راهنمای استفاده از کد تخفیف نت افراز

استفاده از کد تخفیف نت افراز

آیا برای ارتقای وب سایت خود به دنبال خدمات با کیفیت با قیمت مناسب هستید؟ اینجا پایان جست و جوی شماست. با استفاده از کد تخفیف نت افراز می توانید انواع خدمات هاستینگ و دامنه را با قیمت کم تر از این سایت تهیه کنید.

نت افراز چیست؟

امروزه با گسترش کسب و کار های اینترنتی، داشتن یک وب سایت مناسب و کاربر پسند به یک ضرورت تبدیل شده است. یکی از مهم ترین گام هایی که باید در رسیدن به این هدف بردارید، انتخاب یک پلتفرم معتبر و مناسب برای دریافت خدمات مربوط به سایت است. در واقع، داشتن یک هاست و دامنه خوب به علاوه افزونه های کاربردی و ضروری می تواند سایت شما را از یک پلتفرم معمولی به یک وب سایت کاربر پسند و جذاب تبدیل کند. هیچ تفاوتی هم ندارد که کاربرد سایت شما چه چیزی باشد. یک فروشگاه آنلاین، یک سایت خبری یا هر چیز دیگری، در هر صورت این اصل برای آن صدق خواهد کرد.

نت افراز یکی از معتبر ترین پلتفرم های ایرانی در حوزه ارائه این گونه خدمات است. میزبانی بیش از 80 هزار وب سایت ایرانی نشان دهنده معتبر بودن این مجموعه و کیفیت مطلوب خدماتی است که به شما ارائه خواهد شد. علاوه بر این، هم اکنون با در اختیار داشتن کد تخفیف نت افراز می توانید هاست و دامنه مورد نیاز خود را با  صرف هزینه کم تر از این مجموعه تهیه کرده و خریدی لذت بخش را تجربه کنید.

دریافت کد تخفیف نت افرز

برای دریافت کد تخفیف نت افراز باید به سایت کانال تخفیف یا آف چنل مراجعه کنید. در صفحه اصلی این سایت در قسمت بالایی یک نوار ابزرا جست و جو برای شما در نظر گرفته شده است. با نوشتن نام فروشگاه نت افراز در این قسمت، همانطور که در تصویر مشخص است، می توانید کد های تخفیف مربوط به این سایت را مشاهده کنید.

سایت کانال تخفیف

پس از این که کد های مختلف برای شما به نمایش در آمدند می توانید از بین آن ها یکی را انتخاب کنید. توجه داشته باشید که در زیر هر کد شرایط استفاده از آن ذکر شده است. مثلاً بعضی کد ها فقط برای تهیه نوع خاصی از هاست در نظر گرفته شده اند. شما باید با مطالعه این توضیحات هر کدی که نیاز شما را برطرف می کند انتخاب کرده و روی گزینه دریافت کد کلیک کنید.

انواع کد تخفیف نت افراز

سپس، کد تخفیف نت افراز در اختیار شما قرار می گیرد. مطابق با تصویر تنها کافی است روی کد کلیک کنید تا در حافظه سیستم شما کپی شود. در ادامه، گزینه لینک خرید را انتخاب کنید تا به سایت نت افراز منتقل شوید. دقت کنید که ما در اینجا کد تخفیف نت افراز برای خرید هاست را انتخاب کردیم.

دریافت کد تخفیف نت افراز

 

ورود به سایت نت افراز و ایجاد حساب کاربری

پس از این که به سایت نت افراز منتقل شدید، زمان خرید فرا می رسد.  قبل از هر کاری بهتر است در این سایت ثبت نام کنید. همان گونه که در تصویر هم قابل مشاهده است با انتخاب گزینه حساب کاربری می توانید حساب خود را در این مجموعه ایجاد کنید.

ورود به سایت

از آنجایی که برای رسیدن به مراحل پرداخت با پر کردن این بخش نیاز دارید، بهتر است در همین ابتدا این کار را انجام دهید. تنها کاری که باید انجام دهید، پر کردن فرم ها با اطلاعاتی است که از شما خواسته می شود.

ایجاد حساب کاربری در نت افراز

اعمال کد تخفیف نت افراز برای تجربه خریدی ارزان تر

پس از تکمیل مرحله ثبت نام به صفحه اصلی سایت بر می گردید. حالا باید خدمات مورد نیاز خود را انتخاب کرده و به سبد خرید اضافه کنید.  اگر به یاد داشته باشید کوپن انتخابی ما برای خرید هاست بوده و باید یک هاست برای خرید انتخاب کنیم تا کد تخفیف نت افراز قابل استفاده باشد. پس از انتخاب هاست مورد نظر، از شما خواسته می شود که یک دامنه وارد کنید.

تعیین دامنه

پس از گذر از این مرحله، انتخاب های شما برای تایید نهایی نمایش داده می شوند. همه چیز را بررسی کنید و در صورتی که مورد تایید شماست و نیازی به تغییر ندارد، گزینه ادامه را انتخاب کنید.

مشاهده فاکتور

حالا به بخش جذاب اعمال کد تخفیف نت افراز می رسیم. در کادر مشخص شده کدی که در ابتدای کار کپی کردید را پیست کنید. سپس اعمال کد را انتخاب کنید. توجه داشته باشید که حتماً باید اعمال شدن کد را بررسی کنید. برای این کار به پیغامی که پس از ثبت کد نشان داده می شود توجه کنید. همچنین، تفاوت قیمت هم قابل مشاهده خواهد بود.

اعمال کد تخفیف نت افراز

در قدم بعدی، صورت حساب را مشاهده می کنید. برای اطمینان بیشتر یک بار دیگر در این مرحله همه چیز را بررسی کنید. مشخصات خودتان، خدمات خریداری شده و اعمال کد تخفیف نت افراز در این بخش قابل بررسی خواهد بود. در نهایت با انتخاب گزینه پرداخت به درگاه بانکی هدایت می شوید.

مشاهده صورت حساب خرید با کد تخفیف نت افراز

در گام پایانی، با داشتن یک کارت عضو شبکه شتاب، صورت حساب خود را آنلاین پرداخت کنید. امیدواریم با مطالعه این مطلب خریدی رضایت بخش و مقرون به صرفه از نت افراز را تجربه کنید.

پرداخت
0 0 رای
این نوشته چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments