60 کادو ارزان روز پدر + راهنمای کامل انتخاب

کادو ارزان روز پدر

اگر هنوز هم در فکر این هستید که برای روز پدر یک کادو تکراری و معمولی بخرید، زمان آن است که ذهنیت خود را تغییر دهید. در این مقاله با معرفی 60 کادو ارزان روز پدر، ایده های ساده؛ اما جدیدی را در اختیارتان قرار می دهیم. تا پایان مطلب همراه ما باشید تا بتوانید با انتخاب هدیه مناسب، شاهد لبخند روی لبان همسر و پدرتان باشید.

خرید کادو ارزان با تخفیف روز پدر

تا چند سال پیش معمولاً وقتی بودجه کافی برای خرید کردن وجود نداشت یا اگر کسی میخواست کادو ارزان روز پدر بخرد به سراغ جوراب، زیرپوش و … می رفت. اگر در حال حاضر نمی توانید هزینه زیادی برای خرید بپردازید و دوست دارید کادو متفاوتی را به پدر یا همسرتان هدیه دهید، این مقاله مناسب شما است. اگر به دنبال خرید یک کادو مناسب هستید که بتواند مرد زندگی تان را خوشحال کند، باید بگوییم که با کدهای تخفیفی که از طرف فروشگاه های آنلاین ارائه می شود، فرصت خریدی ارزان تر در اختیارتان است. با تخفیف روز پدر، هدیه مورد نظرتان را از فروشگاه های معتبری مثل دیجیکالا با کد تخفیف دیجی کالا با کد تخفیف و به قیمت ارزان تری خریداری کنید.

کادو روز پدر می تواند غیر فیزیکی باشد

اگر به دنبال هدیه ای ارزان؛ اما جذاب هستید، بد نیست به کادوهای غیرفیزیکی هم فکر کنید. به عنوان مثال، ممکن است همسر یا پدرتان از مدت ها پیش قصد شرکت در کلاس مورد علاقه اش را داشته باشد. ممکن است وقت کافی را برای خودش اختصاص نداشته باشد یا به هر دلیل در کلاس مورد نظرش ثبت نام نکرده باشد. به همین دلیل، می توانید به عنوان کادو روز مرد به این مورد هم فکر کرده و امسال را با یک هدیه غیر فیزیکی متفاوت کنید. در لیست پایین برخی از پیشنهادهای کم هزینه و جذاب را مطرح کرده ایم:

  1. ثبت نام در یک وبینار یا سمینار ارزشمند
  2. خرید بلط سینما و تئاتر
  3. خرید بلیط یک گالری هنری
  4. سفر دو روزه برای یک مکان دیدنی
  5. دعوت به شام در رستوران مورد علاقه
  6. رفتن به قهوه خانه های خانوادگی
  7. ثبت نام در یک دوره آموزشی دلخواه پدر یا همسر
  8. خرید اشتراک سرویس های فیلم و سریال آنلاین (خرید کم هزینه با کد تخفیف نماوا، فیلیمو و…)
راهنما خرید کادو ارزان روز پدر

در مورد نیازهای پدر یا همسرتان فکر کنید

ممکن است پدرتان یا همسرتان مدتی باشد که به دنبال خرید وسیله خاصی باشد و حالا به هر دلیلی نتوانسته باشد آن را تهیه کند. به عنوان مثال، ممکن است برای کارش به دنبال وسیله ای باشد که حوصله کافی برای پیدا کردن و خریدن آن نداشته باشد. این که بتوانید کادویی بخرید که نیازهای او را رفع کند، می تواند ایده جذابی باشد. خوشبختانه بساری از اوقات نیاز پدر یا همسرتان با خرید یک کادو ساده و ارزان قیمت رفع می شود. در ادامه لیستی از کادو ارزان روز پدر را نوشته ایم که ممکن است از بین آن ها بتوانید ایده خوبی برای خرید کردن پیدا کنید. دقت داشته باشید که اکثر این موارد در بازه های قیمتی متفاوتی وجود دارند و می توانید متناسب با بودجه خود آن ها را با کیفیت و برندها مختلف خریداری کنید.

  1. صندل چرم مردانه
  2. دمپایی طبی مردانه
  3. بالش طبی
  4. یک جعبه آچار کامل
  5. کیف کمری مردانه
  6. شارژر موبایل
  7. شارژر وایرلس
  8. هندزفری
  9. پاوربانک
  10. خط زن برقی
  11. فلاکس چای
  12. دستگاه تست قند
  13. فشارسنج
  14. تشک برقی
  15. وزنه خانگی
  16. لوازم ماهیگیری
  17. منقل مسافرتی
  18. راکت پینگ پونگ
  19. شطرنج
  20. تخته نرد
  21. لوازم شنا

مطالعه بیشتر: بقیه چی می خرند؟  10 کادو پرفروش روز پدر

از همسر یا پدرتان نظرخواهی کنید

درست است که هدیه دادن کادو بدون در جریان بودن پدرتان، می تواند ایده جذابی باشد؛ اما اگر فکر می کنید با مشورت با خودش به نتیجه بهتری برای خرید کردن می رسید، حتماً این کار را انجام دهید. با این کار مطمئن می شوید کادویی که خریداری می کنید هم چیزی است که نیاز دارد. مثلاً ممکن است به جای لباس، ترجیح بدهد که برایش پک ابزار بخرید. پس اگر تصمیم قطعی برای خرید هدیه نگرفته اید، از خود او بخواهید که بگوید به چه چیزی نیاز دارد. ممکن است پدر یا همسرتان یکی از وسیله های زیر را پیشنهاد کند که در لیست کادو ارزان روز پدر جای می گیرند:

  1. ماساژور دستی
  2. پایه موبایل
  3. هدفون
  4. لوازم نجاری
  5. بالشتک
  6. کمربند لاغری
  7. لوازم اداری
  8. وسایل باغبانی
  9. وسایل گلکاری
  10. لوازم ورزشی
  11. روکش فرمان
  12. براق کننده ماشین
  13. ابزار برقی
  14. جعبه آچار
  15. قهوه جوش
  16. کیف ابزار

مطالعه بیشتر: بهترین های تکنولوژی و گجت های مناسب کادو روز پدر

انتخاب کادو ارزان روز پدر

برای کادو ارزان روز پدر بیش از اندازه سخت نگیرید

بسیاری از آقایان در مورد هدیه ای که دریافت می کنند، خیلی سخت گیر نیستند. علاوه بر این، احتمالاً اغلب آن‌ها هدیه‌هایی که کاربردی باشند را به کادوهایی که حالت تزئینی و یادگاری دارند، ترجیح می‌دهند. به همین دلیل، لازم نیست که خیلی سخت بگیرید و به دنبال کادوهای خیلی خاص یا گران بگردید. کافیست برای انتخاب هدیه به این توجه داشته باشید که چه چیزی می تواند پدر یا همسرتان را خوشحال کند؛ اما خیلی سخت نگیرید. هر کدام از کادوهای ارزان روز پدر که در ادامه نوشته ایم می توانند انتخاب مناسبی باشند.

  1. بلوز و شلوار
  2. کمربند چرم
  3. کفش اسپرت
  4. لباس ورزشی
  5. لباس راحتی
  6. کراوات
  7. عطر و ادکلن مردانه
  8. شال گردن
  9. هدبند
  10. افرشیو
  11. اسپری
  12. دستند چرم یا تقره
  13. گردنبند
  14. عینک آفتابی
  15. ظرف گرم نگهدارنده غذا
4.5 2 رای
این نوشته چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments