6 برند برتر دریل شارژی برای مصارف خانگی و حرفه ای

بهترین برند های دریل شارژی

دریل ها را می توان به عنوان یکی از پرکاربرد ترین ابزارها برای انجام کار های فنی نام برد. پیش از این، همه ما دریل ها را به عنوان محصولاتی نسبتاً بزرگ و سنگین می شناختیم که برای ایجاد سوراخ از آن ها استفاده می شد. امروزه، دریل ها در انواع مختلف و برای کاربرد های متنوع ساخته می شوند. همچنین، بیشتر این محصولات به صورت شارژی کار می کنند و از وزن و اندازه ای مطلوب برخوردار هستند. به همین دلیل، استفاده از آن ها برای مصارف متداول، خانگی و سبک راحت تر شده است. با توجه به گسترش استفاده از این نوع کالاها، شرکت های بسیاری تولید آن را در دستور کار خود قرار داده اند. در این مقاله می خواهیم بهترین برند های دریل شارژی را به شما معرفی کنیم.

برای خرید این وسیله کاربردی می توانید از فروشگاه های آنلاین کمک بگیرید. تنها نکته مهم این است که فروشگاه های معتبری مثل دیجی کالا، باسلام و… را برای خرید انتخاب کنید. برای خرید از دیجی کالا، از کد تخفیف دیجی کالا برای خریدی ارزان تر استفاده کنید. برای خرید از باسلام هم امکان استفاده از کدهای تخفیف وجود دارد. کافی است در سایت کانال تخفیف، در صفحه مربوطه، کد تخفیف باسلام برای خرید محصول مورد نظرتان را انتخاب کنید.

انواع دریل های شارژی برای مصارف مختلف

همانطور که گفته شد دریل های شارژی در انواع مختلفی طراحی و ساخته می شوند. در واقع هریک از این محصولات برای انجام کار خاصی تولید می شوند. در ادامه، پیش از معرفی بهترین برند های دریل شارژی به کاربرد های مختلف این محصولات نگاهی می اندازیم. در نظر داشته باشید که برای خرید دریل شارژی یا دیگر انواع ابزارآلات می توانید به دیجی کالا مراجعه کنید. برای اینکه خریدتان از این سایت به صرفه تر از خرید حضوری باشد، پیشنهاد می کنیم راهکار های خرید ارزان از دیجی کالا را بررسی کنید.

دریل پیچ گوشتی شارژی

دریل پیچ گوشتی شارژی دستگاهی کوچک و قابل حمل است. این محصولات عمدتاً برای فعالیت های خانگی مورد استفاده قرار می گیرند. کار کردن با این محصول بسیار ساده است. از این نوع دریل شارژی می توان برای سوراخ کردن سطوح با ضامت کم مثل چوب و فلز استفاده کرد. همچنین، کاربرد دیگر این محصول در باز و بسته کردن انواع پیچ است. با این کار هم می توانید از سف بودن پیچ ها مطمئن باشید و هم جلوی خراب و دفرمه شدن آن را بگیرید.

دریل های چکشی

دریل های چکشی دریل های بسیار قدرتمندی هستند. این ابزار می تواند علاوه بر حالت چرخشی به سطح مود نظر ما ضربه نیز وارد کند. این موضوع باعث می شود که از این ابزار برای سوراخ کردن دیوار و بتن استفاده شود. دریل های چکشی قبلاً بیشتر به صورت برقی بودند؛ اما امروزه یکی از بهترین دریل های شارژی محسوب می شوند.

دریل چکشی

دریل بتن کن

دریل های بتن کن نسبت به دریل های چکشی بسیار بزرگ تر و قدرتمند تر هستند. استفاده از این ابزار معمولاً به حرفه های مختلف مربوط می شود و خرید مناسبی برای استفاده در خانه نیست. این دریل ها با فشار هوا به سطح ضربه می زنند و انتخاب خوبی برای کارهای سنگین هستند.

دریل بادی

دریل های بادی از محبوب ترین ابزار های پنوماتیک صنعتی هستند. این دریل ها به کمک گاز های فشرده نیروی مکانیکی تولید می کنند. از دریل های شارژی بادی می توانید برای ایجاد سوراخ در سطوحی مثل فلز، چوب و سیمان استفاده کنید.

بهترین برند های دریل شارژی

بهترین برند های دریل شارژی

حالا که با انواع دریل های شارژی و کاربرد های متنوع آن ها آشنا شدیم زمان آن رسیده که بهترین برند های تولید کننده این ابزار را معرفی کنیم. هر یک از برند هایی که در ادامه به شما معرفی خواهیم کرد انواع مختلفی از دریل ها را با ویژگی های متنوع تولید می کنند. توجه داشته باشید که لیست برند ها دارای ترتیب خاصی نمی باشد.

1) برند بوش (BOSCH)

برند آلمانی بوش یکی از معتبر ترین برند های تولید کننده محصولات برقی محسوب می شود. این شرکت علاوه بر تولید لوازم خانگی با کیفیت، ابزار آلات صنعتی متنوعی نیز تولید و عرضه می کند. از آغاز غعالیت این مجموعه در سال 1886 میلادی تا کنون، بوش همیشه به عنوان یک برند سرشناس و با کیفیت مطرح شده است. به همین دلیل بوش را می توان به عنوان یکی از بهترین برند های دریل شارژی در جهان معرفی کرد. اگر به دنبال یک دریل شارژی فوق العاده، با دوام و قدرتمند می گردید، محصولات بوش پیشنهاد ما برای شما است. البته، باید به این نکته هم اشاره کنیم که برای خریدن این محصولات باید هزینه نسبتاً زیادی را متقبل شوید.

2) ماکیتا (MAKITA)

در ادامه معرفی بهترین برند های دریل شارژی، به یک برند محبوب ژاپنی می رسیم. ماکیتا، برندی است که به طور تخصصی در زمینه تولید ابزار آلات صنعتی و برقی فعالیت می کند. محصولات برند ماکیتا عمدتاً از کیفیت خوب و طول عمر بالایی برخوردار هستند. انواع ست های دریل شارژی را می توانید با خیال راحت از این برند تهیه کنید.

3) ادون (EDON)

از دیگر تولید کنندگان نامدار ابزار آلات صنعتی برقی و شارژی می توان به برند چینی ادون اشاره کرد. شرکت ادون محصولات خود را از سال 2001 میلادی به طور رسمی وارد بازار کرده است. این مجموعه در طول سالهای فعالیت خود با عرضه ابزار با کیفیت و مرغوب توانسته در این حوزه موفق عمل کند. همچنین، قیمت پایین تر محصولات ادون در مقایسه با برند های مطرح دیگر باعث شده است تا به نامی پر فروش در حوزه صنعت تبدیل شود و در لیست بهترین برند های دریل شارژی جا بگیرد.

4) دیوالت (DEWALT)

دیوالت به عنوان یکی از بهترین و معتبر ترین برند های تولید دریل های شارژی، چکش های برقی و سایر ابزار آلات صنعتی و ساختمانی شناخته می شود. این تولید کننده آمریکایی از سال 1924 میلادی تا کنون همواره محصولاتی درجه 1 و بی نظیر را به مشتریان خود ارائه داده است. این موضوع باعث شده هم اکنون دیوالت سهم بزرگی از بازار جهانی ابزار را در اختیار داشته باشد. خرید از این برند را بیشتر به افرادی که دریل های شارژی ابزار کار و فعالیت آن هاست پیشنهاد می کنیم. چراکه با خرید این محصولات می توانند مطمئن باشند با کیفیت ترین کالای موجود را تهیه کرده اند. البته، نا گفته نماند که این ابزار های قیمت بالایی نیز دارند.

بهترین برند های دریل شارژی ایرانی

5) برند ایرانی رونیکس (RONIX)

با پیشرفت تکنولوژی و صنعت و با تکیه بر دانش جوانان ایرانی، امروزه می توان ابزار آلات ساخت ایران را از نظر کیفیت با نمونه های مشابه خارجی تقریباً هم تراز دانست. رونیکس یکی از بهترین برند های تولید دریل شارژی و سایر ابزار آلات است. این مجموعه در سال 1383 تأسیس شده و توانسته با تلاش و پشتکار به یک برند مطرح در این حوزه تبدیل شود. تمام محصولات برند رونیکس دارای گارانتی و گواهینامه  ISO 9001-2008 هستند. این تولید کننده ایرانی هم اکنون با ایجاد شعبه های در چین و آلمان توانسته بهترین برند ایرانی ابزار آلات فنی و صنعتی باشد.

6) توسن (TOSAN) 

از دیگر شرکت های ایرانی فعال در این حوزه می توان توسن را نام برد. این مجموعه با حدود 20 سال سابقه یکی از بهترین برند های دریل شارژی، پیچ گوشتی شارژی و انواع ابزار آلات است. اگرچه کیفیت محصولات توسن به اندازه نمونه های مطرح خارجی نیست؛ ولی می توانیم آن را قابل قبول ارزیابی کنیم. البته، قیمت این ابزار نسبت به برند های مشهور بسیار کم تر است و از این نظر می تواند انتخاب مناسبی تلقی شود.

1 2 رای
این نوشته چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments