کد دستوری همراه اول اعتباری و دائمی که تاکنون نمی دانستید

کد دستوری همراه اول

یکی از برترین اپراتورهای ایران همراه اول است که کاربران زیادی از خدمات آن استفاده می کنند. این اپراتور خدمات خود را با روش های مختلفی مانند سایت، اپلیکیشن، تلفن گویا و کدهای دستوری ارائه می کند تا کاربران بتوانند با توجه به نیازهای مختلف خود از یکی از گزینه های گفته شده استفاده کنند. یکی از پرکاربردترین این روش ها، استفاده از کد دستوری همراه اول است.کد های دستوری پرکاربرد برای هر اپراتور به صورت منحصر به فرد تعریف می شوند. از طریق این کد ها می توانید به افزایش اعتبار سیمکارت، خرید بسته های اینترنتی و انتقال شارژ بپردازید. در ادامه به فهرست کدهای همراه اول برای سیمکارت های اعتباری و دائمی می پردازیم. به خاطر داشته باشید که همیشه می توانید با کد تخفیف همراه اول، بسته های مکالمه و اینترنت یا هر یک از خدمات مورد نیاز خود را با هزینه کمتر دریافت کنید.

کد های دستوری همراه اول چه کاربردهایی دارند

همانطور که گفته شد یکی از آسان ترین روش های استفاده از خدمات اپراتور همراه اول، شماره گیری کدهای دستوری یا USSD است. شما می توانید با هر کد دستوری به خدمات متنوعی دسترسی داشته باشید. می توانید به راحتی شارژ خریداری کنید. علاوه بر آن، می توانید بسته های اینترنتی تهیه کرده و همچنین انواع قبوض مانند آب و برق و گاز خود را نیز پرداخت کنید. از دیگر موارد استفاده از کدهای دستوری همراه اول، انتقال شارژ همراه اول به اپراتور مورد نظر است. مدیریت سیم کارت، آهنگ پیشواز و دریافت تنظیمات اینترنت نیز از این طریق امکان پذیر است.

جهت استفاده از کدهای دستوری همراه اول، تنها کافی است کد اصلی همراه اول را به یاد داشته باشید. پس از شماره گیری کد اصلی، اعداد دیگری در منو نمایش داده می شود. شما می توانید به کمک آن خدمات مورد نظر خود را انتخاب کنید. در ادامه این مطلب به دنبال آنیم لیست کد های دستوری همراه اول را با هم بررسی کنیم. نیازی هم نیست کد ها را حفظ کنید. هربار که نیاز داشتید می توانید آن ها را در همین لیست پیدا کنید.

برای مطالع بیشتر: طرح های تخفیف همراه اول

کد دستوری خرید بسته اینترنت همراه اول

شما می توانید برای خرید شارژ یا بسته های اینترنتی به سایت یا اپلیکیشن همراه اول مراجعه کنید. شیوه آسان تر خرید حتی هنگامی که به اینترنت دسترسی ندارید، استفاده از کدهای دستوری است. در جدول زیر لیست کدهای دستوری خرید بسته اینترنتی همراه اول را می توانید مشاهده کنید. لازم به ذکر است که تمامی این کدهای دستوری کاملاً رایگان بوده و هیچ گونه هزینه ای برای مشترکین همراه اول به دنبال نخواهد داشت.

برای خرید اینترنت همراه اول و استعلام وضعیت اینترنت و باقی مانده حجم بسته و کارهایی از این قبیل می توانید از کد دستوری  #100* استفاده نمایید. این کد را می توانید هم با سیم کارت دائمی و هم اعتباری مورد استفاده قرار دهید. در جدول زیر لیست هر کدام از کاربرد های این کد را می توانید مشاهده کرده و از آن ها استفاده کنید.

              عنوان        کد دستوری
   حساب1#*100*
 استعلام اینترنت      10#*100*
 کد فعال سازی          11#*100*
لغو تمدید 18#*100*     
 راهنما 19#*100*     
اینترنت سی روزه2#*100*       
اینترنت کوتاه مدت 3#*100*     
اینترنت یک روزه 31#*100*   
اینترنت ساعات مشخص33#*100*     
اینترنت بلند مدت4#*100*      
اینترنت یکساله 45#*100*    
اینترنت ویژه6#*100*    
  کد هدیه   65#*100* 
کد دستوری خرید اینترنت همراه اول

کد دستوری خرید شارژ همراه اول

همانطور که گفته شد استفاده از کدهای USSD کاملاً رایگان است و هزینه ای بابت استفاده از این کدهای دستوری از شما کسر نخواهد شد. اگر قصد خرید شارژ همراه اول دارید یا می خواهید قبوض خود را پرداخت کنید و یا برای دریافت جوایز و استفاده از برنامه روبیکا می توانید از کد #1* استفاده کنید. در زیر به بررسی فهرستی از کد دستوری خرید شارژ همراه اول می پردازیم. قبل از خریداری کردن شارژ هم می توانید با استفاده از کد موجودی همراه اول یا #121*10* از میزان موجودی حساب خود اطلاع پیدا کنید.

          عنوان        کددستوری
شارژ1#*1*  
شارژ مستقیم11#*1*
شارژ فوق العاده12#*1*
شارژ بانوان14#*1*
شارژ جوانان15#*1*
شارژ وفاداری16#*1*
جایزه3#*1*
قبض2#*1*
اینترنت5#*1*   
 لینک نصب اپلیکیشن همراه من4#*1*
روبیکا9#*1*
نیکوکاری7#*1*
کد های دستوری خرید شارژ همراه اول

کد دستوری اینترنت و مکالمه ویژه همراه اول

اپراتور همراه اول برای مشترکین خود طرح های ویژه ای در نظر می گیرد. این موارد پیشنهدات خوبی هستند که عموماً هزینه کمتری هم برای خریدار به همراه دارند. از همین روی بسیار از افراد از طرح های ویژه همراه اول بسیار استقبال می کنند. شماره گیری کدهای دستوری #1000* همراه اول امکان استفاده از بسته های اینترنت و پیامک و مکالمه را فراهم می کند. در ادامه به لیستی از کد دستوری اینترنت و مکالمه ویژه همراه اول می پردازیم. با این کدهای USSD خدمات متنوع شارژ، اینترنت، مکالمه و … را با قیمت استثنایی دریافت می کنید.

     عنوان کددستوری
مکالمه همراهی1#*1000*
اینترنت نامحدود22#*1000*
اینترنت همراهی21#*1000*
اینترنت ویژه2#*1000*
پیامک همراهی4#*1000*
راهنما9#*1000*
خوشامد3#*1000*
کد دستوری اینترنت نامحدود همراه اول

خبر خوب این است که امکان استفاده از بسته های مقرون به صرفه مکالمه درون شبکه برای مشترکین همراه اول فراهم شده است. کد دستوری همراه اول برای مکالمه *10*337# می باشد. کلیه مشترکین دائمی و اعتباری می توانند این بسته را فعال کنند. مدت اعتبار این بسته ها یک ماه می باشد و دقایق مکالمات این بسته ها مخصوص مکالمه درون شبکه می باشد. همچنین 9 درصد مالیات ارزش افزوده به مبالغ مدنظر بسته اضافه شده است. برای مشترکین اعتباری در زمان فعال سازی بسته از اعتبار آنها کسر خواهد شد و برای مشترکین دائمی نیز در صورت حساب آن ها محاسبه خواهد شد.

شایان به ذکر است که همزمان با فعال شدن این بسته های مکالمه، امکان فعال سازی سایر بسته های مکالمه مانند بسته های مکالمه همراهی وجود ندارد. همچنین این بسته های مکالمه تمدید خودکار نیز نداشته و امکان رزو شدن نیز ندارد. مشترکین همراه اول به منظور استعلام بسته خود می توانند از کد دستوری *10*3370# استفاده فرمایند.

کدهای دستوری #10* همراه اول

علاوه بر خدماتی مانند خرید شارژ و بسته های مختلف، می توانید برای فعالسازی یا غیر فعال کردن همه خدمات اصلی همراه اول نیز از کد دستوری استفاده کنید. همه این کد ها با ستاره 10 مربع شروع شده و دسترسی سریع و آسان شما به مواردی که نیاز دارید را فراهم می کنند.

        عنوان      کد دستوری
 خدمات اصلی2#*10*
خدمات غیرحضوری21#*10*
 آوای انتظار22#*10*
فعال سازی آوای انتظار 221#*10*
غیرفعالسازی آوای انتظار223#*10*
اینترنت23#*10*
فعال سازی بسته اینترنت231#*10*
غیرفعال سازی بسته اینترنت232#*10*
انتقال مکالمه243#*10*
بسته  آلفا321#*10*
بسته  آلفا +322#*10*
درخواست تماس261#*10*
درخواست شارژ262#*10*
هدیه تولد41#*10*
باشگاه فیروزه ای413#*10*
چتر اضطرار همراه اول26#*10*
دریافت رمز دوم212#*10*
کد دستوری همراه اول برای خدمات

استعلام سیمکارت های ثبت شده به نام شخص

بسیاری از افراد ممکن است چندین سیمکارت با شماره های مختلف داشته باشند. حتی شاید برخی از ما سیمکارت خود را به دیگران داده باشیم و اکنون از وضعیت آن بی اطلاع باشیم. برای اطلاع از وضعیت سیمکارت های همراه اول که به نام شما است چندین روش وجود دارد. اولین و ساده ترین راه که برای همه سیمکارت های همراه اول، ایرانسل و رایتل کاربرد دارد، سامانه پیامکی است. کافیست با خط همراه اول خود، کد ملی‌ تان را به شماره 3000150 یا 3000504901 ارسال کنید. به همین سادگی تعداد سیم کارت هایی که به نام شما ثبت شده به همراه کد رهگیری برایتان ارسال می شود. علاوه بر این، می توانید با نصب اپلیکیشن همراه من از تعداد سیم کارت هایی که به نام شما است مطلع شوید. برای این کار، به منو «خدمات» اپلیکیشن رفته و گزینه «مدیریت سیم کارت» را انتخاب کنید. لیستی از شماره هایی که به نام شما است به همراه وضعیت اتصال آن ها به شما نشان داده می شود.

3.5 2 رای
این نوشته چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
guest
4 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی ترین مفید ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments