هدیه روز پدر چی بخریم؟ 20 هدیه مناسب روز مرد

چند ایده برای هدیه روز پدر

هدیه دادن یکی از بهترین راه ها برای انتقال احساس است. فرقی نمی کند هدف شما ابراز عشق باشد یا تشکر و هر چیز دیگری. به هر حال، خرید یک هدیه مناسب می تواند تأثیر گذاری بسیاری داشته باشد. فلسفه هدیه خرید در روز پدر هم همین است. یک یادگاری کوچک فقط برای این که به آن ها یادآوری کنیم چقدر قدردان حضور و تلاش آن ها هستیم. نکته مهمی که وجود دارد انتخاب هدیه روز پدر یا روز مرد است؟ این موضوع می تواند به یک چالش جدی تبدیل شود. به همین خاطر، در این مقاله چند ایده جذاب برای خرید هدیه با تخفیف روز پدر در اختیار شما قرار می دهیم.

کادو روز پدر و فرصتی برای قدردانی

پدر و مادر در زندگی بزرگترین نعمت ها هستند. اگر کمی به زندگی خود نگاه کنید می بینید که هرگز کسی به اندازه آن ها به فکر شما نبوده است. در بسیاری از مواقع، ما چنان درگیر روزمرگی های زندگی می شویم که فراموش می کنیم به آن ها عشق بورزیم. به همین دلیل، وجود مناسبت هایی مثل روز پدرو و روز مادر می تواند یک تلنگر و فرصت مناسب برای ما باشد. جالب است بدانید که روز پدر تنها در فرهنگ ایرانی اسلامی ما تعریف نشده بلکه در بسیاری از کشور های جهان گرامی داشته می شود. تنها تفاوت آن ها روزی است که انتخاب می شود. مثلاً در ایران سالگرد تولد امام علی (ع) به عنوان روز پدر جشن گرفته می شود. در حالی که در آلمان روز عروج حضرت مسیح روز پدر است.

ایده های جذاب برای خرید هدیه روز پدر

در هر صورت، روز پدر را در هر تاریخی و با هر سنت وفرهنگی که جشن بگیرید، هدیه دادن جزء جدایی ناپذیری خواهد بود. با ما همراه باشید تا لیستی از بهترین هدیه های روز پدر را با هم بررسی کنیم. قبل از هر چیز به یاد داشته باشید که نیاز های پدر یا همسر شما، علایق شخصی او و بودجه شما مهم ترین فاکتور هایی هستند که روی انتخاب هدیه روز پدر تأثیر می گذارند. فزقی ندارد که به دنبال کادو ارزان روز پدر باشید یا هزینه برایتان اهمیت نداشته باشد. در هر ح ال پیشنهادهای زیر می تواند به شما کمک کند.

1. عطر و ادکلن

عطر و ادکلن ها همیشه یکی از اولین محصولاتی هستند که برای خرید هدیه به ذهن ما می رسند. البته، از حق نگذریم هدیه های دوست داشتنی و جذابی هم هستند. اگر پدر یا همسر شما هم عاشق ادکلن زدن است، کار بسیار راحتی برای خرید هدیه دارید. یک عطر با بویی که دوست دارد انتخاب کنید و با یک بسته بندی شیک کار را تمام کنید. در هنگام خرید حواستان به برندی که فرد مورد نظر معمولاً استفاده می کند هم باشد.

2. اکسسوری ها

شاید سال های پیش تنها اکسسوری هایی که برای مردان در نظر گرفته می شد کمربند، کلاه و نهایتاً عینک بود؛ اما امروزه اکسسوری های مردانه بسیار جذابی وجود دارد که می تواند استایل فرد را  زیر و رو کند. کروات، دکمه سر آستین، پاپیون، گیره کروات و البته همان عینک و کمربند از جذاب ترین اکسسوری هایی هستند که می توانید برای مردان زندگی خود تهیه کنید. البته، به این لیست می توان انواع گردنبند، دستبند و انگشتر را نیز اضافه کرد. هنگام خرید این نوع محصولات حواستان به سن فرد مقابل و سلیقه او هم باشد.

3. ست چرمی، هدیه لوکس روز  پدر

یکی از کاربردی ترین و با کلاس ترین هدیه های که می توانید برای روز پدر تهیه کنید بدون شک ست های چرمی است. این ست ها بسته به نیاز و هزینه ای که می کنید بسیار متفاوت خواهند بود. معمولا کمربند، کیف پول یا جاکارتی، سر کلیدی و مواردی از این دست در این ست ها جا می گیرند. ست چرمی که می خرید می تواند تولید شده از چرم طبیعی یا مصنوعی باشد؛ ولی مشخصاً محصولات چرم طبیعی به علت کیفیت بالاتر و دوام بیشتر، انتخاب هاب جذاب تری هستند.

4. لوازم بهداشتی

خوشبختانه باور های غلطی که استفاده از لوازم بهداشتی را منحصر به خانم ها می دانست امروزه وجود ندارد. همانطور که در اطراف خود نیز می بینید محصولات بهداشتی و حتی گاهاً آرایشی بسیار متنوعی به صورت اختصاصی برای آقایان تولید می شود. استفاده از این محصولات به سلامتی و شادابی افراد کمک می کند و می تواند انتخاب مناسبی نیز برای هدیه روز پدر باشد. ست اصلاح صورت، مام، اسپری، کرم های مرطوب کننده و ضد آفتاب، افتر شیو، بادی اسپلش، ژل و ماسک مو و ماسک های مراقبت از پوست را می توان از جمله محصولات بهداشتی مورد استفاده آقایان دانست.

محصولات بهداشتی به عنوان هدیه روز پدر

5. لوازم شخصی برقی

از دیگر ایده های خوبی که برای کادو روز پدر می توان عنوان کرد، خرید لوازم شخصی برقی است. این محصولات به شدت کاربردی هستند و می توانید مطمئن باشید انتخاب خوبی داشته اید. ماشین های اصلاح، ریش تراش و سشوار از مهم ترین وسایل برقی مورد نیاز مردان هستند.

6. تلفن همراه و لوازم جانبی

می دانید که داشتن یک تلفن همراه خوب یکی از نیاز های ضروری زندگی در جامعه امروزی است. اگر از بابت هزینه خرید محدودیتی ندارید می توانید پدر یا همسر خود را با یک گوشی جدید سورپرایز کنید. البته، اگر تلفن همراه جدید لازم نبود و یا بودجه شما به خرید آن نرسید، لوازم جانبی هم می توانند انتخاب های خوبی باشند. مثلاً خرید گارد و گلس، هندزفیری، پایه موبایل و … را به شما پیشنهاد می کنیم.

7. کیف و کفش

اگر چه کیف و کفش در نگاه اول یک هدیه تکراری به نظر می رسد؛ اما این محصولات به قدری کاربردی و مورد نیاز هستند که این مورد اصلاً به چشم نمی آید. کفش های متنوع در انوع مجلسی، اسپرت و صندل ها می توانند گزینه هایی برای خرید باشند. به علاوه، انواع کیف های اداری، دوشی، کیف کمری و … را نیز می توانید در نظر داشته باشید.

خرید کیف و کفش برای هدیه روز مرد

8. ساعت مچی، هدیه با پرستیژ روز پدر

از دیگر هدیه های جذاب روز پدر می توان به ساعت های مچی اشاره کرد. این محصولات همواره محبوبیت خاصی داشته اند. البته که استفاده از یک ساعت مچی مناسب می تواند استایل افراد را بسیار جذاب تر کند. برای خرید ساعت باید حواستان به سبک لباس پوشیدن فرد مورد نظر باشد. برای کسی که استایل های کلاسیک دارد ساعت هایی که بند چرمی دارند جذاب تر است. در سمت مقابل، ساعت های استیل و ساعت های هوشمند در تیپ های اسپورت جلوه بهتری دارند.

9. دستگاه اسپرسوساز

پدر یا همسر شما هم از طرفداران قهوه است؟ اگر به این سوال پاسخ مثبت دادید، باری شما یک ایده هیجان انگیز داریم. یک دستگاه اسپرسوساز می تواند همان هدیه ای باشد که دنبال آن می گردید. همچنین، لوازم دیگری که مربوط به این نوشیدنی ها هستند مثل آسیاب قهوه، موکوپات، ماگ و … را هم می توانید به عنوان گزینه های بعدی در نظر داشته باشید.

ملزومات تهیه قهوه

10. انواع لباس ها

لباس، از هر نوعی که باشد یک هدیه مناسب است. بستگی به نیاز پدرتان می توانید پیراهن، شلوار، کت، تی شرت، پلیور، کاپشن و یا هر نوع پوشاک دیگری را در رنج قیمتی متفاوت از ارزان تا گران تهیه کرده و به عنوان کادو روز پدر در نظر بگیرید.

11. کیف یا جعبه ابزار، هدیه غیر منتظره روز پدر

یکی از خصوصیت های مشترک پدرها این است که دوست دارند دستی در تعمیرات لوازم خانه داشته باشند. اصلاً فرقی نمی کند که پدر شما در این کار حرفه ای است یا نه. به هر حال، بعضی از کارهای فنی جزئی توسط پدران انجام می شود و برای این کار به ابزار خصوص نیاز دارند. جعبه های ابزار حاوی پیچ گوشتی، انواع آچار، فازمتر و گاهی ابزار آلات برقی مثل دریل های شارژی هستند. اگر قصد خرید دریل شارژی را داشتید حتماً قبل از اقدام مقاله معرفی بهترین برند های دریل شارژی را مطالعه کنید.

12. لوازم جانبی خودرو

علاقه ای که بین مردان و خودرو های آن ها وجود دارد یک احساس غیر قابل انکار است. احتمالاً شما هم در اطراف خود دیده اید که آقایان تا چه اندازه از رسیدگی به وسیله نقلیه خود لذت می برند. به همین دلیل است که لوازم جانبی خودرو را در این لیست قرار داده ایم. کفپوش، روکش صندلی، خوشبو کننده، رینگ و لاستیک، براق کننده ها و شوینده های مخصوص خودرو و محصولاتی از این دست را می توانید به عنوان هدیه روز پدر خریداری کنید.

لوازم جانبی خودرو به عنوان هدیه روز پدر

13. ماساژور های برقی

زمانی که پدر یا همسر شما پس از ساعت ها کار کردن به خانه برمی گردد هیچ چیز مثل یک ماساژ کامل و صحیح او را سرحال نخواهد کرد. با خریدن ماساژور های برقی می توانید این کار را برای آن ها انجام دهید. البته رزرو وقت ماساژ هم می توانید ایده هیجان انگیزی باشد.

14. کتاب، هدیه ای برای همه

برای فردی که از مطالعه لذت می برد هیچ چیز مثل یک کتاب نیست. اگر پدر شما هم زمانی را در زندگی خود برای این کار اختصاص می دهد می توانید یک کتاب مناسب به عنوان هدیه تهیه کنید. کتاب می تواند یک یادگاری همیشگی باشد. در خرید کتاب به موضوعات مورد علاقه فرد و نویسندگانی که ان ها را دوست دارد توجه کنید. لازم به ذکر است که خرید کتاب های صوتی هم می تواند یک ایده بسیار خوب باشد. همچنین، برای تهیه این کتاب ها یا قیمت کم تر می توانید از کد تخفیف فیدیبو استفاده کنید.

15. کنسول های بازی

اگر پدر یا همسر شما اهل بازی و خوشگذرانی است به شما قول می دهم که هیچ چیز به اندازه جدید ترین مدل کنسول های بازی او را خوشحال نمی کند. البته این هدیه کمی گران قیمت است؛ اما می تواند یک انتخاب منحصر به فرد و بسیار جذاب باشد. همچنین، اگر کنسول بازی دارید، خرید بازی های جدید هم می تواند انتخاب خوبی باشد.

تخته نرد، هدیه ای حذاب برای روز پدر

16. شطرنج و تخته نرد

در ادامه، دو هدیه سرگرم کننده دیگر به شما معرفی می کنیم. شطرنج و تخته نرد. بازی هایی که می توانند ساعت ها افراد را به دور از دغدغه ها مشغول نگه داشته و البته باعث فعالیت ذهن شوند. این هدیه های می توانند بسیار جذاب باشند مخصوصاً اگر پدر شما بازنشسته است و دوست دارد سرگرمی مناسبی داشته باشد.

17. یک فرصت تفریحی برای پدر

از هدیه های مادی و خرید محصولات مختلف که بگذریم، به چند ایده جذاب دیگر می رسیم. این هدیه ها بیشتر به تهیه خدمات متنوع مربوط می شوند. شما می توانید فرصتی را برای پدر خود فراهم کنید تا بتواند کمی به تفریح بپردازد. خرید بلیط سینما، تئاتر و کنسرت می تواند مثال های از این هدایا باشد. همچنین، تهیه بلیط استخر و تفریحاتی مثل بولینگ و بیلیارد هم ایده جذابی است. به یاد  داشته باشید که پس از بررسی بهترین سایت های فروش آنلاین بلیط سینما می توانید خرید این هدیه را راحت تر انجام دهید.

18. سفر، یک هدیه به یاد ماندنی

این گزینه برای کسانی است که بودجه نامحدودی دارند. با برنامه ریزی یک سفر برای استراحت و تفریح می توانید هدیه ای بدهید که هرگز نتوان آن را فراموش کرد. می توانید یک سفر دو نفره برای پدر و مادر خود تدارک ببینید. البته این هدیه برای همسر هم بسیار دلچسب است و می توانید  اوقات زیبایی را در کناه سپری کنید.

 19. ترتیب دادن یک شام ویژه

دور هم بودن یکی از چیزهایی است که پدر و مادران را بسیار خوشحال می کند. بنابراین می توانید با تدارک غذای مورد علاقه پدرتان و یا رزرو یک میز در رستورانی که دوست دارد یا در آن خاطره دارد، بساط یک دورهمی خانوادگی را برپا کنید. حالا می توانید به پدر خود بگویید چقدر برای مدیریت این خانواده از او ممنون هستید.

شام خانوادگی برای هدیه روز پدر

20. هدیه های اختصاصی جذاب

در نهایت، بحث را با یک ایده منحصر به فرد با پایان می رسانیم. ساخت هدایای سفارشی. شما می توانید به عنوان هدیه روز پدر محصولی با طراحی اختصاصی تهیه کنید. مثلا یک تصویر یا نقاشی پرتره، یک فندک با حک جمله ای خاص یا هدیه های دیگری که به طور اختصاصی بر اساس سفارش ما ساخته می شوند می توانند انتخاب های جذاب و البته درو از ذهنی باشند.

2.3 3 رای
این نوشته چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments