روش درخواست و شرکت در فود پارتی اسنپ فود در کمتر از 5 دقیقه

شرکت در طرح فود پارتی اسنپ

اسنپ فود را بدون شک به عنوان بزرگ ترین سرویس سفارش آنلاین غذا در ایران می شناسیم. دلایل زیادی وجود دراند که باعث می شوند بتوانیم به اسنپ فود چنین لقبی بدهیم. تنوع سرویس ها، پیشرو بودن در این حوزه و ارائه تخفیف های متنوع از جمله این دلایل هستند. اگر از کاربران اسنپ فود باشید، قطعاً از تخفیف های متنوع این مجموعه آگاهی دارید. یکی از جدید ترین طرح های خرید غذا با تخفیف ویژه در اسنپ فود، طرح فود پارتی است. این طرح با افزایش فروش و همچنین قیمت مناسب می تواند سودی دو طرفه برای فروشنده و خریدار داشته باشد. در ادامه نحوه درخواست و شرکت در فود پارتی را به شما توضیح خواهیم داد.

فود پارتی، مهمانی خوشمزه اسنپ فود

همانطور که در ابتدای امر نیز اشاره شد، یکی از دلایل محبوبیت اسنپ فود امکان خرید غذاهای خوشمزه با قیمت هایی کم تر نسبت به خرید حضوری است. اسنپ فود در این راستا طرح ها و جشنواره های تخفیف متنوعی را طراحی و برگزار می کند. یکی از جدید ترین طرح های تخفیف این مجموعه فود پارتی نام دارد. در فود پارتی غذا های محبوب کاربران با 50 درصد تخفیف به آن ها فروخته می شود.

در هنگام خرید از فود پارتی بهترین غذاها از نزدیک ترین رستوران ها به شما پیشنهاد داده می شود. تنوع غذا های قابل سفارش در فود پارتی با وجود هزاران فروشنده، زیاد است. بنابراین، می توانید سفارش خود را کاملاً مطابق با سلیقه و نظر خود ثبت کنید. یکی از مهم ترین نکاتی که باید در مورد خرید ارزان از اسنپ فود بدانید این است که سفارش شما در فود پارتی فقط از ساعت 12 تا 16 هر روز قابل ثبت است.

شرکت در فود پارتی برای صاحبان کسب و کار

طرح های تخفیف اگر به صورت اصولی ارائه شوند می توانند برای فروشنده و خریدار به یک اندازه سود آور و مفید باشند. همانطور که خریداران با سفارش غذای تخفیف دار می توانند در هزینه های خود صرفه جویی کنند، فروشندگان هم با ارائه تخفیف می توانند تعداد مشتریان خود را افزایش دهند. این موضوع افزایش میزان فروش و افزایش سود را به همراه خواهد داشت. اگر شما هم از فروشندگان علاقه مند به شرکت در این طرح هستید، با ما باشید تا سریع ترین روش شرکت در فود پارتی اسنپ را به شما بگوییم.

برای ثبت درخواست خود به نرم افزار دخل اسنپ فود نیاز دارید. این نرم افزار مخصوص فروشندگان فعال در این پلتفرم است. بنابراین، اگر قرار است به تازگی به جمع اسنپ فودی ها بپیوندید این نرم افزار را دانلود و نصب کنید. سپس از منوی کناری وارد بخش پشتیبانی آنلاین شوید. این قسمت برای ارسال درخواست های پشتیبانی در نظر گرفته شده و درخواست های قبلی شما نیز در آن قابل مشاهده است.

شرکت در فود پارتی اسنپ

در گام دوم، روی گزینه ثبت درخواست کلیک کرده و تخفیفات و افزایش فروش را برای عنوان درخواست انتخاب کنید.

عنوان درخواست عضویت در فود پارتی

سپس در قسمت محتوای درخواست گزینه شرکت در فود پارتی را انتخاب کنید. دقت داشته باشید که با ثبت درخواست در هر ماه می توانید در فود پارتی ماه بعد شرکت داشته باشید.

محتوای درخواست

در ادامه، در قسمت متن درخواست، توضیحات تکمیلی را وارد کنید. دقت داشته باشید که ذکر جزئیات می تواند روند رسیدگی به درخواست شما را سریع تر کند. همچنین، در صورتی که فایلی برای تکمیل توضیحات دارید آن را در قسمت مربوطه بارگذاری کنید. در نهایت، با انتخاب گزینه تأیید در خواست شما ثبت می شود. کارشناسان اسنپ فود حداکثر تا 8 ساعت پس از ثبت درخواست با شما تماس می گیرند.

مرحله نهایی

مطالعه بیشتر: راحت ترین راه کسب درآمد از اسنپ فود

خرید غذا با تخفیف ویژه

اگر از کاربران اسنپ هستید و می خواهید غذای خود را با قیمت ویژه سفارش دهید، می توانید به فود پارتی بروید. استفاده از این طرح بسیار ساده است و نیاز به هیچ اقدام خاصی ندارد. تنها کافی است در اپلیکیشن اسنپ فود، غذای خود را از موارد موجود در قسمت فود پارتی انتخاب کنید. یادتان باشد که برای خرید از این طریق بازه زمانی خاصی در نظر گرفته شده است. همچنین، تعداد غذا هایی که هر رستوران در این بخش قرار می دهد محدود است و باید در ثبت سفارش عجله کنید.

علاوه بر فود پارتی، روش های متنوع دیگری نیز برای دریافت تخفیف از اسنپ فود وجود دارد. یکی از ساده ترین و بهترین روش ها ، استفاده از کد تخفیف اسنپ فود است. اگر نمی دانید این کد را از کجا دریافت کنید و یا چگونه از آن استفاده کنید، همچنین، اسنپ فود مطابق فعالیت شما در این پلتفرم، جوایز و تخفیف های ویژه ای هم برای شما در نظر می گیرد. برای مشاهده این هدایا و استفاده از آن ها به بخش تخفیف و جایزه در اپلیکیشن مراجعه کنید.

0 0 رای
این نوشته چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی ترین مفید ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments