چطور از اسنپ فود ارزان تر خرید کنیم؟

خرید اران از اسنپ فود

صرفه جویی و هدر ندادن پول از جمله مهارت های مالی است که هر کس باید داشته باشد. این صرفه جویی یا بهتر بگوییم هوشمندانه خرج کردن پول در همه زمینه ها از مصارف روزانه و همیشگی گرفته تا خرید های پرهزینه کاربرد دارد. یکی از این زمینه ها هم تهیه غذا است. سفارش وعده های غذایی از رستوران های اسنپ فود کم کم به عادت بسیاری از افراد تبدیل شده است. افراد زیادی روزانه به جای پختن غذا یا حتی رفتن به رستوران، از اسنپ فود سفارش می دهند. هزینه این کار می تواند زیاد باشد؛ اما نه اگر بدانید چطور از اسنپ فود ارزان تر خرید کرده و تخفیف بگیرید. در ادامه همه روش های ممکن برای تجربه خریدی ارزان از اسنپ فود را بررسی می کنیم.

خرید ارزان غذا در فودپارتی اسنپ

فودپارتی اسنپ یکی از راحت ترین راه های خرید ارزان غذا از این اپلیکیشن است. در فود پارتی غذا های متنوع از رستوران و فست فودی های مختلف با تخفیف های زیاد و قیمت های فوق العاده عرضه می شوند. پیشنهاد های ارائه شده براساس علایق شما و خرید های قبلی تان از این اپلیکیشن خواهد بود. البته، در نظر داشته باشید که مدت زمان تخفیف های فودپارتی کوتاه است و تنها چند ساعت وقت دارید از آن ها استفاده کنید. غذا های فود پارتی به صورت مداوم تغییر می کنند و این فرصت را دارید که هر روز غذای متفاوتی را با قیمتی استثنایی سفارش دهید. با تخفیف های روزانه فودپارتی، سفارشات شما تا 70% ارزان تر از همیشه خواهد شد.

از کد تخفیف استفاده کنید

متداول ترین روش برای خرید ارزان و به صرفه از اسنپ فود، استفاده از کد تخفیف آن است. مزیت کد تخفیف در همیشگی بودن آن است. بر خلاف فودپارتی یا جشنواره و کمپین های مختلف، کد تخفیف اسنپ فود همیشه در دسترس بوده و به راحتی قابل دریافت اند. برای مثال، برای اولین خرید خود یا سفارش موارد خاصی مانند شیرینی، فست فود و … می توانید تخفیف بگیرید.

اغلب این کدها یک بار مصرف اند. به عبارتی، فقط یک بار می توانید از تخفیف سفارش غیر اول استفاده کنید. با این وجود می توانید در دفعات کد های دیگر را به کار ببرید. اگر تا کنون با استفاده از کد های تخفیف، سفارش غذا نداده اید، مطالعه مقاله راهنمای استفاده از کد تخفیف اسنپ فود را از دست ندهید.

از رستوران های جدید اسنپ فود سفارش دهید

رستوران های زیادی در اسنپ فود وجود دارند. همه آن ها هم دوست دارند بیشترین مشتری ممکن را از طریق این پلتفرم جذب کنند. به همین خاطر هم هست که وقتی رستورانی به تازگی به این مجموعه می پیوندد و هنوز سابقه و اعتباری کسب نکرده است، باید راهی برای جذب کردن خریدار پیدا کند. معمولاً رستوران های جدید اسنپ فود روی منو های خود تخفیف می گذارند و می توانید خریدی ارزان تر را از آن ها تجربه کنید. می توانید این موارد را در قسمت «تازه ها در اسنپ فود» پیدا کرده و خرید ارزان را تجربه کنید.

هزینه ارسال اسنپ فود را رایگان کنید

وقتی چیزی را آنلاین سفارش می دهید، هزینه ارسال هم به مبلغ معمول خریدتان اضافه می شود. شاید بتوان این موضع را یکی از معدود معایب خرید اینترنتی نسبت به حضوری دانست. یکی از راحت ترین راه ها برای اینکه از اسنپ فود ارزان تر خرید کنید، رایگان کردن هزینه ارسال است. این کار را به دو شکل می توانید انجام دهید. اولین روش، استفاده از کد تخفیف ارسال رایگان اسنپ فود است که باعث می شود هزینه پیک را نپردازید. علاوه بر این، کرایه ارسال برخی از رستوران ها به صورت پیشفرض برای همه افراد با هر مبلغ سفارشی رایگان است. بنابراین، با خرید از آن ها می توانید هزینه های خود را کاهش دهید.

برای مطالعه بیشتر: مقایسه اسنپ فود و دلینو

با جایزه های نقدی از اسنپ فود ارزان تر خرید کنید

یکی از ویژگی های جذاب رستوران های موجود در اسنپ فود که امکان خرید ارزان را فراهم می کند، جایزه خرید است. اگر به لیست فروشنده های موجود در اسنپ فود نگاه کنید، متوجه می شوید که کنار برخی از آن ها یک علامت کارت اعتباری سبز رنگ قرار دارد که کنار آن نوشته شده است «جایزه خرید». با سفارش از این رستوران ها، هدیه ای به شما تعلق می گیرد. این جایزه به دو صورت ممکن است ارائه شود. شاید مبلغ مشخصی به کیف پولتان اضافه بشود که در خرید های بعدی قابل استفاده است. از طرفی، جایزه برخی رستوران ها یک آیتم غذایی رایگان است. این هدیه می تواند هر چیزی باشد، از سالاد اضافه گرفته تا نوشیدنی. در هر حالت، شما چیزی بیشتر از هزینه ای که پرداخته اید دریافت می کنید. بنابراین، در نهایت خریدتان از اسنپ فود ارزان تر خواهد بود.

برای مطالعه بیشتر: بهترین رستوران های اسنپ فود تهران

خرید ارزان غذا از رستوران های دارای کوپن تخفیف

یکی دیگر از بهترین روش های خرید ارزان غذا از اسنپ فود، مراجعه به رستوران هایی است که کوپن تخفیف دارند. این گزینه ها نیز با علامت کوپن سبز رنگ مشخص شده و تخفیف های ویژه ای را به خریداران خود می دهند. نکته جذاب درباره این رستوران ها این است که اغلب بیش از یک نوع تخفیف دارند. در نتیجه، این امکان را به شما می دهند که هزینه های خرید خود را به میزان قابل توجهی کم کنید. برای مثال، هم می توانید از کد تخفیف سفارش اول و هم از ارسال رایگان یا تخفیف یک نوع غذای خاص بهره مند شوید. برخی از آن ها نیز برای خرید دوم به بعد شما تخفیف های را در نظر گرفته اند.

3 1 رای
این نوشته چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments