خرید از سوپر مارکت دیجی کالا با کالابرگ الکترونیکی

خرید از سوپر مارکت دیجی کالا با کالابرگ الکترونیکی

از اردیبهشت ماه سال 1401، به دنبال تصمیم وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی طرح ارائه کالابرگ الکترونیکی اجرا شد. این طرح در جهت افزایش توان خرید مردم برنامه ریزی شده است. در این طرح افراد می توانند برای خرید 11 نوع کالای اساسی اعلام شده، اعتبار دریافت کنند. استفاده از این اعتبار یا همان کالابرگ الکترونیک در خریدهای حضوری و به صورت پرداخت با کارت خوان های مشخص امکان پذیر است. همچنین، اگر از طرفداران خرید آنلاین هستید می توانید خرید خود را از سوپر مارکت دیجی کالا با کالابرگ الکترونیک انجام دهید.

برای مطالعه بیشتر: همه چیز راجع به کالابرگ الکترونیک

سوپر مارکت دیجی کالا و خریدی آسان و لذت بخش

پیشرفت روز افزون علم و تکنولوژی همواره در راستای رفاه بیشتر و بهتر شدن شرایط زندگی انسان ها اتفاق می افتد. به طور مثال، خرید های اینترنتی با مزایای فراوانی که در اختیار کاربران قرار می هند. این روش در های زندگی مدرن و جدید را به روی آن ها باز می کند. خرید آنلاین می تواند به طور شگفت انگیزی در زمان و انرژی شما صرف جویی کند. به علاوه، این روش خرید کردن تنوع بی نظیری از انواع کالا را در اختیار شما قرار می دهد. یکی از بزرگ ترین فروشگاه های آنلاین در ایران دیجی کالا است. در این فروشگاه می توانید هر چیزی که لازم دارید را خریداری کنید.

یکی از پر طرفدار ترین بخش های دیجی کالا بدون تردید به فروش اقلام سوپر مارکتی تعلق دارد. از آنجایی که این محصولات بسیار پر مصرف هستند، بدیهی است که خرید آن ها به صورت اینترنتی می تواند بسیار مفید باشد. چراکه به جای این که چند بار در روز به سوپر مارکت مراجعه کنید تنها کافی است با چند کلیک خرید خود را انجام دهید. حالا تصور کنید علاوه بر سهولت انتخاب و خرید کردن، قیمت های تعیین شده نیز کم تر از بازار باشد یا بتوانید با تخفیف خرید کنید. در سوپر مارکت دیجی کالا همه این شرایط فراهم است. با مراجعه به این مجموعه می توانید برای خریدی مقرون به صرفه از کد تخفیف دیجی کالا استفاده کنید. همچنین، هم اکنون امکان خرید از سوپر مارکت دیجی کالا با کالابرگ الکترونیکی نیز فراهم شده است.

کالابرگ الکترونیکی

سال ها پیش برگه های کوچکی تحت عنوان کوپن به خانوار های ایرانی داده می شد. مردم با این کوپن ها می توانستند خرید اقلام ضروری خود را ساده تر انجام دهند. شاید سن شما برای یادآوری روز هایی که مردم برای استفاده از کوپن های خود در صف های طولانی منتظر می ماندند کم باشد؛ اما می توانید درباره آن روز ها از بزرگتر ها پرس و جو کنید. امروزه، این کوپن ها دیگر به شکل جدیدی ارائه شده و کالابرگ الکترونیک نامیده می شوند.

این کالابرگ ها به خانواده هایی که جزو 9 دهک ابتدایی هستند تعلق می گیرد. این دهک بندی ها برای تخصیص یارانه و تعیین مبلغ آن انجام شد و مورد استفاده قرار می گیرد. اگر مشمول دریافت کالابرگ الکترونیک باشید، می توانید 11 کالای اساسی شامل شیر کم چرب بطری، پنیر، مرغ، تخم مرغ، روغن مایع، ماکارونی، برنج ایرانی، لبنیات، قند و شکر، حبوبات و گوشت منجمد گوساله را با استفاده از آن خریداری کنید.

در این طرح، برای خانواده هایی که یارانه 300 یا 400 هزار تومانی دریافت می کنند، میزان یارانه حداقل به اندازه 120 هزار تومان افزایش پیدا می کند. البته استفاده از کالابرگ الکترونیک کاملاً اختیاری است. به یاد داشته باشید که شرط تخصیص این اعتبار استفاده حداقل 200 هزار تومان از مبلغ یارانه برای خرید کالا برگ است. پس از خرج این مبلغ برای خرید کالاهای اساسی نام برده شده، استفاده از آن 120 هزار تومان اضافی امکان پذیر می شود.

برای مطالعه بیشتر: مقایسه دیجی کالاجت، اکالا و اسنپ اکسپرس

مبلغ کالا برگ الکترونیکی چقدر است؟

همانطور که می دانید، چند سال پش خانوار های ایرانی بر اساس برخی فاکتور ها مثل درآمد و سرمایه به دهک های مختلف طبقه بندی شده اند. میزان اعتباری که به عنوان کالابرگ الکترونیک در اختیار سرپرستان خانواده قرار می گیرد به این دهک بندی ها بستگی دارد. به طوری که، این مبلغ برای دهک های اول تا سوم 400 هزار تومان و برای دهک چهار تا نه، 300 هزار تومان به ازای هر نفر است. البته این مبلغ در اصل همان میزان یارانه است.

حالا اگر فردی، حداقل 200 هزار تومان از این مبلغ را صرف خرید تحت عنوان کالابرگ الکترونیکی کند، 120 هزار تومان به حساب او واریز می شود. به این معنی که در مجموع فرد 520 هزار تومان یارانه دریافت کرده است. این اعتبار می تواند کمک هزینه خوبی برای تأمین اقلام ضروری به خصوص در دهک های پایین جامعه باشد. لازم به ذکر است که از این اعتبار هم در خرید حضوری و هم در خرید آنلاین مثل خرید از سوپر مارکت دیجی کالا با کالابرگ الکترونیکی می توانید استفاده کنید.

خرید کالا های اساسی از سوپر مارکت دیجی کالا با کالابرگ الکترونیکی

اگر می خواهید هم از این طرح استفاده کنید و هم محصولات مورد نیاز خود را در کم ترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید، تنها راه حل شما خرید از سوپر مارکت دیجی کالا با کالابرگ الکترونیک است. با مراجعه به سایت یا اپلیکیشن دیجی کالا، وارد بخش خرید با کالابرگ شوید. در این قسمت، 11 کالای ضروری مشمول این طرح با تنوع خوب و از برند های متنوع قابل سفارش خواهند بود. پس از انتخاب محصولات مورد نیاز و در مرحله پرداخت تنها کافی است کد احراز کالابرگ خود را ثبت کنید تا اعتبار تعیین شده به حساب شما افزوده شود. برای دریافت این کد می توانید از اپلیکیشن شبکه ملی اعتبار (شما) و یا کد دستوری *5001463# استفاده کنید.

3.5 2 رای
این نوشته چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
guest
7 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی ترین مفید ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments