لغو پیامک تبلیغاتی ایرانسل و همراه اول و رایتل در 1 دقیقه

لغو پیامک های تبلیغاتی همراه اول ایرانسل و رایتل

پیامک های تبلیغاتی مزاحم را همه ما تجربه کرده ایم و اغلب دوست داریم آن ها را لغو کنیم. این اس ام اس ها ممکن است از طرف سایت های مختلف، فروشگاه هایی که عضوشان هستید، اپراتورهای خدماتی یا هر جای دیگری ارسال شوند. دریافت چند پیام کوتاه به خصوص اگر خودتان در سایت ارسال کننده عضو شده باشید، مشکلی نیست. حتی باعث می شود که زودتر از اخبار و تخفیف های یک فروشگاه یا جشنواره های آن مطلع شود. البته، هیچوقت اینطور نیست. مراکز مختلفی این اس ام اس ها را برای همه می فرستند. تعداد این پیامک ها می تواند خیلی زیاد باشد. به همین خاطر هم هست که اغلب افراد بدون خواندن، آن ها را حذف می کنند. شاید هم عدد نوتیفیکشن پیامک های خوانده نشده موبایلشان چند رقمی شده باشد. چطور پیامک های مزاحم را لغو کنیم؟ در ادامه راه لغو پیامک تبلیغاتی برای اپراتور های مختلف را بررسی می کنیم.

لغو پیامک های تبلیغاتی همراه اول

همراه اول را می توان دارای بیشترین کاربر در ایران دانست. این اپراتور یکی از محبوب ترین ها در کشور است و میلیون ها نفر از آن استفاده می کنند. محبوب بودن این مجموعه می تواند دلایل زیادی داشته باشد؛ اما عدم ارسال پیامک های تبلغیاتی قطعاً یکی از این دلیل ها نیست. اگر شما هم سیم کارت همراه اول دارید و می خواهید با حذف پیام های مزاحم از شر آن ها راحت شوید، راهکارهای زیر را امتحان کنید.

مطالعه بیشتر: پرکاربرد ترین کدهای دستوری همراه اول، ایرانسل و رایتل

چطور پیامک های مزاحم همراه اول را لغو کنیم؟

به شکل کلی، برای لغو این اس ام اس ها، مشترکین همراه اول 4 راه دارند. حالت اول این است که عدد 1 را به شماره 8999 ارسال کنید. روش دوم، شماره گیری کد دستوری *8999# است. همچنین، می توانید با مرکز اطلاع رسانی 9990 تماس برقرار کرده و تقاضای لغو سرویس را بدهید. علاوه بر این، می توانید به راحتی به سامانه همراه من در موبایل خود مراجعه کرده و از این طریق برای حذف پیامک اقدام کنید.

حذف پیامک های تبلیغاتی همراه اول
ارسال 1 به 8999کد دستوری *8999# تماس با 9990سامانه همراه من

لغو پیامک های تبلیغاتی ایرانسل

اگر سیم کارت ایرانسل داشته باشید، قطعاً از حجم بالای پیام های تبلغ خسته شده اید. خوشبختانه، لغو سرویس های تبلیغات پیامکی ایرانسل نیز بسیار ساده بوده و در کمترین زمان ممکن قابل انجام است. اولین راه این است که به اپلیکیشن ایرانسل من مراجعه کنید. اگر قبلاً از این اپ استفاده نکرده اید، کافیست آن را نصب کرده و شماره خط ایرانسل خود را در آن ثبت کنید. سپس، به قسمت «مدیریت پیامک های تبلیغاتی» مراجعه کنید. راه ساده دیگر هم استفاده از کد دستوری *5006# است. علاوه بر این، می توانید یک پیامک خالی به شماره 5006 ارسال کنید. برای دریافت پیامک ها باید کلید واژه OZV و برای لغو آن ها از کلیدواژه LAGHV را به همین شماره بفرستید.

حذف پیامک های تبلیغاتی ایرانسل
ارسال LAGHV به 5006کد دستوری *5006#سامانه همراه من

چطور پیامک های تبلیغاتی رایتل را لغو کنیم؟

برای مشترکین رایتل نیز، مانند دو اپراتور دیگر، راه لغو این پیامک های مزاحم مراجعه به اپلیکیشن رایتل من است. پس از ورود به برنامه، به قسمت «مدیریت خدمات پیامکی انبوه و ارزش افزوده» مراجعه کنید. اگر استفاده از کد های دستوری را ترجیح می دهید هم *800# یا کد *195# را شماره گیری کنید و سپس گزینه قطع تبلیغات را انتخاب کنید. یک راه دیگر هم این است که عدد 3 را به شماره 800 ارسال کنید یا کد *800*3# را وارد کنید. با انجام هر کدام از این اقدامات از دست اس ام اس هایی که از مراکز ارسال انبوه فرستاده می شوند، راحت می شوید.

حذف پیامک های تبلیغاتی رایتل
ارسال 3 به 800کد دستوری *800#کد دستوری *195#سامانه رایتل من
0 0 رای
این نوشته چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments