راهنمای تصویری استفاده از کد تخفیف دکترتو

استفاده از کد تخفیف دکترتو

با گسترش فعالیت های اینترنتی، انجام بسیاری از کار ها بسیار ساده تر و سریع تر شده است. پلتفرم های متنوع ارائه خدمات با انجام آنلاین کارهای شما سهم زیادی در سریع تر طی شدن آن ها خواهند داشت. حتماً به خاطر میاورید که زمانی برای ویزیت شدن توسط یک پزشک متخصص مجبور بودیم ساعت ها در مطب ها و بیمارستان ها منتظر بمانیم. اما امروزه همه چیز تغییر کرده است. در سایت دکترتو می توانید به سادگی از پزشک مورد نظر خود نوبت بگیرید و مشاوره تلفنی دریافت کنید. در این مقاله به شما آموزش می دهیم که با استفاده از کد تخفیف دکترتو هزینه دریافت این خدمات را کاهش بدهید.

دریافت کد تخفیف دکتر تو

در گام نخست، باید کد تخفیف مورد نظر خود را دریافت کنید. برای این کار تنها کافی است وارد سایت کانال تخفیف یا آف چنل شوید. در این سایت علاوه بر دریافت این کد می توانید از طرح ها و جشنواره های تخفیف متنوع دیگری نیز مطلع شده و از آن ها استفاده کنید. به محض ورود به سایت، یک نوار ابزار جست و جو در قسمت بالا به چشم می خورد. نام دکترتو را در این قسمت وارد کنید.

دریافت کد تخفیف دکتر تو

حالا کد های تخفیف دکترتو نمایش داده می شود. از میان آن ها می توانید یکی را انتخاب کنید. توجه داشته باشید که هر کوپن ارائه شده در این صفحه برای خدمات خاصی در نظر گرفته شده است. همچنین، استفاده از این کد ها نیازمند رعایت شرایط خاصی می باشد. با توجه با این نکات کدتخفیف دکترتو مورد نظر را انتخاب کرده و روی لینک کیلیک کنید.

انواع کد ها

در این مرحله، کد انحصاری شما نمایش داده می شود. با یک بار کیلیک می توانید آن را روی سیستم خود ذخیره یا اطلاحاً کپی کنید. حالا زمان آن رسیده که با انتخاب گزینه لینک خرید به سایت دکترتو بروید.

دریافت کد تخفیف دکترتو

ثبت نام در سایت دکتر تو

در ادامه، به وب سایت دکترتو منتقل می شوید. در این سایت ابتدا باید با استفاده از بخش مشخص شده در تصویر، تحت عنوان ورود کاربر، در سایت ثبت نام کنید. برای استفاده راحت تر از کد تخفیف دکترتو بهتر است ساخت پنل کاربری خود را در همین ابتدا انجام دهید.

ثبت نام در سایت

پس از ورود به این بخش، از شما خواسته می شود که شماره همراه خود را وارد کنید. اگر قبلاً از خدمات این مجموعه استفاده کرده باشید، با دریافت کد می توانید وارد پنل کاربری خود شوید. چنانچه اولین بار است که وارد این پلتفرم می شوید شماره خود را ثبت کنید و منتظر بمانید.

وارد کردن شماره همراه

ظرف چند دقیقه کد تأیید برای شما پیامک می شود. با اعمال این کد به سایت وارد می شوید.

ثبت کد تایید

حالا اگر این اولین تجربه استفاده شما از این پلتفرم است، لازم است که اطلاعات خواسته شده را وارد کنید.

ایجاد حسااب کاربری برای استفاده از کد تخفیف دکترتو

استفاده از خدمات متنوع پزشکی با کد تخفیف دکترتو

بعد از طی این مراحل، دوباره به صفحه اصلی سایت برمی گردید. حالا می توانید خدمات مورد نظر خود را انتخاب کنید. معرفی بهترین پزشکان، دریافت مشاوره آنلاین و تلفنی و رزرو نوبت ویزیت از جمله خدمات قابل دریافت از این طریق می باشد. با توجه به این که ما در ابتدا کد تخفیف دکترتو برای مشاوره تلفنی را انتخاب کردیم، باید برای اعمال آن دقیقاً از همین خدمت استفاده کنیم.

انتخاب خدمات

در گام بعدی، نوبت های در دسترس و آزاد پزشک را مشاهده می کنید. در این قسمت می توانید روز و ساعت تماس را انتخاب کرده و به بخش بعدی بروید.

انتخاب زمان

حالا به جذاب ترین بخش می رسیم. در این مرحله، صفحه ای مطابق با تصویر به شما نمایش داده می شود. با استفاده از بخش مشخص شده می توانید کد تخفیف دکترتو را مورد استفاده قرار دهید.

اعمال کد تخفیف دکترتو

نکته بسیار مهمی که باید در نظر داشته باشید بررسی اعمال شده کد می باشد. پس از وارد کردن آن حتما چک کنید که تغییر قیمت در فاکتور شما لحاظ شده باشد.

استفاده از خدمات دکترتو

در مرحله پایانی هزینه خدمات را با تخفیف ویژه پرداخت کنید. برای این کار تنها به اینترنت و یک کارت بانکی عضو شبکه شتاب نیاز خواهید داشت. در پایان امیدوارم استفاده از خدمات دکترتو یک تجربه درمانی لذت بخش را برای شما به همراه داشته باشد.

0 0 رای
این نوشته چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments