شرایط و نحوه دریافت وام آنلاین از بلوبانک

دریافت وام آنلاین از بلوبانک

بلوبانک اولین نئوبانک ایران است. بانک سامان با طراحی و توسعه بلو بانک و ارائه خدمات متنوع از طریق این بانک اینترنتی توانست نقش مؤثری در تحول نظام بانک داری سنتی داشته باشد. احتمالاً همه شما بلو بانک را با کارت های اعتباری رنگارنگ و منحصر به فرد می شناسید. البته این کارت ها تنها بخشی از خدمات گسترده این مجموعه هستند. یکی از بهترین و محبوب ترین خدمات بلوبانک بدون شک امکان دریافت وام به صورت آنلاین است. اگر شما هم می خواهید درباره شرایط و نحوه دریافت وام آنلاین از بلوبانک اطلاعات کاملی داشته باشید، تنها کافی است تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

برای مطالعه بیشتر: بهترین بانک ها برای گرفتن وام آنلاین

دریافت وام آنلاین بلوبانک بدون نیاز به ضامن

دریافت وام آنلاین از بلوبانک فرآیند بسیار راحتی دارد که می توانید در عرض چند دقیقه انجام دهید. یکی از بزرگترین مزیت هایی که بلو بانک در اختیار کاربران خود قرار می دهد، امکان ثبت درخواست به صورت آنلاین است. به این ترتیب دیگر برای دریافت وام نیازی به رفت و آمد و ارائه مدرک های متعدد نخواهید داشت. به علاوه، دریافت این وام هیچ نیازی به ضامن و وثیقه نیز ندارد. تنها با اعتبار سنجی از حساب های بانکی هر شخص، وام بلوبتنک به او تعلق می‌گیرد. بدیهی است که سابقه بدهی معوقه یا چک برگشتی تأثیر منفی در این فرآیند خواهد داشت.

یکی از فاکتور هایی که برای ارائه وام در نظر گرفته می شود، میانگین سه ماه اخیر حساب شما است. به طور کلی، برای دریافت وام باید معدل حساب شما طی سه ماه گذشته، برای هر ماه حداقل 3 میلیون باشد. در این صورت گزینه درخواست وام برای شما فعال خواهد شد. مبلغ وام نیز به همین مقدار میانگین و البته سابقه خوش حسابی شما بستگی دارد. مبلغ وام بلو بانک حداقل 3 و حداکثر 10 میلیون تومان تعیین شده است. البته با افزایش فعالیت شما، دریافت وام با مبالغ بالاتر نیز امکان پذیر خواهد بود.

نحوه درخواست وام از بلوبانک

طبیعتاً برای دریافت وام آنلاین از بلوبانک باید یکی از مشتریان این مجموعه باشید و در این بانک حساب فعالی داشته باشید. با ورود به حساب کاربری خود در اپلیکیشن بلوبانک، گزینه وام در بخش فروشگاه برای شما قابل مشاهده خواهد بود. به علاوه، در بخش پروفایل و قسمت بلوکلاب نیز می توانید شرایط دریافت وام را با توجه به فعالیت خود در این مجموعه مشاهده کنید.

با انتخاب گزینه دریافت وام، صفحه ای مطابق شکل به شما نشان داده می شود. در این قسمت می توانید مبلغ مورد نیاز خود و زمان بازپرداخت را مشخص کنید. مدت زمان بازپرداخت در وام های سه ماه بین یک تا سه ماه و در وام شش ماهه بین یک تا شش ماه خواهد بود. نهایتاً میزان وام، کارمزد و مبلغ هر قسط به شما اعلام می شود. در صورتی که اطلاعات مورد تأیید شماست می توانید به مرحله بعد بروید.

مراحل ثبت درخواست دریافت وام انلاین از بلوبانک

سپس، درخواست شما ثبت شده و مراحل اعتبار سنجی و بررسی فعالیت مالی شما در این بانک شروع می شود. اگر اعتبار حساب شما مورد تأیید قرار گیرد و مبلغ درخواست شده با توجه به معدل حساب شما قابل پرداخت باشد، وام به حساب شما واریز خواهد شد. نتیجه این بررسی از طریق پیامک به شما اعلام می شود. مبلغ مورد نظر هم حداکثر ظرف مدت 24 ساعت به حساب شما واریز می‌شود.

