تبدیل امتیازات اسنپ کلاب به کد تخفیف برای خریدی ارزان تر

تبدیل امتیازات اسنپ کلاب به کد تخفیف

از سال 1393 اسنپ ابتدا به عنوان یک تاکسی آنلاین فعالیت خود را آغاز کرده است. در ادامه، این مجموعه ارائه خدمات متنوع تری را در دستور کار خود قرار داد. تا جایی که امروزه اسنپ یک سوپر اپلیکیشن همه فن حریف محسوب می شود. خرید سوپرمارکتی با اسنپ مارکت و اسنپ اکسپرس و سفارش آنلاین غذا با اسنپ فود از جمله این خدمات هستند. نکته جذاب این جاست که همه این خدمات را می توانید با کد تخفیف اسنپ ارازن تر دریافت کنید. روش های مختلفی برای دریافت این کد های تخفیف وجود دارد و یکی از آن ها استفاده از امتیازات اسنپ کلاب است که در ادامه آن را با هم بررسی می کنیم. به علاوه، دریافت کد تخفیف اسنپ از طریق وبسایت کانال تخفیف هم یک راه آسان و بی دردسر برای تخفیف گرفتن محسوب می شود.

اسنپ کلاب، باشگاه مشتریان اسنپ

قبل از هر چیز بهتر است ابتدا با اسنپ کلاب و خدمات متنوع آن آشنا شویم. اسنپ کلاب در واقع همان باشگاه مشتریان اسنپ است که کاربران این مجموعه می توانند از طریق آن از تخفیف ها و فرصت های خرید جذابی بهره مند شوند. مزایایی که اسنپ کلاب در اختیار هر کاربر قرار می دهد، به میزان فعالیت فرد در اپلیکیشن اسنپ بستگی دارد. در واقع هرچه شما از این اپلیکیشن بیشتر استفاده کنید، امتیازات اسنپ کلاب شما نیز بیشتر خواهد بود. برای مثال، به ازای هر بار استفاد از تاکسی اینترنتی، تعداد مشخصی امتیاز به شما تعلق خواهد گرفت.

چگونه در اسنپ کلاب امتیاز کسب کنیم؟

همانطور که گفتیم، دریافت امتیازات اسنپ کلاب مشروط به استفاده از خدمات این سوپر اپلیکیشن است. هربار که شما یک تراکنش در اپلیکیشن اسنپ انجام می دهید، امتیاز مشخصی به شما تعلق می گیرد. نوع خدمات و هزینه پرداختی شما مقدار این امتیازات را مشخص خواهد کرد. البته، تفاوتی ندارد که در چه موردی از اسنپ کمک بگیرید، به هر حال امتیازی به شما تعلق گرفته و در بخش اسنپ کلاپ ذخیره می شود. در نهایت، بر اساس مجموع امتیاز ها می توانید از تخفیف های متنوعی بهره مند شوید. خرید از اسنپ شاپ، رزرو بلیط در اسنپ تریپ، سفارش غذا در اسنپ فود، خرید از اسنپ اکسپرس و اسنپ مارکت و همچنین، درخواست تاکسی می توانند بر جمع امتیازات شما اضافه کنند. در ادامه، برخی از امتیاز آورترین خدمات اسنپ را به شما معرفی می کنیم.

  • خرید بلیط برای پرواز های خارجی: 1200 امتیاز
  • خرید بلیط پرواز های داخلی: 600 امتیاز
  • رزرو هتل: 600 امتیاز
  • بلیط قطار: 500 امتیاز

امتیازات اسنپ کلاب به چه دردی می‌خورند؟

حالا فرض کنیم که شما یک کاربر فعال در اسنپ هستید و به واسطه استفاده از خدمات این مجموعه امتیازات اسنپ کلاب زیادی دریافت کرده اید. سؤالی که به وجود می آید این است که از این امتیاز ها چه استفاده ای می توان کرد؟ در ابتدا نیز اشاره کردیم که بر اساس امتیازات دریافتی تخفیف های متنوعی برای استفاده از خدمات اسنپ در اختیار شما قرار می گیرد. علاوه بر این، شما می توانید امتیازات اسنپ کلاب خود را برای دریافت خدمات اپلیکیشن های دیگر نیز استفاده کنید. این گونه خدمات به صورت پیشنهاد های هفتگی ارائه می شوند. اپلیکیشن های طاقچه، کشمون، نوار، شب و … از جمله این اپلیکیشن ها هستند.

اخیراً مجموعه اسنپ یک بخش نیکوکاری نیز به خدمات خود اضافه کرده است. امتیازات اسنپ کلاب خود را در این بخش نیز می توانید مصرف کرده و در امور خیریه سهیم باشید. در نهایت، اگر به هیچ یک از این خدمات نیازی ندارید می تواند امتیازهای خود را برای شرکت در قرعه کشی های اسنپ ذخیره کنید. هرچه امتیاز شما بیشتر باشد، شانس شما در قرعه کشی هم بیشتر خواهد شد.

برای مطالعه بیشتر: ارزان ترین ساعات اسنپ

امتیاز های اسنپ کلاب را به کد تخفیف تبدیل کنید

استفاده از امتیازات اسنپ کلاب برای دریافت کد های تخفیف یک روند بسیار ساده است و تمام کاربران اسنپ می توانند به راحتی این کار را انجام دهند. پس از وارد شدن به اپلیکیشن اسنپ، در نوار ابزار بالایی، گزینه اسنپ کلاب را پیدا کرده و انتخاب کنید. سپس می توانید امتیازات خود، تاریخچه جوایز دریافتی و تاریخچه امتیازات را مشاهده کنید. کمی پایین تر کد های تخفیف در دسته بندی های متنوع سوپر مارکتی، سفر، حمل و نقل، غذا و نیکوکاری در اختیار شما قرار می گیرد.

 همچنین، مقدار امتیازی که باید برای دریافت هریک از این کد های مصرف کنید به شما نشان داده می شود. با توجه به نیاز ها و علاقه مندی های خود می توانید کد مورد نظر را انتاب کرده و روی آن کلیک کنید. در ادامه، با انتخاب گزینه دریافت جایزه، امتیاز اسنپ کلاب شما کم شده و کد در اختیارتان قرار می گیرد. به یاد داشته باشید که این کد در بخش جوایز من ثبت می شود. لازم به ذکر است که پیشنهادات هفتگی برای خرید از سایر پلتفرم ها و دریافت شانس شرکت در قرعه کشی نیز در همین صفحه در دسترس است.

قوانین و شرایط استفاده از تخفیف های اسنپ کلاب

تخفیف گرفتن همواره لذت بخش است. امتیازات اسنپ کلاب و به دنبال آن کد های تخفیف متنوع به شما کمک می کند تا این لذت را تجربه کنید. البته، به خاطر داشته باشید که برای استفاده از این فرصت قوانین و شرایط خاصی وجود دراد. به همین دلیل بهتر است به این شرایط کاملاً آگاه باشید تا بتوانید از این فرصت جذاب نهایت استفاده را داشته باشید. در ادامه، برخی از این شروط را به اطلاع شما می رسانیم:

1.پس از این که امتیازات خود را برای دریافت کد تخفیف یا هر جایزه دیگری استفاده کردید، امکان بازگرداندن امتیاز ها و یا تعویض هدیه وجود ندارد. به همین دلیل باید قبل از انتخاب از قطعی بودن تصمیم خود مطمئن شوید.

2.اگر تراکنشی در اسنپ انجام دادید و امتیاز آن تا 24 ساعت به حساب اسنپ کلاب شما اضافه نشد، می توانید این موضوع را از طریق پشتیبانی اسنپ پیگیری کنید.

3.در پایان بهار و پایان پاییز همه امتیازات اسنپ کلاب به طور خودکار منقضی می شوند. قبل از رسیدن این تایم از امتیاز های خود استفاده کنید.

4 2 رای
این نوشته چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments