کد تخفیف بلوبانک
  • کانال تخفیف مالی و سرمایه گذاری بلوبانک

کد معرف بلوبانک برای افتتاح حساب رایگان

خرابی
100%
تعداد محدود
MXAYJI
شرایط استفاده

  • با کد معرف بلوبانک به صورت رایگان افتتاح حساب کنید
  • امکان انجام تراکنش های بانکی، خرید شارژ، پرداخت قبض و...
  • تمامی مراحل ثبت نام و احراز هویت غیرحضوری و آنلاین می‌باشد
  • پس از عضویت با معرفی به هر یک از دوستان 30 هزار تومان بگیرید
  • هر کاربر از 4 الی 6 اسفند میتواند از این طریق نامحدود پول نقد ‌ببرد
  • جهت دانلود اپلیکیشن بلوبانک روی «لینک خرید» کلیک کنید

تخفیف‌های مشابه

کد معرف بلوبانک

افتتاح حساب رایگان با کد معرف بلوبانک

اگر در بلوبانک حساب دارید و می خواهید از دوستان خود برای افتتاح حساب در این بانک دعوت کنید، از کد معرف بلوبانک خود استفاده کنید. هر حساب، یک کد معرف بلو بانک انحصاری دارد. شما می توانید کد خودتان را با دیگران به اشتراک بگذارید. به ازای هر شخصی که با کد دعوت شما در بلوبانک حسب باز کند، 30 هزار تومان هدیه نقدی دریافت می کنید. سقف این مبلغ برای هر کاربر 300 هزارتومان است. به عبارتی، می توانید حداکثر 10 نفر را به افتتاح حساب دعوت کنید.

کد معرف بلوبانک را چگونه فعال کنیم؟

ممکن است برخی افراد پس از باز کردن حساب در این بانک نتوانند کد خود را پیدا کنند و بگویند کد معرف بلوبانک ندارم. چنین چیزی امکان ندارد و قطعاً برای هر حساب بانکی یک کد در نظر گرفته شده است. کافیست پس از ورود به اپلیکیشن بلوبانک در موبایل خود، وارد تنظیمات بشوید. در قسمت «عمومی» می توانید گزینه دعوت از دوستان را مشاهده کنید. نیازی نیست برای فعالی شدن کد معرف بلوبانک خود کاری انجام دهید. کافیست کد معرف خود را کپی کرده یا آن را با ارسال دعوت نامه به اشتراک بگذارید. این امکان را هم دارید که مبلغ هدیه خود را به خیریه بدهید.

کد معرف بلوبانک کجاست؟

نحوه پیدا کردن کد دعوت بلوبانک برای هر حساب کاربری را در بالا توضیح دادیم. اگر قصد دارید به تازگی حساب باز کنید و می خواهید از کد معرف استفاده کنید، می توانید از دوستان و آشنایان خود بخواهید کد دعوتشان را برای شما بفرستند. اگر در اطرافیان شما کسی حساب بلوبانک ندارد هم جای نگرانی نیست. افراد بسیاری هستن که کد معرف بلوبانک خود را به اشتراک می گذارند. برای دسترسی به آن ها کافیست به قسمت نظرات صفحه کد تخفیف بلوبانک در کانال تخفیف بروید و از کد دعوت دیگر کاربران استفاده کنید. پس از افتتاح حساب هم می توانید کد بلو بانک خودتان را با دیگران به شاتراک بگذارید. اگر 10 نفر از طریق شما حساب باز کنند، علاوه بر دریاف هدیه نقدی می توانید کارت بلوبانک مشکی دریافت کنید.

نظر کاربران

لطفا صبر کنید
در حال دریافت اطلاعات