بازپرداخت اقساط وام نیز مطابق با آنچه در قسمت ثبت درخواست مشاهده کردید انجام می شود. برای پرداخت اقساط خود می توانید از طریق همین اپلیکیشن و به صورت آنلاین اقدام کنید. علاوه بر این، با فعال کردن گزینه پرداخت خودکار، مبلغ اقساط هرماه به صورت خودکار از حساب شما کسر می گردد.

تایید درخواست

میزان سود، کارمزد و نحوه پرداخت اقساط

پس از دریافت وام آنلاین از بلوبانک، حداکثر 6 ماه برای بازپرداخت آن فرصت خواهید داشت. البته پرداخت اقساط در مدت زمان کوتاه تر نیز امکان پذیر است. لازم به ذکر است که اگر بتوانید وام دریافت شده را در کم تر از 1 ماه تسویه کنید، هیچ گونه سود و کارمزدی به شما تعلق نمی گیرد. در غیر این صورت، سود وام 22% و کارمزد آن 4% محاسبه خواهد شد. به یاد داشته باشید که میزان فعالیت و استفاده شما از اپلیکیشن بلوبانک می تواند در این اعداد تأثیر گذار باشد. یعنی هرچه شما کاربر فعال تری باشید، می توانید وامی با سود کمتر دریافت کنید.

وام سازمانی بلوبانک چیست؟

وام های سازمانی، تسهیلات دیگری هستند که توسط بلوبانک ارائه می شود و از هر نظر با وام های شخصی تفاوت دارند. مهم ترین نکته برای دریافت این وام آنلاین از بلوبانک این است که ارائه این تسهیلات فقط به کارمندان سازمان ها و کسب و کار های مختلف امکان پذیر خواهد بود. بر این اساس، شرکت ها می توانند بر مبنای اعتبار حساب کارمندان خود برای آن ها وام سازمانی دریافت کنند.

شرایط دریافت وام آنلاین بلوبانک برای کارمند ها

دریافت وام سازمانی هم مانند وام شخصی به صورت آنلاین انجام می شود. همچنین، دریافت این تسهیلات نیاز به ضامن و وثیقه نیز نخواهد داشت. مبلغ وام سازمانی بلوبانک از 1 تا 200 میلیون متغیر است و بر اساس نتایج اعتبار سنجی و فعالیت افراد به آن ها تعلق می گیرد. لازم به ذکر است که دریافت این تسهیلات مشروط به موارد خاصی است که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم.

  • حساب دیجیتالی بلوبانک باید یک حساب حقوقی باشد و توسط سازمان ها افتتاح شود و درخواست وام نیز باید توسط همان سازمان ثبت شده باشد.
  • سازمان ها برای استفاده از این طرح باید چک ضمانتی را به این مجموعه ارائه کنند.
  • حقوق کارمند دریافت کننده وام باید به حساب بلوبانک واریز شود.
  • ارائه گواهی کسر از حقوق الزامی می باشد.
پرداخت اقساط

نحوه و شرایط بازپراخت

بر مبنای نظر سازمان، مبلغ وام و البته اعتبار کارمند دریافت کننده تسهیلات، بازپرداخت وام می تواند از 6 تا 24 ماه باشد. وام سازمانی بلو با نرخ سود 18درصد و کارمزد متغیر 2 تا 5 درصد ارائه می شود. میزان کارمزد قابل پرداخت به مدت زمان بازگرداندن مبلغ بستگی دارد. برای بازپرداخت 6 ماهه، 12 ماهه، 18 ماهه و 24 ماهه نرخ کارمزد به ترتیب 2،3،4 و 5 درصد محاسبه می شود.

3 2 رای
این نوشته چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی ترین مفید ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments