راهنمای استفاده از کد تخفیف اقامت 24

استفاده از کد تخفیف اقامت 24

اقامت 24 اولین و تنها پلتفرم رسمی ملی برای رزو آنلاین انواع اقامتگاه است. این مجموعه فعالیت خود را از سال 1385 آغاز کرده است. هدف از ایجاد این پلتفرم، ایجاد شرایطی برای تجربه یک  سفر آرام و بی دغدغه برای مسافران بوده است. با استفاده از خدمات این سایت می توانید محل اقامت خود را قبل از رسیدن به مقصد در هر نقطه ایران به سادگی انتخاب کنید. از طرفیی با استفاده از کد تخفیف اقامت 24 و کاهش هزینه ها، لذت سفر برای شما دو چندان خواهد شد. در ادامه با آموزش تصویری و مرحله به مرحله استفاده از کد تخفیف اقامت 24 همراه ما باشید.

دریافت کد تخفیف اقامت 24

دریافت کد تخفیف اقامت 24 بسیار ساده است و کمتر از 2 دقیقه از زمان شما را می گیرد. ابتدا، وارد سایت کانال تخفیف می شوید. در قسمت بالای سایت در همان صفحه اصلی یک نوار جست و جو قرار دارد. نام سایت اقامت 24 را در این قسمت وارد کنید تا کد های مخصوص به آن برای شما نمایش داده شود.

دریافت کد تخفیف اقامت 24

پس از این که بخش مربوط به سایت اقامت 24 باز شود، صفحه ای به شکل زیر خواهید دید. در این صفحه انواع کد های تخفیف ارائه شده توسط این مجموعه به شما نشان داده می شود. بر حسب نیاز خود می توانید روی یکی از آن ها کلیک کنید. دقت داشته باشید که هر کد تخفیف اقامت 24 برای اعمال شرایط ویژه ای دارد. به همین دلیل حتما قبل از انتخاب شرایط استفاده را کاملا مطالعه کنید. مثلاً ما در این جا قصد داریم از کد تخفیف 140000 تومانی برای رزرو هتل استفاده کنیم. اگر به شرایط درج شده توجه کنید متوجه خواهید شد که استفاده از این تخفیف فقط برای رزرو هتل برای مدت زمانی بیشتر از 3 شب در نظر گرفته شده است. پس اگر زمان مسافرت شما کوتاه تر است باید کد دیگری انتخاب کنید.

انتخاب کد

در ادامه، زمانی که نوع تخفیف را انتخاب کردید، شکل زیر را خواهید دید. با یک کلیلک روی کد نمایش داده شده آن را در حافظه سییتم خود ذخیره یا اصطلاحاً کپی کنید. سپس با انتخاب گزینه لینک خرید به سایت اقامت 24 منتقل خواهید شد.

کپی کردن کد

استفاده از کد تخفیف برای رزرو ارزان تر اقامتگاه

در این مرحله، صفحه اصلی سایت را مشاهده می کنید. برای راحتی کار می توانید ابتدا با استفاده از بخش ثبت نام در قسمت بالای سایت حساب کاربری خود را ایجاد کنید. البته، ثبت مشخصات را در هنگام رزرو هم می توانید انجام دهید و مشکلی پیش نخواهد آمد. در قسمت بالای سایت تاریخ اقامت و مقصد خود را مشخص کرده و سپس از بین هتل های موجود یکی را انتخاب کنید. همچنین، اگر هتل مد نظر خود را می شناسید می توانید ابتدا هتل را انتخاب کرده و جزئیات اقامت را بعداً وارد کنید. در این جا ما از روش دوم استفاده کرده ایم. توجه کنید که کد تخفیف اقامت 24 انتخابی ما برای رزرو هتل بوده. به همین خاطر نمی توانید برای اجاره سایر اقامتگاه ها از آن استفاده کنید.

انتقال به صفحه اقامت 24

همانطور که می بینید، بعد از انتخاب هتل باید مدت زمان اقامت و تاریخ را دقیق مشخص کنید. سپس، اتاق های در دسترس به شما نشان داده می شود. با توجه به تعداد و شرایط خود یکی از اتاق ها را انتخاب کرده و با انتخاب گزینه رزرو اتاق به مرحله بعدی بروید.

انتخاب هتل برای استفاده از کد تخفیف اقامت24

حالا زمان آن رسیده است که مشخصات خود را برای تکمیل رزرو وارد کنید. توجه داشته باشید که این اطلاعات در نهایت در ووچر شما ثبت می شوند. بنابراین، اگر دقت کافی در ثبت آن ها نداشته باشید ممکن است موقع تحویل اتاق با مشکل رو به رو شوید. در صورتی که همه اطلاعات مورد تایید شماست، با گزینه رزرو هتل به مرحله بعد بروید.

مشخصات رزرو کننده

در گام پایانی، به جذاب ترین بخش رزرو می رسیم. در ابتدا، در محل مشخص شده کد تخفیف اقامت 24 را وارد کنید. سپس گزینه اعمال کد را انتخاب کنید. به یاد داشته باشید که حتما اعمال شدن کد را در این حرحله بررسی کنید. همانطور که در شکل نیز نشان داده می شود، اعمال شدن کد به شما اعلام می شود و در مبلغ پایانی هم قابل تشخیص است. در گام دوم، روش پرداخت را انتخاب کنید. با داشتن یک کارت بانکی عضو شتاب به راحتی می توانید از هر دو روش برای تسویه حساب استفاده کنید.

استفاده از کد تخفیف اقامت 24
0 0 رای
این نوشته چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments