معرفی سایت های معتبر خرید طلا برای یک سرمایه گذاری بدون دغدغه

سایت های معتبر برای خرید آنلاین طلا

فلز گرانبهای طلا نه تنها به عنوان یک محصول زینتی بلکه به عنوان کالایی برای سرمایه گذاری شناخته می شود. با توجه به افزایش روزافزون قیمت طلا بسیاری از افراد ترجیح می دهند به جای نگهداری پول نقد طلا بخرند. این استقبال و رونق بازار خرید و فروش طلا باعث شده است تا طلا فروشی های زیادی در ایران و حتی سرتاسر دنیا فعالیت کنند. تا جایی که این صنف به بازار های آنلاین نیز راه پیدا کرده است. خرید آنلاین طلا مزایای زیادی دارد اما در کنار آن امکان تقلب نیز در آن بسیار زیاد است. به همین دلیل در این مقاله سایت های معتبر خرید طلا را به شما معرفی می کنیم تا با خیال راحت خرید کنید.

خرید و فروش آنلاین طلا و سکه

همانطور که می دانید طلا یکی از محبوب ترین زیورآلات در تمام جهان است. در کنار این موضوع، طلا یک گزینه خوب برای سرمایه گذاری نیز محسوب می شود. البته به خاطر داشته باشید که اگر می خواهید طلا را به قصد سرمایه گذاری و ذخیره پول تهیه کنید، باید به سراغ طلای آب شده، سکه یا شمش بروید. چراکه طلاهای ساخته شده مثل گردنبند، گوشواره و… را باید با پرداخت اجرت ساخت تهیه کنید. از طرف دیگر هنگام فروش طلا این مبلغ محاسبه نمی شود. در نتیجه، با خرید طلای ساخته شده نمی توانید سود کنید؛ مگر اینکه قصد داشته باشید آن را برای طولانی مدت نگه دارید.

یکی از یزرگترین مزیت های خرید آنلاین طلا، امکان خرید این محصول با ارزش به صورت آب شده، سکه و شمش است. از دیگر نقاط قوت این روش خرید می توان به امکان خرید طلا با هر مبلغی اشاره کرد. در واقع، برای شروع سرمایه گذاری در این حوزه می توانید با هر مبلغی اقدام کنید. در ادامه، به معرفی چند سایت معتبر خرید طلا می پردازیم. با مقایسه این سایت ها می توانید بهترین انتخاب را داشته باشید. دقت داشته باشید که این سایت‌ها امکان خرید طلای ساخته شده با کد تخفیف را به شما می دهند تا بتوانید حتی با خرید این نوع طلا هم سود کنید و هم از جنبه زینتی و هم مالی طلا بهره ببرید.

دیجی زرگر

یکی از نخستین فروشگاه هایی که فروش طلا به صورت اینترنتی را آغاز کرد، دیجی زرگرنام دارد. این مجموعه با داشتن شعبات متعدد در شهر های مختلف و سپس شروع فروش آنلاین از سال 1389 توانسته محبوبیت و اعتبار خوبی به دست آورد. در دیجی زرگر می توانید انواع  گردنبند و آویز، انگشتر، ست و نیم ست، انواع دستبند و النگو، ساعت و اکسسوری های متنوع دیگر را با خیال راحت خریداری کنید. این وبسایت با دریافت تمامی مجوز های لازم و همچنین، نماد اعتماد الکترونیکی به عنوان یکی از سایت های معتبر خرید طلا معرفی می شود. از دیگر مزیت های این مجموعه میتوان به امکان خرید اقساطی با شرایط خاص اشاره کرد. به علاوه، با داشتن کد تخفیف دیجی زرگر می توانید از این فروشگاه آنلاین با قیمت های مقرون به صرفه تری خرید کنید.

خرید آنلاین طلا از دیجی زرگر

طلاسی

از دیگر سایت های معتبر خرید طلا می توان به طلاسی اشاره کرد. طلاسی یکی از بهترین گزینه ها برای خرید طلا به منظور سرمایه گذاری است. در این سایت می توانید با هر مبلغی که د توان دارید طلا بخرید حتی اگر 50 هزار تومان باشد. طلاسی در حقیقت یک پلتفرم معاملاتی طلا است. یعنی می توانید در این سایت طلا بخرید و پس از مدتی با مبلغ دلخواه سفارش فروش ثبت کنید. همچنین، در این سایت امکان خرید کارت های هدیه طلا با مبالغ مختلف نیز وجود دارد.

مهم ترین نکته ای که باید درباره طلاسی بدانید این است که در این مجموعه، عرضه زیور آلات طلا انجام نمی شود. در واقع، می توان اینطور گفت که طلاسی پلتفرمی تخصصی برای خرید و فروش آنلاین طلا به منظور سرمایه گذاری است. بدیهی است که برای خرید اینگونه طلا نیازی به پرداخت اجرت نیست. در حالی که می توانید طلای خریداری شده را به صورت فیزیکی نیز دریافت کنید.

گالری طلای آزادی

یکی از فروشگاه های آنلاینی که می توانید برای خرید به آن مراجعه کنید، گالری طلای آزادی است. این فروگاه نیز با داشتن ای‌نماد و شعبه فیزیکی فروش طلا در تهران توانسته در لیست سایت های معتبر خرید طلا قرار بگیرد. در این مجموعه می توانید انواع اکسسوری های طلا در وزن های مختلف را با تنوع بسیار زیاد مشاهده و خریداری کنید. گالری آزادی تلاش می کند با تعیین قیمت های مناسب خرید را برای شما آسان تر و البته لذت بخش تر کند.

ساعتچی

اگر علاقه مند به خرید اکسسوی های طلا از بهترین برند های دنیا هستید، فروشگاه ساعتچی می تواند انتخاب بسیار خوبی باشد. در این سایت می توانید انواع زیور آلات طلای وارداتی از برند های لویی ویتون، هرمز، نیمانی، امگا و … را به راحتی پیدا کرده و خریداری کنید. البته در این مجموعه تنوع بسیار بالایی برای محصولات مختلف به چشم می خورد و می توانید هر اکسسوری که نیاز دارید را با حدود قیمت مد نظر خود پیدا کنید. این فروشگاه کلیه مجوز ها و نماد های لازم را کسب کرده و یکی از معتبر ترین سایت های خرید آنلاین طلا محسوب می شود. لازم به ذکر است که استفاده از کد تخفیف ساعتچی می تواند هزینه خرید شمارا کاهش دهد.

سایت های معتبر خرید آنلاین طلا

زرشاپ

فروشگاه زر شاپ از دیگر فروشگاه هایی است ک در لیست سایت های معتبر خرید آنلاین طلا قرار می گیرد. این مجموعه دو ویژگی بسیار جذاب دارد. اول این که طلای خریداری شده از زرشاپ را می توانید تا 72 ساعت در صورت عدم رضات مرجوع کنید. مزیت دیگر این سایت نیز امکان طراحی و ساخت جواهرات مطابق با سلیقه و سفارش شما است. این ویژگی داشتن جواهراتی منحصر به فرد و جدید را امکان پدیر می کند.

پرسته

گالری پرسته امکان خرید طلا در دسته بندی های زنانه، مردانه و بچه گانه را در دو حالت حضوری و آنلاین برای شما عزیزان فراهم می کند. این وبسایت با شروع فعالیت از سال 97 توانسته یکی از معتبر ترین و با سابقه ترین سایت های خرید طلا لقب بگیرد. در این فروشگاه می توانید انواع اکسوری ها و زیور آلات طلا را به راحتی خریداری کنید.

تریص

اگر به دنبال خرید طلا برای صرفاً برای سرمایه گذاری هستید، فروشگاه تریص می تواند یکی از گزینه های بسیار مناسب برای شما باشد. در این مجموعه می توانید انواع شمش های طلا ا با وزن های مختلف خریداری کنید. می دانید که برای خرید و فروش شمش طلا مسئله اجرت ساخت وجود نخواهد داشت. البته فعالیت این فروشگاه به این موضوع محدود نمی شود. در تریص انواع اکسسوری ها مثل گوشواره، انگشتر، دستبند و … نیز به فروش می رسد.

راف گلد

از دیگر سایت های معتبر خرید آنلاین طلا می توان به راف گلد اشاره کرد. در این مجموعه نیز می توانید انواع طلا و جواهرات را برای هر سن، جنس و سلیقه ای به راحتی خریداری کنید. راف گلد برای خرید هر محصول به شما فاکتور معتبر ارائه می کند تا در هنگام فروش با مشکلی از این بابت مواجه نشوید.

1 1 رای
این نوشته چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments