15 کادو ولنتاین مناسب پسرها

ایده کادو ولنتاین برای پسر ها

باز هم به یک مناسیت عاشقانه نزدیک می شویم و چالش ها برای انتخاب هدیه آغاز می شود. روز ولنتاین همانطور که می دانید به نام روز عشق شناخته می شود و فرصتی است برای ابراز محبت و علاقه. هدیه دادن در این روز یکی از متداول ترین کار هایی است که هر کس برای خوشحالی شریک عاطفی خود انجام می دهد. برخلاف تصور عموم مبنی بر این که هدیه گرفتن برای آقایان سخت است، انتخاب یک کادو ولنتاین مناسب پسرها چندان هم کار دشواری نیست. در ادامه، 15 ایده برای خرید این هدیه در اختیار شما قرار خواهیم داد. همراه ما باشید، به شما قول می دهیم که در پایان یک ایده خوب برای خریدن کادو ولنتاین برای پسرها داشته باشید. اگر از هر کدام از ایده ها خوشتان آمد هم می توانید محصول مورد نظر را با تخفیف ولنتاین سفارش دهید.

برای مطالعه بیشتر: 15 کادو ولنتاین مناسب برای دختر ها

1. ست های چرمی

اگر برای شما مهم است که هدیه خریداری شده در عین شیک بودن کاربردی هم باشد، باید به سراغ ست های چرمی بروید. بسته به انتخاب شما این ست ها ممکن است شامل محصولات مختلفی باشند. کمربند، کیف پول، جا کارتی، سرکلیدی و حتی کیف های بزرگ رسمی ممکن است بخشی از این ست ها باشند. اگر مشکلی در خصوص هزینه ها ندارید، بهتر است ستی که تهیه می کنید از چرم طبیعی باشد. در غیر این صورت می توانید محصولاتی از جنس چرم مصنوعی را نیز خریداری کنید.

اکسسوری ها، کادو ولنتاین مناسب پسرها

2. اکسسوری های متنوع

از جذاب ترین کادو های ولنتاین مناسب برای پسر ها، می توان اکسسوری های متنوع را نام برد. اکسسوری ها محصولاتی هستند که در رنج های قیمتی بسیار متنوعی وجود دارند و دست شما را برای خرید باز می گذارند. همچنین، این محصولات در عین داشتن اندازه کوچک می توانند تأثیراتی شگفت انگیزی در استایل افراد داشته باشند. انواع کلاه، عینک، ساعت، دستبند و گردنبند، انگشتر، کراوات، پاپیون و دکمه سرآستین را می توان نمونه های جذابی از این محصولات دانست. 

3. محصولات دیجیتال و لوازم جانبی

برای خرید یک کادو لاکچری و منحصر به فرد می توانید به سراغ محصولات دیجیتال بروید. انواع تلفن های همراه، لپ تاپ، تبلت، دوربین عکاسی و ساعت های هوشمند از محصولاتی هستند که می توانید به عنوان کادو ولنتاین برای پسرها خریداری کنید. علاوه بر این، لوازم جانبی مربوط به این محصولات هم انتخاب های جذابی هستند که با هزینه کم تر قادر به تهیه آن ها خواهید بود. از جمله لوازم جانبی پرکاربرد می توان به هدفون و هندزفری، قاب های محافظ گوشی، بند ساعت، کیف های لپ تاپ، لنز و پایه دوربین و محصولات مشابه اشاره کرد.

کالا های دیجیتال

 4. کنسول های بازی

به عنوان یک هدیه ولنتاین مناسب پسرها که می تواند آن ها را به شدت شگفت زده و البته خوشحال کند می توان به کنسول های بازی و تجهیزات مرتبط با آن ها اشاره کرد. اگر مرد مورد علاقه شما کنسول بازی ویدیویی ندارد می توانید با خریدن این هدیه او را به شدت خوشحال کنید. اگر هم این محصول را دارد، خرید لوازم جانبی مثل دسته، دوربین، واقعیت مجازی و انواع بازی های ویدیویی می تواند انتخاب خوبی باشد.

برای مطالعه بیشتر: ولنتاین چندمه؟کادو ولنتاین چی بخریم؟

5. لوازم و لباس های ورزشی

از دیگر هدیه های جذاب برای ولنتاین می توان به لباس ها و لوازم ورزشی اشاره کرد. اگر همسر شما ورزش می کند که این وسایل قطعاً برای او کاربردی هستند و اگر ورزش نمی کند هم می توانید با خرید چنین محصولاتی او را برای انجام این کار تشویق کنید. به هر حال خرید یک کفش یا لباس اسپورت و ورزشی می تواند انتخاب جذابی باشد.

علاوه بر این، برای کسی که ورزشی را به صورت حرفه ای دنبال می کند و یا به رشته ورزشی خاصی علاقه دارد، می توانید لوازم مربوط به همان ورزش را تهیه کنید. به عنوان مثال راکت تنیس، توپ های فوتبال، والیبال و بسکتبال، لوازم کوهنوردی، ملزومات اسکی، دستکش بوکس و وسایل اختصاصی ورزش های دیگر را می توان به عنوان هدیه ولنتاین خریداری کرد.

6. ملزومات بهداشتی و مراقبت از پوست و مو

از دیگر کادو های ولنتاین مناسب پسرها و آقایان می توان به انواع محصولات بهداشتی و مراقبت از پوست و مو اشاره کرد. قدیم تر ها باور افراد بر این بود که استفاده از ملزومات بهداشتی و آرایشی نمختص خانم ها است. در صورتی که این محصولات به طور مستقیم با آراستگی و سلامت ما مرتبط هستند و استفاده از آن ها به هیچ عنوان ارتباطی با جنسیت افراد ندارد. البته امروزه، این طرز تفکر از بین رفته و همه ما می دانیم که استفاده از این محصولات چقدر می تواند مفید باشد.

به هر حال، محصولات متنوعی در این دسته بندی وجود دارند که می توانند انتخاب های خوبی برای هدیه دادن باشند. محصولات برقی مثل موزر، ریش تراش و سشوار از جمله این ملزومات به شمار می آیند. همچنین، انواع بادی اسپلش ها، اسپری ها، ماسک و محصولات تقویت مو، سرم ها و کرم های پوستی و … را نیز می توانید به عنوان گزینه های جذاب خرید هدیه در نظر داشته باشید.

ملزومات بهداشتی، یک کادو ولنتاین مناسب پسرها

7. عطر و ادکلن

یک عطر یا ادکلن خوشبو همیشه انتخاب خوبی برای هدیه دادن است. فرقی نمی کند که برای چه کسی و حتی به چه مناسبتی هدیه می خرید، در هر صورت این محصولات بدون شک جزو گزینه های انتخابی شما هستند. اگرچه این محصولات در زمینه هدیه دادن تکراری به نظر می رسند؛ اما همچنان پر کاربرد و پر طرفدار نیز هستند. اگر سلیقه مرد مورد علاقه خود را در زمینه بو ها می دانید، این گزینه می تواند یک انتخاب عالی باشد.

8. بازی های متنوع

اکثر آقایان در هر سن و جایگاهی از تفریح کرده لذت می برند. به همین دلیل است که ملزومات بازی و سرگرمی را می توان یک کادو ولنتاین برای پسر ها دانست. از تخته نرد و شطرنج و بازی های رومیزی و فکری دیگر گرفته تا میز بیلیارد و تنیس، همه این ها هدایایی هستند که می توانید در زمینه بازی و سرگرمی برای همسر خود تهیه کنید. انتخاب از میان این محصولات به علایق مشترک شما و البته بودجه شما برای خرید کادو بستگی دارد.

9. تجهیزات موسیقی

چیزی که در مورد خرید هدیه لازم است بدانید، این است که هدیه مورد علاقه هر فرد تا حد زیادی به فعالیت هایی که انجام می دهد بستگی دارد. مثلاً برای فردی که به طور حرفه ای در حوزه موسیقی فعالیت می کند، طبیعتاً هیچ چیز به اندازه تجهیزات موسیقی کاربردی و جذاب نخواهد بود. انواع ساز ها، پایه های نوت، مترونوم، میکروفن و محصولاتی از این قبیل را می توانید بر حسب نیاز فرد تهیه کرده و به عنوان هدیه در نظر بگیرید.

فندک های دکوری

10. فندک های تزئینی و سایر محصولات دکوری

محصولات تزئینی و دکوری، هدیه هایی هستند که می توانند تا مدت های طولاتی شما و خاطراتتان را در ذهن فرد زنده نگه دارند. انواع فندک های تزئینی از جمله این موارد هستند. علاوه براین، از دیگر محصولات دکوری و مناسب برای آقایان می توان به ماکت های خودرو، اکشن فیگور ها، انواع شب خواب ها، مجسمه های متنوع و محصولات دیگر اشاره کرد.

11. اکسسور های مربوط به اتومبیل

میزان محبوبیت وسایل نقلیه برای آقایان چیزی نیست که بتوان آن را انکار کرد. دقیقاً به همین دلیل است که اکسسوری های مربوط به خودرو و حتی لوازم جانبی معمولاً انتخاب های جذابی هستند. البته، دلیل دیگری که این هدایا را به انتخاب های خاصی تبدیل می کند این است که کمتر کسی به خرید آن ها فکر می کند و به همین دلیل می توان گفت کادو های منحصر به فردی هستند.

12. ست های روان نویس

از دیگر گزینه های کادو ولنتاین مناسب پسرها می توان به ست های روان نویس اشاره کرد. این محصولات مخصوصاً برای کسانی که در جلسات رسمی و مهم شرکت می کنند به طور قطع انتخابی دلچسب و لذت بخش خواهد بود. این ست ها معمولاً شامل یک روان نویس و یک خودکار هستند. بسته به بندی که انتخاب می کنید قیمت این هدیه می تواند معمولی و یا بسیار گران باشد.

ست های روان نویس

13. لوازم فنی و ابزار آلات

اگر همسر شما از ان دسته آقایانی است که به کار های فنی و تعمیرات وسایل منزل علاقه دارد، می توانید ابزار آلات متنوع را به عنوان هدیه برای او تهیه کنید. جعبه های ابزار، ست های آچار و سایر لوازم مشابه را می توان در این گروه قرار داد.

14. لباس، کیف و کفش

هنگام خریدن هدیه برای هر کس یکی از اولین چیز هایی که به ذهن ما می رسد بدون شک لباس است. انواع لباس ها شامل ست های راحتی، شلوار های جین، تی شرت، لباس های گرم، کت و شلوار و حتی لباس زیر می توانند گزینه هایی برای خرید کادو ولنتاین مناسب پسرها باشند. علاوه بر این، انواع کیف ها از کیف پول تا کوله پشتی و کفش های مختلف هم انتخاب های خوبی هستند. مهم ترین و بهترین ویژگی این محصولات این است که بسیار کاربردی هستند و با خرید آن ها می توانید مطمئن باشید که یکی از نیاز های اصلی فرد مقابل را برطرف کرده اید.

کیت فوتبال یم کادو ولنتاین مناسب پسرها

15. لباس تیم فوتبال مورد علاقه اش

در پایان لیست و به عنوان حسن ختام به سراغ یک هدیه جذاب می رویم. اگر همسر شما هم از آن مرد های طرفدار فوتبال است، این انتخاب می تواند بسیار هیجان انگیز باشد. برای همسر خود یک کیت از تیم مورد علاقه اش تهیه کنید و سپس خواهید دید که چگونه خوشحال و هیجان زده می شود.

0 0 رای
این نوشته چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments