بهترین سایت های مشاوره پزشکی و روانشناسی آنلاین

استفاده از بهترین سایت ها برای مشاوه پزشکی

اینترنت امروزه به ابزار گسترده ای برای حل و مدیریت بسیاری از مشکلات مبدل شده است. سایت های مشاوره آنلاین پزشکی و روانشناسی نیز یکی از این خدمات بسیار پر طرفدار است. زمانی که به یک بیماری مبتلا شده اید و دریافت نوبت ویزیت برای یک پزشک متخصص زمان بر است می توانید قبل از مراجعه به پزشک با یک مشاوره آنلاین اطلاعات زیادی کسب کنید. در بعضی مواقع پس از بروز یک حادثه، باید اقدامات مراقبتی قبل از انتقال مصدومان به مراکز درمانی انجام شود. برای اطلاع از این اقدامات، همیشه روی کمک مشاوران آنلاین حساب کنید. در کمترین زمان ممکن تمام اطلاعات مورد نیاز را فرا خواهید گرفت. در ادامه، به معرفی بهترین سایت مشاوره پزشکی آنلاین خواهیم پرداخت.

اهمیت مشاوره پزشکی و روانشناسی آنلاین

ویزیت و مشاوره پزشکی آنلاین هرگز نمی تواند جایگزین مراجعه و معاینه حضوری باشد. با این وجود، استفاده از این گونه خدمات در بسیاری از موارد کمک زیادی به ما می کنند. دریافت یک راهنمایی پزشکی به صورت آنلاین باعث صرفه جویی در زمان می شود. همچنین، در برخی موارد مشکل فرد با چند توصیه کوچک قابل رفع است و نیازی به ویزیت حضوری توسط پزشک نیست.

حتی در مواردی که درمان نیاز به معاینه فیزیکی دارد، استفاده از راهنمایی ها جلوی پیشرفت بیماری را تا زمان مراجعه حضوری می گیرد. در بسیاری از موارد نیز استرس ناشی از عدم آگاهی با دادن اطلاعات مفید به بیمار به طور قابل قبولی کاهش می یابد. اگر بهترین سایت های ارائه مشاوره پزشکی و روانشناسی را بشناسید، هنگام بروز مشکل یا بیماری می توانید راحت تر به خدمات درمانی و مراقبتی خود دسترسی پیدا کنید. برخی از این سامانه ها امکان ویزیت یا حتی ثبت آنلاین نسخه توسط بهترین پزشکان را دارند. برخی دیگر، خدمات درمانی و مراقبتی در محل نیز ارائه می کند.

مشاوره آنلاین اسنپ دکتر

اسنپ دکتر، خدماتی کابردی

اسنپ دکتر سامانه بسیار پرکاربردی است. در این پلتفرم امکان دریافت مشاوره آنلاین متنی، تلفنی و حتی ویدیوئی در زمینه پزشکی و روانشناسی وجود دارد. اسنپ دکتر را می توان به یک بیمارستان بزرگ آنلاین تشبیه کرد که پزشک های متخصص در تمام زمینه ها در آن حضور دارند و آماده کمک به شما هستند. متخصص زنان، مغز و اعصاب، متخصص ، ریه و مجاری تنفسی، پوست، گوارش، عفونی، بیهوشی، اورولوژی و متخصص گوش، حلق و بینی از جمله پزشکان در دسترس در این پایگاه هستند.

یکی از مهم ترین مزیت های این مرجع مشاوره پزشکی و روانشناسی، امکان ارتباط مستقیم با پزشکان به صورت 24 ساعته (حتی در ایام تعطیل) است. با استفاده از این خدمات شما در کوتاه ترین زمان ممکن با بهترین متخصصان مشورت خواهید کرد. علاوه بر این، اطلاعات شما به صورت کاملا محرمانه باقی می ماند. بنابراین هیچ نگرانی از این بابت نداشته باشید. یکی دیگر از خدمات منحصر به فرد و مفید این مجموعه به عنوان یکی از بهترین سایت های مشاوره پزشکی، خدمات حضوری است.

اگر شما به هرگونه خدمات پرستاری یا پزشکی در منزل خود نیاز داشتید، تنها کافی است درخواست خود را در این برنامه ثبت کنید. خدماتی مثل تزریقات، تست قند خون، سرم تراپی ، ویزیت توسط پزشک عمومی و … در منزل شما قابل دریافت است. در ادامه، امکان استفاده از کد تخفیف اسنپ دکتر برای دریافت خدمات ارزان تر را نیز می توان به نقاط قوت این مجموعه اضافه کرد.

سایت مشاوره حال (مشورپ)

حال، مشاوره پزشکی و روانشناسی

سایت مشاوره پزشکی و روانشناسی آنلاین حال، یکی دیگر از بهترین مراجع ارائه خدمات پزشکی، مشاوره آنلاین و سایر خدمات سلامت در بستر اینترنت می باشد. اگر به راهنمایی یا خدمات پزشکی نیاز دارید، وبسایت حال با دسترسی مستقیم به صدها پزشک متخصص انتخاب خوبی براس شما است. برای استفاده از خدمات این مجموعه به وقت قبلی نیاز ندارید. درخواست شما با سرعت و با کمترین هزینه انجام می شود.

یکی از خدمات مفید و کاربردی این سایت معرفی مراکز درمانی است. با استفاده از این پایگاه می توانید نزدیک ترین آزمایشگاه ها و مراکز درمانی به منزل خود را پیدا کنید. همچنین، امکان دریافت نوبت برای ویزیت حضوری نیز وجود دارد. خدمات گوناگون پزشکی و پرستاری در منزل شما هم توسط اعضای این مجموعه انجام می شود. خدماتی مثل تزریقات، پانسمان، انجام تست کرونا، نمونه گیری برای انجام آزمایشات مختلف، خدمات فیزیوتراپی و … از این جمله اند. علاوه بر این، امکان اجاره برخی تجهیزات مثل دستگاه ونتیلاتور، دستگاه اکسیژن ساز و……. نیز از این طریق وجود دارد.

به عنوان منحصر به فرد ترین ویژگی این مرکز درمانی آنلاین، می توان از امکان پرداخت اقساطی نام برد. با استفاده از این سرویس می توانید برای خدمت مورد نظر خود مثل خدمات دندانپزشکی، خدمات پوست و زیبایی، خدمات چشم پزشکی و بسیاری از خدمات دیگر درخواست بدهید. پس از دریافت خدمات، هزینه را به صورت اقساطی پرداخت کنید.

پزشکت پزشک آنلاین شما

پزشکت، پزشک آنلاین شما

ارائه مشاوره پزشکی به صورت صوتی, تصویری و یا تلفنی، همچنین پاسخ آنی به صورت ۲۴ ساعته در طی هفت روز هفته  از دلایل انتخاب این مجموعه به عنوان بهترین سایت مشاوره پزشکی و روانشناسی است. به علاوه، ارائه اخبار, مقالات و توصیه های سلامت در صفحه اول پزشکت و وجود امکان پرسش و پاسخ رایگان با مشاوران و پزشکان از دیگر مزیت های این سایت است. در این کلینیک مجازی، ابتدا معاینه غیر حضوری توسط بهترین متخصصان صورت می گیرد. پس از آن، اگر به درمان دارویی نیاز داشته باشید، نسخه الکترونیک به شما داده می شود. علاوه براین، امکان ویزیت در منزل هم برای دریافت خدمات گوناگون برای هموطنان عزیز وجود دارد.

این مرجع با داشتن حدود یک میلیون کاربر یکی از معتبر ترین سایت ها در این زمینه است. دلیل این محبوبیت شاید حضور بهترین متخصصان در همه حوزه ها و پشتسبانی بسیار خوب باشد. با استفاده از این وبسایت می توانید مطمئن باشید که اطلاعات شخصی شما کاملا محفوظ خواهد ماند. یکی از خدمات بی نظیر این مجموعه، مشاوره آنلاین دامپزشکی است. اگر حیوان خانگی شما دچار بیماری شد تنها کافی است به پزشکت سری بزنید. لازم به ذکر است که برای دریافت تمام خدمات این مجموعه با هزینه کم تر، کد تخفیف پزشکت در اختیار شما عزیزان قرار می گیرد.

درمانکده

درمانکده

سایت مشاوره پزشکی و روانشناسی درمانکده از بهترین متخصصان و فوق تخصص ها استفاده می کند. پس اگر دچار هرنوع بیماری و کسالتی شدید می توانید با خیال راحت از خدمات این مجموعه بهره ببرید. قلب و عروق، زنان زایمان و نازایی، غدد و متابولیسم، گوارش، کبد و آندوسکوپی، روانشناس، روانپزشک، بیماری های عفونی و تب دار، پوست و مو، گوش و حلق و بینی، کلیه و مجاری ادرارو کودکان از جله تخصص های در دسترس در این سایت هستند.

همچنین از طریق درمانکده می توانید نوبت ویزیت حضوری نیز دریافت کنید. علاوه براین انجام برخی آزمایشات مثل تست کرونا در منزل نیز امکان پذیر است. نکته مهم این است که خدمات حضوری این مجموعه فعلا منحصر به شهر تهران می باشد.

سایت مشاوره پزشکی زوپ

سایت مشاوره پزشکی زوپ

سایت و اپلیکیشن زوپ یکی دیگر از پایگاه هایی است که برای دریافت مشاوره در زمینه پزشکی و روانشناسی می توانید به آن مراجعه کنید. در این سایت 2300 پزشک متخصص و ماهر آماده کمک به شما هستند. مشاوره های پزشکی در زوپ شامل تمام تخصص های مورد نیاز می شود.

در سایت زوپ هم مانند سایت های دیگری که معرفی شد، اطلاعات شما محرمانه نگه داشته می شود. امکان رزرو نوبت برای مراجعه حضوری به مطب پزشکان هم در این سامانه وجود دارد. مجموعه زوپ با پشتیبانی 24 ساعته در جهت تامین هرچه بیشتر رضایت کاربران خود می کوشد. با دریافت اپلیکیشن زوپ کاربری آسان تری خواهید داشت. به علاوه تخفیفات ویژه ای برای کاربران این برنامه در نظر گرفته می شود.

دکتر ساینا، بهترین انتخاب برای مشاوره پزشکی

دکتر ساینا، بهترین انتخاب برای مشاوره پزشکی

یکی از بهترین و معتبر ترین سایت ها در زمینه مشاوره پزشکی آنلاین دکتر ساینا است. در این سایت بیش از 2500 پزشک متخصص و فوق تخصص در تمام رشته ها برای کمک به شما حضور دارند. در هر زمان و از هر مکان امکان دسترسی به بهترین خدمات برای شما فراهم شده است. تنها با اتصال به اینترنت و صرف کمترین زمان راه حل مشکلات خود را بیابید.

پشتیبانی 24 ساعته در طول هفته، خصوصی بودن ارتباط پزشک و بیمار و بررسی و پاسخگویی سریع به درخواست شما از مزیت های این سایت است. همچنین، در این پایگاه امکان دریافت نوبت حضوری برای پزشک مد نظر شما وجود دارد. به علاوه، برخی خدمات مثل نمونه گیری آزمایشات مختلف، در منزل شما یا هرکجا که حضور دارید، به شما ارائه می شود.

این سایتتحت پوشش بیمه های تکمیلی است. این فاکتور را می توان از عوامل تاثیر گذار در استقبال مردم از دکتر ساینا دانست. بسته به نوع بیمه شما ممکن است هزینه ویزیت حتی تا 100% برای شما کاهش داشته باشد. در کنار تمام نکاتی که ذکر شد، باز هم اگ اگر از خدمات دریافتی رضایت کافی نداشتید، می توانید وجه پرداخت شده را پس بگیرید.

برای مطالعه بیشتر: مقایسه اسنپ دکتر و ساینا

سایت پذیرش2

پذیرش 24

یکی از بهترین و معتبر ترین سایت های ارائه آنلاین خدمات درمانی بدون شک پذیرش 24 است. در این مجموعه بیش از 80 پزشک متخصص در زمینه های مختلف آماده کمک به شما هستند. با استفاده از این سایت می توانید نوبت مراجعه حضوری بگیرید یا به صورت آنلاین ویزیت شده و تحت درمان قرار بگیرید.

سایت دکتر دکتر

سایت دکتر دکتر

این سایت فعالیت خود را از سال 94 آغاز کرده است و هم اکنون به عنوان پر افتخار ترین سایت حوزه سلامت الکترونیکی شناخته میشود. در این سایت می توانید برای خود پرونده پزشکی الکترونیکی تشکیل دهید، از بین 900 پزشک پزشک متخصص درمانگر خود را انتخاب کنید و به صورت حضوری یا مجازی تحت درمان قرار بگیرید.

به علاوه، یکی از ویژگی های مهم این سایت کنترل نوبت شماست. در واقع اگر شما نوبتی برای ویزیت دریافت کنید توسط این مجموعه زمان آن به شما یاد آوری خواهد شد. در این مورد تفاوتی ندارد که نوبت شما برای مراجعه حضوری رزرو شده باشد یا برای ویزیت آنلاین.

سایت ماورا طب

سایت پزشکی آنلاین ماورا طب

برای دریافت نوبت از طریق مجموعه ماورا طب هیچ نیازی به نصب اپلیکیشن ندارید. تنها با ورود به این سایت می توانید به سادگی پزشک مورد نظر خود را انتخاب کرده و در تاریخ مناسب نوبت خود را دریافت کنید. این سایت با تمام سیستم های عامل سازگاری دارد.

یکی از ویژگی های مهم ماورا طب بهره مندی از پشتیبانی فعال و توانمند است. این تیم به صورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات هستند و در صورتی که در هر مرحله از ثبت نام و دریافت نوبت دچار مشکل شدید، به شما کمک خواهند کرد.

جمع بندی سایت های مشاوره پزشکی

در پایان می توان گفت خدمات اصلی تمام سایت های معرفی شده مشابه هستند. در واقع، رسالت بهترین سایت های مشاوره پزشکی و روانشناسی، ارائه بهترین خدمات درمانی با دسترسی آسان است. برخی تفاوت ها در خدمات فرعی ابن مراجع باعث متمایز بودن آنها از یکدیگر می شود. انتخاب میان آن ها کاملا به نیاز ها و الویت های شما مربوط می شود. ما با اطمینان تمام سایت های معرفی شده را از نظر کیفیت خدمات تایید می کنیم.

0 0 رای
این نوشته چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments