خرید آنلاین ظروف آشپزی لیدوما + کد تخفیف

ظروف آشپزخانه لیدوما

برند لیدوما نامی آشنا برای همه افردی است که حداقل یک بار ظروف آشپزخانه خریده اند. این برند مدت ها فعالیت در زمنیه تولید ظروف به ویژه انواع قابلمه با کیفیت بالا شناخته شده است. زیبایی، کاربردی بودن و مقاومت بالا در برابر حرارت از مهم ترین ویژگی های محصولات لیدوما به شمار می آیند. یک سرویس قابلمه خوب در هر خانه ای لازم است و چه بهتر که از برند معتبری مانند لیدوما باشد. مطمئناً می دانید تعداد ظروف آشپزخانه در بازار چه قدر زیاد و متنوع اند. بنابراین، مهم است که بدانید به هنگام خرید، به کدام یک از ویژگی های ظروف دقت کنید. در ادامه ویژگی های یک سرویس آشپزخانه باکیفیت و لیدوما را به عنوان برندی مطمئن و شناخته شده با یکدیگر بررسی خواهیم نمود.

ویژگی های سرویس قابلمه مناسب و باکیفیت پخت و پز

هنگام خرید، یکی از اولین موردی که احتمالاً توجهتان را جلب خواهد کرد، ظاهر ظروف است. درست است که باید همه چیز مطابق با سلیقه تان باشد؛ اما فراموش نکنید که در صورت بی کیفیت بودن، همان ظاهر خوب هم در زمان کمی از بین خواهد رفت. در نتیجه پیشنهاد می کنیم به هنگام خرید، علاوه بر ظاهر ظرف نکات زیر را هم مد نظر قرار دهید

پیش از هر چیز دقت کنید که ماده ای بی اثر در ساخت ظروف آشپزخانه استفاده شده باشد. به بیان دیگر، مواد سازنده باید به شکلی باشند که ظروف پس از استفاده پوست کنده نشوند، ترک نخورند، تراشه نکنند، حل نشوند، تبخیر نشوند و یا باکتری ها را به خود جذب نکنند. نکته دیگر مربوط به رسانا بودن ظروف است. لازم است ظروف انتخابی تان رسانای خوبی برای گرما باشند، به گونه ای که غذا به طور یکنواخت پخته شود. ظروف لیدوما علاوه بر داشتن این ویژگی، تحمل بالایی در برابر حرارت دارد که سبب می شود سلامت مواد غذایی حین پخت و پز در معرض خطر قرار نگیرد. مورد دیگری که باید به آن دقت شود، نچسب بودن ظروف است. این ویژگی سبب می شود که بتوانید غذاهایتان را آن طور که دلتان می خواهد آماده کنید. همچنین نگرانی از بابت چسبیدن آن ها نداشته باشید. همچنین بهتر است ظروف با جنسی مانند تفلون یا پیرکس انتخاب شوند که به راحتی قابل تمیز کردن باشند.

ظروف لیدوما برای آشپزخانه ای نوین

لیدوما از برندهای برتر ایرانی است. ممکن است نام آن در سال های اخیر از رسانه هایی مثل تلویزیون زیاد به گوشتان خورده باشد. ظروف آشپزی برند لیدوما با طراحی های منحصر به فرد و قیمت مناسب، هم اکنون توجه بسیاری از افراد را به خود جلب نموده اند. تولید ظروف این برند با بالاترین استانداردها انجام شده است. این برند به دلیل کارایی فراوان، توانسته است در صدر لیست محبوب ترین های بازار باشد. تاکنون برند ظروف آشپزی لیدوما محصولات متنوعی را تولید و به بازار عرضه نموده است. برخی از محصولات این برند به عنوان پرفروش ترین ها شناخته شده اند. به عنوان مثال، می توان به سرویس قابلمه 18 پارچه، سرویس قابلمه 10 پارچه، سرویس قابلمه پیرکس گرانیتی و استیک پز چند کاره لیدوما اشاره کرد.

قابلمه های این برند همچون دیگر برندهای باکیفیت در دنیا از ماده ای بی اثر ساخته شده اند. بنابراین، هنگام طبخ غذا با مشکلی رو به رو نخواهید شد. قابلمه های مرغوب این برند به گونه ای هستند که می توانند حرارت ساطع شده از اجاق گاز را به خوبی جذب نمایند. متریال های استفاده شده در قابلمه های لیدوما برای سلامت انسان هیچ گونه ضرری ندارند. در چنین شرایطی، علاوه بر طول عمر بالا، سبب بهبود کیفیت آشپزی تان نیز خواهد شد.

سرویس قابلمه لیدوما

ظروف تفلون لیدوما

ظروف تفلون این برند از بهترین مواد اولیه ساخته شده اند. در ساخت آن ها از مجهزترین ماشین آلات روز استفاده شده است. روکش قابلمه ها از جنس پلیمر باکیفیت انتخاب شده است. در نتیجه با مواد غذایی ترکیب نخواهند شد و هیچ گونه زیانی نخواهند داشت. ایجاد تحول و نوآوری در ساخت این قابلمه ها سبب شد که این روزها شاهد استفاده این سرویس در آشپزخانه بسیاری از افراد باشیم. در مراحل ساخت، تمامی استانداردهای جهانی در نظر گرفته شده است. لازم است بدانید که همه محصولات این برند دارای نشان سلامت هستند.

اگر به دنبال محصولی با کارایی بالا هستید، ظروف آشپزی لیدوما یکی از بهترین گزینه های پیش رویتان است. با استفاده از این ظروف می توانید تمام نیازهای آشپزی خود را برآورده کنید. به راحتی برنج، انواع خورشت و در کل هر آن چه که می خواهید را در این ظروف آماده کنید. دوام و طول عمر بالای ظروف، خاصیت نچسب بودن (کاهش چشمگیر مصرف روغن)، گرم شدن سریع ظرف، پخت بهتر مواد غذایی و پخش دما به طور یکسان (به دلیل وجود هسته آلومینیومی) از دیگر ویژگی های قابلمه تفلون لیدوما اند.

کد تخفیف ظروف آشپزی لیدوما

بدون شک همه ما می خواهیم به نسبت پولی که قرار است بپردازیم، یک سرویس قابلمه باکیفیت داشته باشیم. سرویس های موجود در بازار از نظر شکل ظاهری شباهت های زیادی با یکدیگر دارند. نکته مهم این جاست که متریال به کار رفته در آن ها با یکدیگر متفاوت است. علاوه بر تمامی آن چه که پیش از این خواندید، لازم است اکنون به قیمت ظروف این برند بپردازیم. مهم ترین دلیلی که سبب شد ظروف لیدوما طرفداران زیادی پیدا کنند، قیمت بسیار مناسب آن ها است. شما عزیزان در قبال محصول باکیفیتی که دریافت می کنید، هزینه بسیار مناسبی را پرداخت خواهید نمود. البته، بالا نبودن قیمت به معنای کیفیت پایین نیست. این ارزانی در حقیقت به دلیل جود بن تخفیف و کد هایی است که می توانید هنگام خرید آنلاین به کار ببرید. برای دریافن کد تخفیف لیدوما و خرید ظروف این برند کافیست به سایت کانال تخفیف مراجعه کنید. پس از ورود به سایت کافیست کافیست نام لیدوما را جستجو کنید تا کد های آن به شما نمایش داده شوند. پس از دریافت کد تخفیف مورد نظر هم می توانید قابلمه و دیگر ظروف مد نظر خود را از طریق لینک زیر خریداری کنید.

3 4 رای
این نوشته چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments