آموزش استفاده از کد تخفیف اسنپ تریپ

استفاده از کد تخفیف اسنپ تریپ

اسنپ تریپ مرجع مطمئنی برای دریافت کلیه خدمات مربوط به مسافرت می باشد. در سایت یا اپلیکیشن اسنپ تریپ می توانید خرید بلیط اتوبوس، قطار یا هواپیما را انجام دهید. همچنین، رزرو انواع اقامتگاه در شهر های مختلف ایران و رزرو تور مسافرتی نیز از جمله خدمات این مجموعه می باشد. با استفاده از کد تخفیف اسنپ تریپ می توانید هزینه های سفر خود را کاهش دهید.

برای دریافت کوپن های متنوع تنها کافی است به سایت آف چنل مراجعه کنید. با استفاده از کد های مختلفی که در این سایت در اختیار شما قرار داده می شود می توانید سفری دلچسب با هزینه بسیار کمتری را تجربه کنید.

 کد تخفیف اسنپ تریپ را از کجا دریافت کنم؟

دریافت کد تخفیف اسنپ تریپ بسیار ساده است و تنها با چند کلیک انجام می شود. در ابتدا برای دریافت جدید ترین بن ها باید وارد سایت کانال تخفیف یا آف چنل شوید. پس از ورود به سایت، نام اسنپ تریپ را جست و جو کنید تا کد های ارائه شده توسط این شرکت برای شما نمایش داده شود.

استفاده از کد تخفیف اسنپ تریپ

از بین گزینه های متنوعی که مشاهده می کنید می توانید مناسب ترین را انتخاب کنید. دقت داشته باشید که استفاده از هر کدتخفیف اسنپ تریپ ملزم به داشتن شرایط خاصی است. مثلاً برخی از بن ها ممکن است فقط برای پرواز های داخلی تعریف شده باشند و برخی دیگر برای بلیط قطار. بنابراین، ضمن مطالعه این شروط، انتخابی مناسب با نیاز ها و شرایط خود داشته باشید.

انتخاب کد

پس از انتخاب نوع کد صفحه ای مطابق تصویر پایین مشاهده می کنید. در این بخش ابتدا باید با یک کلیک بر روی کد نمایش داده شده آن را در حافظه سیستم خود کپی کنید. در ادامه، با استفاده از گزینه لینک خرید وارد سایت اسنپ تریپ شوید.

دریافت کد تخفیف اسنپ تریپ

ثبت نام در سایت اسنپ تریپ

پس از ورود به سایت، لازم است که وارد حساب کاربری خود شوید. از قسمت مشخص شده در تصویر برای ورود به سایت استفاده کنید.

ثبت نام

در گام بعدی، دو بخش مجزا مشاهده خواهید کرد. اگر قبلا در این سایت ثبت نام کرده اید از بخش اول که برای ورود است کمک بگیرید. با ثبت شماره تلفن و رمز عبور در این قسمت وارد حساب کاربری خود می شوید. اگر برای اولین بار است که از این سایت استفاده می کنید، باید ابتدا ثبت نام کنید. بخش مشخص شده با شماره 2 برای ثبت نام اولیه است.

ایجاد حساب کاربری برای استفاده از کد تخفیف اسنپ تریپ

پس از وارد کردن اطلاعات مورد نیاز در این قسمت منتظر دریافت کد تأیید از اسنپ تریپ بمانید.

وارد کردن اطلاعات

در انتها، کد ارسال شده به وسیله پیامک را در جای مخصوص آن وارد کنید. حالا شما عضو سایت هستید.

کد تایید

کد تخفیف اسنپ تریپ را کجا وارد کنم؟

پس از ثبت نام، به صفحه اصلی سایت منتقل می شوید. حالا می توانید خدمات مورد نظر خود را به سادگی انتخاب کنید. وجود فیلتر های مختلف در این سایت باعث می شود انتخاب ساده تری داشته باشید. از آن جایی که کوپن تخفیف انتخابی ما برای پرواز های داخلی بوده، در همین بخش به دنبال پرواز مورد نظر خود می گردیم.

خرید بلیط با  ا

در بخش بعدی، همانطور که در شکل مشخص است باید اطلاعات مسافران را دقیق و کامل کنید.

اطلاعات مسافر

در ادامه، با صفحه ای با شکل مقابل روبه رو می شوید. در بخش 1 باید کد تخفیف اسنپ تریپ ذخیره شده در سیستم را وارد کنید. برای این کار باید از گزینه paste در راست کلیک و یا دکمه های ترکیبی cntr+v  استفاده کنید.

در بخش 2 فاکتور شما نشان داده می شود. پس از اعمال تخفیف حتما دقت کنید که مبلغ آن در فاکتور شما لحاظ شده باشد.

استفاده از کد تخفیف اسنپ تریپ

در پایان، صفحه پرداخت برای شما باز می شود. با کمک یک کارت بانکی عضو شبکه شتاب به سادگی می توانید پرداخت خود را انجام دهید. امیدوارم استفاده از کد تخفیف اسنپ تریپ راهی برای تجربه یک سفر لذت بخش برای شما باشد.

پرداخت
0 0 رای
این نوشته چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments