4 روش آسان برای ارتباط سریع با پشتیبانی فروشگاه خانومی

ارتباط با پشتیبانی فروشگاه خانومی

فروشگاه آنلاین خانومی یکی از سایت های معتبر ایرانی در حوزه فروش لوازم آرایشی، بهداشتی، مراقبت از پوست و مو و انواع عطر و ادکلن است. این مجموعه با توجه به عرضه محصولات با کیفیت و اورجینال و قیمت گذاری منصفانه توانسته است مشتریان زیادی را به خود جذب کند. تعداد زیاد خریداران، وجود یک پشتیبانی پاسخگو و فعال را برای هر فروشگاه الزامی خواهد کرد. به همین دلیل، شماره 02179186000 برای تماس با پشتیبانی خانومی در نظر گرفته شده است. راه های دیگری نیز برای ارتباط با پشتیبانی فروشگاه خانومی وجود دارد که در ادامه به معرفی آن ها می پردازیم.

ارتباط سریع با پشتیبانی خانومی برای خرید با خیال آسوده

خرید های اینترنتی در کنار تمام مزیت هایی که به کاربر ارائه می کنند، معایبی نیز دارند. به طور کلی می توان اینطور گفت که مشاهده نکردن محصول از نزدیک می تواند انتخاب و اعتماد را برای خریدار سخت کند. به علاوه، مراحل ثبت سفارش، پرداخت و دریافت محصول در برخی مواقع ممکن است مطابق انتظار ما پیش نرود. در این موارد، وجود یک تیم پشتیبانی قوی می تواند تمام مشکلات و دغدغه های کاربران را حل کند. از مشورت کردن برای انتخاب و دریافت اطلاعات بیشتر درباره هر محصول تا پیگیری سفارش و یا اعلام هر گونه مشکل در طول این فرآیند با کمک پشتیبانی فعال و در دسترس امکان پذیر خواهد بود.

خانومی، به عنوان یک فروشگاه اینترنتی بزرگ، خود را ملزم می داند که پاسخ سوالات کاربران خود را در کم ترین زمان ممکن بدهد. به همین دلیل است که این مجموعه 4 روش مختلف را برای ارتباط با پشتیبانی در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. در ادامه ضمن معرفی این روش ها به شما خواهم گفت که هر کدام برای چه شرایطی مناسب تر هستند.

برای مطالعه بیشتر: مقایسه فروشگاه های خانومی، موتن رو و روژا

 تماس تلفنی

زمانی که صحبت از ارتباط با پشتیبانی فروشگاه های آنلاین و سایت های مختلف می شود، اولین روشی که به ذهن می رسد، تماس تلفنی است. برای ارتباط با پشتیبانی فروشگاه خانومی نیز می توانید با شماره تلفن های  02179186000  و یا 021-91200500 تماس بگیرید. پاسخگویی سریع مهم ترین ویژگی این روش است. در واقع شما به طور مستقیم با کارشناس مربوطه در حال صحبت هستید و نیازی نیست برای دریافت پاسخ منتظر بمانید.

نکته مهمی که باید در نظر داشته باشید این است که ساعات پاسخگویی تیم پشتیبانی خانومی به تلفن های کاربران از 8 صبح تا 11 شب خواهد بود. اگر خارج از این محدوده زمانی نیاز به راهنمایی داشته باشید باید روش های دیگر را مد نظر قرار دهید. لازم به ذکر است که پشتیبانی تلفنی این مجموعه در هفت روز هفته فعال و آماده پاسخگویی خواهد بود.

برقراری ارتباط با پشتیبانی فروشگاه خانومی از طریق ارسال تیکت

در بسیاری از مواقع ممکن است تماس تلفنی برای شما امکان پذیر نباشد. به طور مثال، شاید بخواهید سوالی را خارج از ساعات کاری این مجموعه مطرح کنید. همچنین، ممکن است شما در هنگام پیگیری مشکل خود اصلاً امکان صحبت کردن تلفنی نداشته باشید. در این مواقع می توانید تنها در چند دقیقه یک تیکت برای پشتیبانی فروشگاه خانومی ارسال کنید.

ارسال تیکت بسیار ساده است و در زمان کوتاهی می توانید این کار را انجام دهید. تنها کافی است به بخش تماس با ما در وبسایت خانومی مراجعه کنید. سپس، فرم درخواست ارتباط با پشتیبانی برای شما قابل مشاهده خواهد بود. با ثبت اطلاعات خواسته شده، پیام مد نظر خود را در این بخش نوشته و تیکت را ارسال کنید. تیم پشتیبانی این فروشگاه در اولین فرصت با شما تماس خواهند گرفت. لازم به ذکر است که در صورت داشتن سوال فوری تا جایی که برای شما مقدور باشد، بهتر است از تماس تلفنی استفاده کنید.

پشتیبانی آنلاین  از طریق ایمیل

از دیگر راه های موجود برای برقراری ارتباط با پشتیبانی فروشگاه خانومی می توان به ارسال ایمیل اشاره کرد. در این روش نیز می توانید مشکل یا سوال خود را به آدرس ایمیل info@khanoumi.com ارسال کنید. کارشناسان این مجموعه پس از بررسی مشکل به شما پاسخ خواهند داد و یا در صورت نیاز با شما تماس می گیرند.

پشتیبانی فروشگاه خانومی

شبکه های اجتماعی، پلی میان شما و فروشگاه خانومی

با توجه به فعالیت گسترده مردم در شبکه های اجتماعی مختلف، هرکسب و کار برای معرفی بهتر و داشتن ارتباطی پایدار با مشتریان خود باید در این پلتفرم ها فعال باشد. خانومی نیز مانند بسیاری از فروشگاه های آنلاین دیگر، علاوه بر داشتن یک سایت فعال، اکانت های مختلفی نیز در شبکه های اجتماعی دارد. این صفحات یک راه ارتباطی بدون دردسر و سریع میان این مجموعه و کاربران ایجاد می کنند.

با مراجعه به اکانت های فروشگاه خانومی در پلتفرم های مختلف می توانید سوالات و مشکلات خود را با پشتیبانی این مجموعه در میان بگذارید. علاوه براین، با دنبال کردن صفحات خانومی می توانید زودتر از دیگران از تخفیف ها، جشنواره های فروش، طرح های مختلف، محصولات جدید و سایر اطلاعات فروشگاه با خبر شوید.

 همچنین، نظرات شما درباره این فروشگاه و محصولاتی که خریداری کرده اید می تواند راهنمای خوبی برای کاربران دیگر باشد. البته شما نیز می توانید برای انتخاب بهتر از کامنت های سایر خریداران استفاده کنید. مجموعه خانومی را می توانید در شبکه های اجتماعی مختلف با نشانی های زیر پیدا کنید.

اینستاگرام: khanoumi_shop

تلگرام: khanoumi_com

فیس بوک: khanoumi.shop

پینترست: khanoumi_shop

برای مطالعه بیشتر: بهترین فروشگاه های آنلاین لوازم آرایشی

سوالات متداولی که از پشتیبانی خانومی پرسیده می شود

طبیعتاً کاربران مختلف با مسائل و مشکلات متفاوتی مواجه می شوند و برای حل آن ها از پشتیبانی فروشگاه خانومی راهنمایی می گیرند. به طور کلی، برخی از این سوالات توسط تعداد زیادی از افراد پرسیده می شوند و یا به عبارتی سوالات متداولی هستند. اگر شما بتوانید پاسخ این سوالات را بدون تماس با پشتیبانی دریافت کنید، ممکن است مشکلتان با سرعت بیشتری حل شود. به همین دلیل یک بخش سوالات متداول با پاسخ های کامل در سایت وجود دارد. در این جا نیز به برخی از این مسائل اشاره خواهیم کرد.

پیگیری سفارشات ثبت شده

پیگیری سفارشات در فروشگاه خانومی بسیار ساده است. برای انجام این کار می توانید به بخش تماس با ما در سایت خانومی مراجعه کرده و لینک پیگیری سفارشات را دنبال کنید. سپس با ثبت شماره فاکتور خود، مشاهده می کنید که بسته شما در چه مرحله ای قرار دارد. همچنین، پس از ارسال بسته، کد پیگیری پستی برای شما پیامک می شود که با استفاده از آن می توانید موقعیت بسته را در سایت رسمی پست بررسی کنید. در صورت عدم دریافت کالا می توانید از طریق ارتباط با پشتیبانی فروشگاه خانومی این موضوع را پیگیری کنید.

شرایط مرجوع کردن محصول

پس از دریافت سفارش خود، 7 روز زمان دارید تا در صورت عدم رضایت آن را مرجوع کنید. البته به شرط این که محصول هنوز پلمپ باشد. برای این کار باید از طریق ایمیل یا تماس تلفنی شماره فاکتور و دلیل بازگرداندن سفارش را بیان کنید. هزینه ارسال کالای مرجوع شده نیز با مشتری خواهد بود.

شرایط استفاده از کد تخفیف

کد تخفیف خانومی به شما کمک می کند تا با صرف هزینه کم تری از این مجموعه خرید کنید. دقت داشته باشید که این کد ها برای استفاده در شرایط مختلفی تعریف می شوند و نمی توانید هر کد را برای هر خریدی استفاده کنید. همچنین، در هر ثبت سفارش تنها از یک کد تخفیف می توانید استفاده کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این مورد بهتر است مقاله نحوه استفاده از کد تخفیف خانومی را مطالعه کنید.

هزینه ارسال سفارشات به شهر های مختلف چقدر است؟

اگر شما ساکن شهر تهران باشید، هزینه ارسال محصول با پست اکسپرس برای شما 39 هزار تومان خواهد بود. همچنین، این هزینه برای ساکنین سایر شهر ها بر اساس قیمت های اعلام شده پست، 42 هزار تومان است. البته اگر مبلغ سفارش شما بیشتر از 850 هزار تومان باشد، هزینه ارسال برای شما رایگان خواهد بود.

0 0 رای
این نوشته چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments