راهکار هایی برای خرید ارزان تر از دیجی کالا

راهنمای خرید ارزان تر از دیجی کالا

دیجی کالا یک فروشگاه بزرگ برای همه افراد با تمام نیاز ها می باشد. در این مجموعه می توانید محصولات گوناگون را با تنوع بسیار بالا از نظر برند، قیمت و کیفیت به راحتی پیدا کنید. امکان خرید همه کالا ها از مواد خوراکی گرفته تا لباس و لوازم خانگی باعث شده این فروشگاه محبوبیت زیادی در بین مردم داشته باشد. به علاوه، پشتیبانی مناسب، خرید آسان و تخفیف های مختلف هم از نقاط قوت دیجی کالا محسوب می شوند. حالا فرض کنید در کنار تمام این ها بتوانید محصول خود را باقیمت کم تری نیز تهیه کنید. روش های مختلفی برای دستیابی به این هدف وجود دارد. اگر شما هم به دنبال خرید ارزان تر از دیجی کالا هستید، تا پایان این مقاله همراه ما باشید.

تخفیف های دیجی کالا

یکی از ساده ترین روش ها برای خریدی مقرون به صرفه از این فروشگاه، مراجعه به بخش تخفیف می باشد. پس از ورود به سایت یا اپلیکیشن دیجی کالا بلافاصله متوجه تخفیف های ویژه خواهید شد. این تخفیف ها انواع مختلفی دارند. تخفیف برای برند های خاص و عرضه ارزان تر محصولات ویژه برای زمان مشخص از جمله این طرح ها هستند. همچنین، در بخش شگفت انگیز کالا های خاصی برای یک مدت معین با قیمت های بسیار ویژه به فروش می رسند. همواره به یاد داشته باشید که قبل از ثبت سفارش به این بخش سر بزنید. شاید شانس با شما یار بود و محصول مورد نظر خود را در این بخش پیدا کردید.

اگر زمان کافی برای چک کردن مدام سایت دیجی کالا ندارید، راه حل شما این جاست. تنها کافی است پیج اینستاگرام دیجی کالا را دنبال کنید. با مشاهده پست ها و استوری های این صفحه، از جدید ترین طرح های تخفیف و تمامی کالا هایی که مشمول فروش با قیمت کم تر هستند، مطلع خواهید شد.

مطالعه بیشتر: 6 دسته بندی پرفروش محصولات دیجی کالا را بشناسید

استفاده از کد تخفیف برای خریدی ارزان تر از دیجی کالا

یک راه بسیار ساده و بدون محدودیت هم برای خرید ارزان تر از دیجی کالا وجود دارد. این راه بهره مندی از کدهای تخفیف است. در این روش می توانید، کد تخفیف دیجی کالا را دریافت کرده و با استفاده از آن در هنگام ثبت سفارش، مبلغ کم تری پرداخت کنید. برای اطلاع دقیق تر از چگونگی بهره بردن از این تخفیف ها راهنمای دریافت و استفاده از کد تخفیف دیجی کالا را مطالعه کنید. البته دقت داشته باشید که این کد ها انحصاری هستند. یعنی هریک از آن ها برای خرید محصولات خاصی و تحت شرایط خاصی تعریف شده اند. با توجه به نیاز خود می توانید یک کد مناسب را انتخاب کرده و از خریدی مقرون به صرفه لذت ببرید.

دیجی کلاب، راهی برای خرید ارزان تر و دریافت هدیه

دیجی کلاب محلی است برای جمع شدن مشتریان دائمی دیجی کالا. اگر شما هم زیاد به این فروشگاه سر می زنید و از آن خرید می کنید، عضو دیجی کلاب هستید. در دیجی کلاب می توانید از کد های تخفیف منحصر به فرد استفاده کنید. در قرعه کشی ها شرکت کنید و از جوایز مختلف بهره مند شوید. برای بهره مندی از این خدمات تنها شرط موجود داشتن امتیاز کافی است. راه به دست آوردن این امتیازات بسیار ساده است. شما عزیزان می توانید با خرید از دیجی کالا و یا ثبت نظرات خود درباره محصولات امتیاز بگیرید. سپس با خرج کردن این امتیازات از طرح های مختلفی که به کاربران ارائه می شود برای خرید ارزان تر از دیجی کالا استفاده کنید.

عضویت در دیجی پلاس برای خرید ارزان تر از دیجی کالا

دیجی پلاس، طرحی است که در آن برخی کاربران برای بهره مندی از خدمات ویژه هزینه ای را پرداخت می کنند. در حقیقت، در هر ماه مشتریان می توانند با پرداخت حق اشتراک عضو دیجی پلاس باشند. سوالی که پیش می آید این است که این عضویت چه فایده ای برای کاربر دارد؟ در جواب باید گفت خدمات متنوعی به اعضای دیجی پلاس تعلق می گیرد که خرید با کد تخفیف دیجی پلاس تنها یکی از آن هاست.

افرادی که حق اشتراک می پردازند و به عنوان مشتری های ویژه دیجی کالا شناخته می شوند، مسلماً خرید خود را با شرایط بهتری نسبت به بقیه انجام خواهند داد. ارسال رایگان و فوری، ضمانت بازگشت محصول برای 30 روز، هدایای نقدی و پشتیبانی مجزا از جمله مزیت های این عضویت هستند. همچنین، هنگامی که قرار است یک محصول برای مدت خاصی شامل تخفیف های شگفت انگیز باشد، کاربران دیجی پلاس یک ساعت زودتر از سایر کاربران از این موضوع مطلع می شوند. در نتیجه، فرصت بهتری برای خرید در اختیار آن ها قرار می گیرد. علاوه بر این، برخی محصولات هم فقط برای این مشترکین شامل تخفیف خواهند بود.

خرید مقرون به صرفه و با تخفیف

بررسی فروشنده ها و برند های مختلف برای خرید ارزان تر از دیجی کالا

همانطور که می دانید دیجی کالا علاوه بر داشتن انبار های بزرگی از محصولات متنوع به عنوان یک مارکت پلیس هم فعالیت می کند. به این معنی که فروشندگان مختلف از این سایت برای عرضه و فروش محصولات خود استفاده می کنند. بنابراین، هنگام خرید یک کالا در این سایت دو حالت محتمل است. اول این که محصول را مستقیم از دیجی کالا بخرید. حالت دوم این است که شما از یکی از فروشندگان خرید کنید. اگر خرید شما از نوع دوم باشد می توانید همه فروشنده ها را یکی یکی بررسی و مقایسه کنید.

از آن جایی که احتمالاً قیمت های متفاوتی برای یک محصول وجود خواهد داشت، این کار به شما برای خرید ارزان تر از دیجی کالا کمک خواهد کرد. با انتخاب یک کالا در این سایت فروشندگان مختلف، قیمت ها و شرایط فروش متفاوت برای شما قابل مشاهده خواهد بود. با یک بررسی ساده مناسب ترین گزینه را انتخاب کرده و خرید خود را انجام دهید. توجه داشته باشید که نظرات کاربران هم می تواند راهنمای خوبی برای شما باشد. بنابراین، مطالعه و بررسی بخش نظرات را هم در برنامه خود قرار دهید.

مطالعه بیشتر: کالاهای تقلبی در دیجی کالا؛ چطور از اصالت محصول در دیجیکالا مطمئن شویم؟

بررسی نمودار قیمت برای خرید در بهترین زمان

یکی از  اقدامات جالب دیجی کالا این است که نمودار قیمتی هر محصول را به شما نشان می دهد. در واقع شما می توانید ببنید که قیمت کالای مد نظرتان سیر صعودی داشته یا به صورت نزولی بوده است. این موضوع در انتخاب بهترین زمان برای خرید به شما کمک می کند. اگر دیدید قیمت محصول روند افزایشی دارد، بهتر است تا گران تر نشده سفارش خود را ثبت کنید. از طرف دیگر، اگر کالایی روند قیمتی کاهشی داشت، می توانید برای خرید چند روز صبر کنید.

0 0 رای
این نوشته چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments