آموزش استفاده از کد تخفیف زیره

کد تخفیف زیره

اگر می خواهید از راهی بی دردسر و در زمان کم، به وزن و اندام ایده آل خود برسید، می توانید به سراغ اپلیکیشن های لاغری بروید. اپلیکیشن های زیادی به این منظور طراحی شده اند. اپلیکیشن زیره، راهکارهای متنوع و کاربردی را به شما ارائه می کند. در این برنامه، می توانید برنامه ورزشی، رژیم کالری شمار و خدمات متنوع دیگری را دریافت کنید. در مجله زیره هم پاسخ بسیاری از پرسش های خود را دریافت می کنید. با مراجعه به سایت آف چنل و استفاده از کد تخفیف زیره، رژیم غذایی تان را با قیمتی بسیار مناسب، دریافت کنید.

نحوه دریافت کد تخفیف زیره

به منظور مشاهده جدیدترین کد تخفیف زیره، باید به سایت کانال تخفیف یا آف چنل مراجعه کنید. علاوه بر آن که به کدهای تخفیف فروشگاه های مختلف دسترسی دارید، می توانید از کلیه حراج هایی که در سایت قرار داده می شوند، مطلع شوید. پس از ورود به سایت آف چنل، در قسمت نوار ابزار جست و جو، نام فروشگاه مد نظرتان را که در این جا زیره است، وارد کنید. کوپن های ارائه شده توسط این مجموعه را بر روی صفحه مشاهده خواهید کرد.

دریافت کد تخفیف زیره از آف چنل

از بین گزینه های موجود، می توانید بهترین آن را انتخاب کنید. حواستان باشد، پیش از انتخاب، شرایطی که برای هر کد تخفیف زیره تعریف شده است را مطالعه کنید. به این ترتیب، راحت تر می توانید متناسب با نیازتان انتخاب کنید.

انتخاب کد تخفیف زیره

پس از آن که کد مورد نظرتان را انتخاب کنید، با صفحه ای مطابق با تصویر پایین مواجه می شوید. در این جا لازم است روی عبارت نمایش داده شده، کلیک کنید. کد تخفیف زیره در حافظه سیستم کپی خواهد شد. حال با استفاده از گزینه لینک خرید، وارد صفحه دانلود اپلیکیشن زیره خواهید شد.

در این صفحه، می توانید اپلیکیشن زیره را به راحتی و در کمترین زمان ممکن دانلود کرده و با تخفیف از آن برنامه تناسب اندام بگیرید.

دانلود اپلیکیشن زیره

پس از دانلود، مطابق با تصویر پایین، نیاز است شماره تلفن همراه خود را برای عضویت در کالری شمار زیره وارد نمایید. بر روی گزینه ارسال کد تأیید کلیک کنید. در ادامه، اطلاعات خواسته شده را در قسمت های مربوطه وارد نمایید. دقت کنید که اطلاعاتتان را دقیق و به درستی وارد کنید؛ چرا که اپلیکیشن زیره مطابق با اطلاعات وارد شده، به شما برنامه خواهد داد.

نصب اپلیکیشن زیره

مطابق تصاویر زیر اطلاعاتتان را وارد نمایید و در نهایت بر روی گزینه دریافت رژیم، کلیک کنید.

وارد نمودن اطلاعات جسمانی در اپ زیره
وارد نمودن میزان فعالیت در اپ زیره
وارد نمودن انواع بیماری در اپ زیره

کد تخفیف زیره را کجا وارد کنیم؟

حال صفحه ای مطابق صفحه زیر را مشاهده می کنید. لازم است در ابتدا دوره رژیم مورد نظرتان در کالری شمار زیره را انتخاب کنید. همان طور که دیدید کوپن های مختلفی برای دوره های رژیم تعریف شده اند. کد تخفیف زیره که از کانال تخفیف کپی شده را در کادر مربوطه وارد و آن را اعمال کنید. خواهید دید که بخشی از مبلغ کسر خواهد شد. حال گزینه پرداخت و دریافت رژیم را انتخاب کنید.

وارد نمودن کد تخفیف زیره

در مرحله آخر، کافی است اطلاعات بانکی خود را وارد کنید. با پرداخت مبلغ نهایی، رژیم غذایی خود را از زیره دریافت خواهید نمود.

پرداخت هزینه با کد تخفیف زیره
0 0 رای
این نوشته چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments