راهنمای دریافت اعتبار از سایت های خرید قسطی

خرید اعتباری و اقساطی

در راستای فراهم کردن شرایط خرید آسان برای عموم مردم برخی شرکت های مالی و سامانه های تخصیص اعتبار، خدمات خرید اعتباری ارائه می کنند. با استفاده از این خدمات می توانید بدون دغدغه و نگرانی محصولات مورد نیاز خود را تهیه کنید. سایت مختلفی هستند که می توانید از طریق آن ها از این شیوه خرید استفاده کنید. این مقاله بهترین سایت ها را به شما معرفی خواهد کرد. با دریافت اعتبار از این مجموعه ها می توانید خرید اقساطی انجام داده و تجربه بهتری از ثبت سفارشات آنلاین کسب کنید.

خرید اعتباری چیست؟

خرید اعتباری به معنای خرید کالا یا خدمات با استفاده از اعتبار یا وام است که مبلغ آن پس از خرید به صورت اقساطی و در دوره‌های زمانی مشخص پرداخت می ‌شود. این نوع خرید اغلب توسط ارائه ‌دهندگان تسهیلات مانند بانک‌ها، شرکت‌ های اعتباری و فروشگاه‌ های بزرگ ارائه می‌ شود. خرید اعتباری به دلیل مزایای فراوانی که دارد به روش بسیار محبوبی برای خرید کردن تبدیل شده است. در ادامه، به برخی از مزیت های ان اشاره خواهیم کرد:

  1. دسترسی سریع به کالاها و خدمات: با استفاده از خرید اعتباری، شما قادر خواهید بود کالا یا خدمات مورد نیاز خود را در بهترین زمان دریافت کنید. حتی اگر پول کافی برای این کار را نداشته باشید.
  2. باز پرداخت اقساطی: یکی از مزایای خرید اعتباری، قابلیت پرداخت به صورت اقساط است. این موضوع به بسیاری از افراد کمک می ‌کند تا بتوانند هزینه را به طور متعادل و منظم مدیریت کنند و باعث افزایش توان خرید آن ها می‌شود.
  3. امکانات و تخفیف‌های ویژه: در برخی موارد، فروشگاه‌ها و شرکت‌های اعتباری، برای مشتریانی که به صورت اعتباری خرید می ‌کنند، تخفیف‌ ها و امکانات ویژه‌ای را ارائه می‌ دهند.
  4. بهبود وضعیت مالی: استفاده از خرید اعتباری می‌ تواند به شما کمک کند تا وضعیت مالی خود را بهبود بخشید. با پرداخت منظم و به موقع اقساط، شما می ‌توانید هزینه های خود را کاملا مدیریت کنید. به همین دلیل بدون اینکه دچار دردسر خاصی شوید خرید خود را انجام داده اید.

در ادامه، شما را برای دریافت اعتبار از برخی پلتفرم های تخصیص اعتبار مالی راهنمایی می کنیم. با این وجود اگر تمایل دارید قبل از ثبت نام در هر سامانه اطلاعات بیشتری درباره آن کسب کنید یا اگر هنوز نمی توانید بین پلتفرم های مختلف یکی را برای خرید قسطی انتخاب کنید، پیشنهاد می کنیم مقاله مقایسه پلتفرم های آنلاین خرید قسطی را مطالعه کنید.

راهنمای دریافت اعتبار ازکی وام

خرید اعتباری از ازکی

مجموعه ازکی فعالیت خود را از سال 1399 و با هدف ایجاد فضایی مناسب برای مقایسه و استفاده از بهترین طرح های اعتباری آغاز کرده است. شما عزیزان می توانید برای خرید اقساطی کالا های با دوام، مایحتاج روزانه و خرید بیمه از خدمات این سایت استفاده کنید. طرح های اعتباری مختلفی که برای کاربرد های متفاوت در ازکی وام ارائه می شود، از نظر مبلغ و باز پرداخت با هم تفاوت دارند؛ اما روش ثبت نام و دریافت برای همه آن ها یکسان است. در ادامه، این مراحل را با هم بررسی می کنیم.

ابتدا وارد سایت از کی شده و درخواست خود را ثبت کنید. در این قسمت، امکان تعیین میزان اعتبار و نحوه پرداخت اقساط برای شما فراهم خواهد بود. پس از تکمیل این فرم ها وارد مرحله اعتبار سنجی می شوید. در این مرحله، با توجه به سوابق فعالیت های بانکی اعتبار حساب شما بررسی می شود. در صورت تأیید، به مرحله بعدی خواهید رفت. در این مرحله، باید مدارک خواسته شده را بارگذاری کنید و منتظر تماس کارشناسان ازکی بمانید. یکی از کارکنان این مجموعه در زمان و مکان انتخاب شده توسط شما برای دریافت چک صیادی ضمانت و سایر مدارک حاضر می شود. در نهایت اعتبار به حساب شما افزوده می شود. برای استفاده تنها کافی است هنگام خرید آنلاین از فروشگاه های همکار، خرید اقساطی یا اعتباری را در بخش پرداخت انتخاب کنید. خرید ارزان تر بیمه با کد تخفیف ازکی نیز امکان پذیر است.

راهنمای دریافت اعتبار از قسطا

خرید اعتباری از قسطا

قسطا یکی استارتاپ های پیشرو در حوزه فعالیت های مالی است. این مجموعه با هدف دستیابی به امکان خرید آسان برای همه اقشار جامعه، امکان خرید کالا و خدمات از فروشگاه های اینترنتی و فیزیکی را فراهم کرده است. در واقع، می توان این طور گفت که قسطا یک پل ارتباطی میان مؤسسات مالی و خریداران ایجاد می کند. به این ترتیب دریافت وام برای افراد بسیار ساده تر خواهد بود.

یکی از مزیت های بزرگ این مجموعه ارائه قسطا کارت می باشد. این کارت مثل تمام کارت های اعتباری دیگر است. با استفاده از آن می توانید از هر کجا که دوست دارید خرید خود را انجام دهید. البته، تمایز مهم این کارت در این است که هنگام تحویل آن به شما موجودی کارت صفر نیست. قسطا کارت را می توانید به صورت آنلاین دریافت کنید. همچنین، این مبلغ علاوه بر خرید، برای کارهای خدماتی مثل تعمیرات خودرو و … هم قابل استفاده است.

نحوه دریافت اعتبار از قسطا

برای خرید اعتباری از قسطا باید در بانک آینده حساب داشته باشید. پس از افتتاح حساب می توانید از طریق سایت قسطا درخواست خود را ثبت کرده و مدارک لازم را بارگذاری کنید. در گام بعدی، اعتبار سنجی برای شما انجام می شود. ملاک این اعتبار سنجی گردش حساب شما خواهد بود. اگر اعتبار شما تایید شود وارد مراحل بعدی می شوید.

توجه داشته باشید که با توجه به مجازی بودن کلیه فرآیند ها، به یک امضای الکترونیک نیاز دارید. این امضا را می توانید از طریق نرم افزار آینده ایجاد کنید. در ادامه، پس از تایید اعتبار باید سفته های الکترونیکی را به عنوان ضمانت تهیه کنید. در گام بعدی، قرارداد شما با قسطا برایتان ارسال می شود که باید آن را امضا کنید. در پایان، مبلغ پیش پرداخت را واریز کرده و وام درخواستی را به صورت قسطا کارت دریافت می کنید.

چطور از خدمات اعتباری ایزی پی بهره مند شویم؟

ایزی پی

ایزی پی اپلیکیشنی است که با کمک آن می توانید کلیه تراکنش های مالی خود را به سادگی انجام دهید. پرداخت قبوض، خرید شارژ و بسته اینترنت، پرداخت عوارض و شارژ کارت از جمله خدمات این مجموعه محسوب می شود. خرید اعتباری و اقساطی از دیگر خدمات منحصر به فرد ایزی پی به شمار می آیند.

کلیه مراحل درخواست و دریافت اعتبار به صورت آنلاین انجام می شود. در هیچ یک از مراحل شما نیازی به مراجعه حضوری نخواهید داشت. در کم ترین زمان ممکن، به آسانی مبلغ مورد نیاز خود برای خرید را از ایزی پی دریافت کنید. با این اعتبار می توانید از فروشگاه های طرف قرارداد ایزی پی خرید کنید. وجود بیش از 100 برند از صنایع مختلف خرید و انتخاب را برای شما ساده تر خواهد کرد.

برای دریافت اعبار خرید ایزی پی باید ابتدا درخواست خود را در این اپلیکیشن ثبت کنید. سپس حساب شما اعتبار سنجی می شود. در صورت کسب امتیاز لازم، وام به شما تعلق می گیرد. در گام بعدی، مدارک خواسته شده برای دریافت اعتبار را به همراه یک برگه چک صیادی به عنوان ضمانت به آدرس خواسته شده ارسال کنید. در نهایت قرارداد شما تعیین شده و مبلغ به شما اعطا می شود. دقت داشته باشید که از این مبلغ تنها برای خرید از فروشگاه های مشخص شده می توانید استفاده کنید.

 دریافت اعتبار خرید از لندو

لندو پلتفرمی است برای دریافت اعتبار خرید. این سایت اینترنتی فعالیت خود را در سال 1394 آغاز کرده است. تلاش این مجموعه همواره در راستای فراهم کردن شرایط خرید آسان برای عموم هموطنان عزیز است. به همین خاطر می توانید اعتبار مورد نیاز خود را از این سایت بدون نیاز به ضامن و به صورت کاملاً آنلاین دریافت کنید.

برای بهره مندی از این خدمات، باید ابتدا درخواست خود را در سایت لندو ثبت کنید. در مرحله بعدی فروشگاهی که قصد خرید از آن را دارید به همراه مبلغ وام و مدت زمان باز پرداخت مشخص کنید. پس از طی این مرحله، مدارک لازم را ارسال می کنید. در نهایت پس از اعتبار سنجی حساب شما، مبلغ درخواست شده توسط بانک آینده به شما اعطا می شود. از مزیت های استفاده از این پلتفرم می توان به امکان انتخاب از میان فروشگاه های متعدد و عدم جریمه در صورت دیر کرد اقساط اشاره کرد.

خرید اقساطی با بای قسط

این فروشگاه اینترنتی از سال 1400 در خدمت مشتریان است. هدف این مجموعه فروش اقساطی و اعتباری کالا در جهت جلب هرچه بیشتر رضایت مشتریان می باشد. تمام خدمات این سایت به صورت کاملاً رایگان به کاربران ارائه می شود. برای خرید اقساطی و اعتباری از این مجموعه کافی است به این سایت مراجعه کرده و درخواست خود را ثبت کنید.

خرید اعتباری و اقساطی  لذت بخش با قسطی کلاب

از دیگر پلتفرم های ارائه دهنده خدمات خرید اعتباری و اقساطی می توان به قسطی کلاب اشاره کرد. برای استفاده از این خدمات باید حساب کاربری خود را در این سایت ایجاد کنید. سپس با ورود به پروفایل کاربری خود محصولات مد نظر را انتخاب و به سبد کالای خود اضافه کنید. پس از تکمیل سبد خرید باید نوع پرداخت را مشخص کنید.

در این قسمت  بعد از انتخاب گزینه خرید اعتباری می توانید موسسه ای که قصد دریافت اعتبار از آن را دارید مشخص کنید. برای داشتن یک انتخاب هوشمندانه اطلاعات مورد نیاز شما از جمله، مدت زمان باز پرداخت و مقدار پیش پرداخت در اختیار شما قرار می گیرد.  همچنین، برای خرید می توانید تنها از بخشی از اعتبار خود استفاده کنید.

در ادمه، با ارائه کامل مشخصات خود، اعتبار سنجی انجام شده و می توانید فرآیند خرید را تکمیل کنید. برای ثبت سفرش و نهایی شدن آن باید ابتدا هزینه اعتبار سنجی و میزان پیش پرداخت را واریز کنید.

3 2 رای
این نوشته چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی ترین مفید ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments