک و … را نام ببریم. حداقل مبلغ خرید اقساطی از دیجی پی 250,000 تومان و سقف خرید 50 میلیون تومان است. برای دریافت اعتبار هم نیازی به ضامن ندارید و تنها با یک چک صیادی خرید خود را انجام خواهید داد.

اسنپ پی از بهترین پلتفرم های آنلاین خرید اقساطی

اسنپ پی

میزان اعتبار: تا سقف 10 میلیون

میزان کارمزد: 0 درصد

حداکثر زمان تسویه حساب: 4 ماه

اگر از کاربران سوپر اپلیکیشن اسنپ هستید، ثبت نام در اسنپ پی را فراموش نکنید. کاربران این پلتفرم می توانند بدون نیاز به ضامن یا وثیقه تا سقف 10 میلیون خرید اقساطی یا اعتباری انجام دهند. با سرویس ماهانه این پلتفرم می توانید از خدمات اسنپ استفاده کرده و هزینه آن را در پایان ماه بپردازید. لازم به ذکر است که با کد تخفیف اسنپ پی، می توانید برای استفاده از خدمات و سفارش محصولات، مبلغ کم تری را بپردازید.

یکی دیگر از طرح های خرید اقساطی در اسنپ پی، به شما این امکان را می دهد که از فروشگاه های تحت قرارداد این مجموعه خرید کرده و هزینه آن را در طول 4 ماه به صورت قسطی پرداخت کنید. بانی مد، خانومی، سفیر، دیوید جونز، مدیسه و … از جمله این فروشگاه ها هستند. در این پلتفرم‌ آنلاین خرید اقساطی نیازی نیست سودی پرداخت کنید؛ اما در صورت پرداخت نکردن به موقع اقساط جریمه خواهید شد. همچنین، این موضوع روی اعتبار شما برای دریافت خدمات مالی بعدی تأثیر منفی می گذارد.

با قسطا همه چیز را قسطی بخرید

قسطا، یکی از پلتفرم های آنلاین خرید اقساطی

میزان اعتبار: 3-20 میلیون

میزان کارمزد: 23 درصد سالانه

حداکثر زمان تسویه حساب: 12 ماه

یکی دیگر از پلتفرم های آنلاین خرید اقساطی، قسطا نام دارد. این مجموعه فعالیت خود را با هدف تسهیل خرید برای عموم مردم از سال 97 آغاز کرده است. کاربران قسطا تسهیلات مورد نیاز خود را در قالب یک کارت اعتباری به نام قسطا کارت دریافت می کنند. نکته مهم این است که خرید با این کارت محدودیتی ندارد. در واقع، از تمام فروشگاه های سرتاسر کشور می توانید با قسطا کارت به آسانی خرید کنید.

برای استفاده از این خدمات با توجه به نتیجه اعتبار سنجی حساب خود باید چک یا سفته به عنوان ضمانت ارائه کنید. 14 تا 15 درصد از مبلغ کل تسهیلات به عنوان پیش پرداخت دریافت می شود. با بقیه مبلغ خرید کرده و بعدا به صورت اقساطی حساب خود را تسویه می کنید.

ازکی وام از بهترین پلتفرم‌های آنلاین خرید اقساطی

میزان اعتبار: 10-75 میلیون

میزان کارمزد: 22-260درصد

حداکثر زمان تسویه حساب: 18 ماه

ازکی وام  یکی از پلتفرم های آنلاین خرید اقساطی از فروشگاه های مختلف است. با استفاده از خدمات این مجموعه می توانید محصولات مورد نیاز خود را از فروشگاه های خاص به صورت قسطی تهیه کنید. توجه داشته باشید که سقف خرید شما  باید 75 میلیون باشد. پس از انتخاب میزان تسهیلات می توانید بازه 6، 12 یا 18 ماهه را برای بازپرداخت انتخاب کنید. مقدار سود اعتبار دریافتی بر این اساس تعیین می شود. انتخاب، مادیران، مقداد آی تی، تکنولایف و … از جمله فروشگاه های طف قرارا داد با از کی وام هستند. توجه داشته باشید که تخصیص تسهیلات در از کی وام هم مثل اکثر مؤسسات مالی بر اساس اعتبار سنجی حساب شما خواهد بود.

0 0 رای
این نوشته چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments