راهنمای استفاده از کد تخفیف دانشجویار

استفاده از کد تخفیف دانشجویار

آموزش آنلاین یکی از بهترین متد های یادگیری در تمام جهان است. با این سبک آموزش می توانید به طور قابل توجهی در زمان و هزینه های خود صرفه جویی کنید. دانشجویار منبع آموزشی بسیار مفیدی است. در این مجموعه می توانید دوره های آموزشی بسیار متنوعی را تهیه کرده و با تمشای آن ها بر دانش خود بیافزایید. در ادامه، به شما خواهیم گفت که چگونه می توانید با استفاده از کد تخفیف دانشجویار از خدمات این مجموعه با هزینه کم تری استفاده کنید.

دریافت جدید ترین کد تخفیف دانشجویار

برای این که بتوانید از محتوای آموزشی این مجموعه با صرف هزینه کم تر استفاده کنید، لازم است که ابتدا کد تخفیف خود را دریافت کنید. برای این کار ابتدا وارد سایت کانال تخفیف شوید. در ادامه، با وارد کردن نام این مجموعه در نوار ابزار جست و جو کد های مربوط به آن را پیدا کنید.

دریافت جدید ترین کد تخفیف دانشجویار

حالا می توانید از میان کد هایی که به شما ارائه می شود یکی از آن ها ار انتخاب کنید. دقت داشته باشید که کد های تخفیف دانشجویار متنوع هستند و برای استفاده از هرکدام، رعایت شرایط ویژه ای لازم است. بنابراین، دقت داشته باشید که حتماً کدی را انتخاب کنید که پاسخگوی نیاز های شما باشد.

انتخاب کد

در گام بعدی، بن تخفیف شما به صورت یک کد نمایش داده می شود. با یک بار کلیک کردن روی این کد می توانید آن را در حافظه سیستم خود ذخیره یا اصطلاحاً کپی کنید. حالا با استفاده از گزینه لینک خرید به سایت اصلی دانشجویار منتقل می شوید.

کپی کردن کد تخفیف دانشجویار

ثبت نام و انتخاب دوره آموزشی

در این مرحله به سایت اصلی دانشجویار وارد شده اید و زمان انتخاب دوره آموزشی است. دقت داشته باشید که برای این کار بهتر است ابتدا در سایت ثبت نام کنید و عضوی از خانواده دانشجویار باشید. برای ثبت نام تنها کافی است روی گزینه مشخص شده در تصویر کلیک کنید. با این کار فرم ثبت نام به شما نمایش داده می شود.

ثبت نام

در این مرحله، تنها کافی است اطلاعات خواسته شده را وارد کنید. بعد از آن روی گزینه ثبت نام کیلیک کنید. حساب کاربری شما در این سایت آماده است. البته اگر پیش از این ثبت نام کرده باشید باید از گزینه ورورد استفاده کنید و با نام کاربری و رمز عبوری که قبلاً تعیین کرده اید وارد سایت شوید.

فرم ثبت نام

پس از تکمیل روند ثبت نام به سایت برگردانده می شوید. حالا زمان انتخاب و ثبت سفارش است. همانطور که مشاهده خواهید کرد، دوره های مختلفی در این آموزشگاه آنلاین موجود است که هریک در زمینه خاصی هستند. برای مثال دوره های برنامه نویسی، سئو، گرافیک و … از جمله سرفصل های آموزشی موجود محسوب می شوند. به یاد داشته باشید که اگر کد تخفیف دانشجویار شما منحصراً برای دوره آموزشی خاصی ارائه شده باشد، فقط برای همان دوره قابل استفاده خواهد بود. در غیر این صورت محدودیتی در انتخاب ندارید. با وجود دسته بندی های موجود در سایت به راحتی محتوای مورد نیاز خود را پیدا کرده و به سبد خرید اضافه کنید. سپس با انتخاب گزینه تکمیل سفارش به مراحلی پایان خرید خواهید رسید.

انتخاب دوره

خرید دوره های آموزشی با کد تخفیف دانشجویار

در این گام ، بالاخره به مرحله جذاب و هیجان انگیز تخفیف گرفتن می رسیم. بر اساس آنچه در تصویر مشاهده می کنید،باید کد تخفیف دانشجویار که در ابتدای کار در اختیار شما قرار داده شده را در کادر مشخص شده وارد کنید. نکته مهم در این مرحله این است که پس از ثبت کد حتماً اعمال شدن ان را بررسی کنید. همانطور که در بخش دوم تصویر می بینید اعمال کد توسط سایت اطلاع داده شده است. چنانچه کد تخفیف برای شما کار نکرد، حتماً صحیح بودن کد وارد شده و تاریخ انقضای کد را بررسی کنید. در پایان همه چیز را بار دیگر کنترل کرده و در صورت تأیید نهایی کردن خرید را انتخاب کنید.

اعمال کد تخفیف دانشجویار

در آخرین قدم، باید هزینه دوره را پرداخت کنید. این کار را می توانید به راحتی و با استفاده از یک کارت بانکی عضو شبکه شتاب انجام دهید.

پرداخت

در پایان، امیدوارم این آموزش برای شما مفید باشد و با استفاده از آن بتوانید دوره های آموزشی مورد علاقه خود را با صرف هزینه کم تهیه کنید.

0 0 رای
این نوشته چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments