خرید سیم کارت رایگان ایرانسل، رایتل و همراه اول

سیم کارت رایگان

اگر به دنبال خرید یک سیم کارت جدید هستید به یاد داشته باشید که اپراتور های مختلف در ایران با طرح های جذاب و هیجان انگیز امکان دریافت سیم کارت رایگان را برای شما فراهم کرده اند. البته بدیهی است که استفاده از آن شرایط خاصی لازم دارد. در این مقاله به بررسی روش های مختلف دریافت سیم کارت رایگان ایرانسل، همراه اول و رایتل می پردازیم. همچنین، پس از خرید سیم کارت مد نظر می توانید از راهکار های متفاوتی برای بهره مندی از اینترنت رایگان استفاده کنید که در مقاله همه روش های دریافت اینترنت رایگان ایرانسل، همراه اول و رایتل به تفصیل درباره آن ها صحبت شده است.

روش های خرید سیم کارت رایگان ایرانسل

ایرانسل یکی از محبوب ترین اپراتور های تلفن همراه در ایران است. این مجموعه خدمات زیادی را در جهت رفاه و رضایت هرچه بیشتر مشترکین خود به آن ها ارائه می دهد که امکان خرید سیم کارت رایگان نیز یکی از آن ها است. به علاوه، برای آشنایی با سایر خدمات این مجموعه در این زمینه می توانید مقاله طرح های تخفیف دار و رایگان ایرانسل را مطالعه کنید. در این قسمت ما به دو روش ساده برای دریافت سیم کارت رایگان ایرانسل می پردازیم.

سیم کارت رایگان ایرانسل ویژه اولین خرید

ایرانسل به کسانی که برای اولین بار است سیم کارتی به نام خود تهیه می کنند، هدیه می دهد. برای دریافت این سیم کارت تنها کافی است وبسایت ایرانسل مراجعه کنید. پس از آن با انتخاب یک سیم کارت با توجه به شماره های موجود در لیست می توانید خرید خود را تکمیل کنید. اگر این اولین سیم کارت شما باشد، هزینه قابل پرداخت صفر خواهد بود.

توجه داشته باشید که این طرح ویژه کسانی است که هیچ سیم کارتی از هیچ اپراتوری با نامشان ثبت نشده باشد. این افراد با طی کردن روال معمول خرید آنلاین سیم کارت های ایرانسل می توانند به راحتی هدیه خود را دریافت کنند. پس از ورود به سایت و ثبت مشخصات، از کد ملی شما استعلام گرفته می شود تا تأیید شود که سیم کارت دیگری به نام شما نیست. سپس، بدون پرداخت هیچ هزینه سیم کارت ایرانسل رایگان برایتان ارسال می شود.

 سیم کارت رایگان ویژه رانندگان اسنپ

یکی از طرح های جذاب خرید از مجموعه ایرانسل، امکان دریافت سیم کارت رایگان برای رانندگان اسنپ است. همانطور که می دانید این افراد به سیم کارت و اینترنت پر سرعت همواره نیاز دارند. به همین دلیل ایرانسل تصیم گرفته است به رانندگان این سرویس ها سیم کارت های طلایی رایگان هدیه بدهد. همچنین، این سیم کارت ها 30 گیگابایت اینترنت رایگان یک ماهه نیز در اختیار مشترکین قرار می دهند. به علاوه، 6 ماه مکالمه نیم بها را نیز باید به ویژگی های این طرح هیجان انگیز اضافه کرد.

به طور کلی اسنپ با همکاری ایرانسل شرایط خوبی را برای رانندگان خود فراهم کرده است. در این طرح افراد می توانند سیم کارت هایی دارای شماره رند، اینترنت رایگان و مکالمه نیم بها را که حداقل 200 هزار تومان قیمت دارد، با پرداخت تنها 60 هزار تومان خریداری کنند.

سیم کارت رایگان

روش های دریافت سیم کارت رایگان همراه اول

همراه اول اولین اپراتور همراه در این است و همانطور که می دانید افراد زیادی از سیم کارت های همراه اول استفاده می کنند. این مجموعه نیز مانند ایرانسل شرایط مختلفی را برای بهره مندی ارزان تر از خدمات متنوع فراهم می کند. برای آشنایی بیشتر با این خدمات و نحوه دریافت آن ها می توانید از مقاله طرح های تخفیف دار و رایگان همراه اول استفاده کنید. البته در مورد راه های دریافت سیم کارت رایگان در این بخش با شما صحبت خواهیم کرد.

خرید اولین سیم کارت

اپراتور همراه اول نیز به کسانی که هنوز سیم کارتی به نام خود ندارند، سیم کارت رایگان هدیه می دهد. دقت داشته باشید که در این مورد تنها نداشتن سیم کارت همراه اول شرط نیست و هیچ سیم کارتی از هیچ اپراتوری نباید به نام فرد باشد. برای در یافت سیم کارت خود تنها کافی است وارد وبسایت همراه اول شوید و پس از وارد کردن دقیق مشخصات خواسته شده، سیم کارت خود را خریدرای کنید. اگر نتیجه استغلام کد ملی شما نشان دهد هیچ سیم کارتی به نام شما نیست، هزینه خرید برای شما رایگان خواهد بود.

همچنین، امکان دریافت حضوری این سیم کارت ها در نمایندگی های همراه اول و دفاتر خدمات الکترونیک نیز فراهم است و برای انجام این کار تنها کافی است با کارت ملی خود به این مراکز مراجعه کنید. لازم به ذکر است که در دریافت این سیم کارت ها نیز انتخاب شماره با خودتان است.

سیم کارت دانش آموزی

یکی از طرح های جذاب همراه اول ارائه سیم کارت رایگان به دانش آموزان است. سیم کارت های اعتباری دانش آموزی به کودکان و نوجوانان 6 تا 18 سال تعلق می گیرد. همچنین، این سیم کارت ها امکانات ویژه ای را با در نظر گرفتن شرایط سنی و نیاز های این افراد در اختیار آن ها قرار می دهد. بسته های مکالمه، اینترنت سالم پر  سرعت و موارد دیگر از جمله مزیت های دریافت این سیم کارت ها هستند. برای ثبت درخواست خود مبنی بر دریافت سیم کارت های دانش آموزی تنها کافی است کد 225 را به سر شماره 30006860 پیامک کنید.

روش های دریافت سیم کارت رایگان رایتل

دیگر اپراتور تلفن همراه فعال در ایران رایتل است. این مجموعه نیز مانند همراه اول و ایرانسل خدمات منحصر به فردی را برای جلب رضایت مشتریان خود انجام می دهد. اگر از مشترکین رایتل هستید می توانید با مطالعه مقاله طرح های تخفیف دارد و جوایز رایتل از این خدمات مطلع شوید. همچنین، اگر هنوز سیم کارت رایتل خود را تهیه نکرده اید، با استفاده از طرح سیم کارت هدیه می توانید سیم کارت رایگان رایتل دریافت کنید.

دریافت سیم کارت هدیه

طرح سیم کارت هدیه رایتل

چنانچه سیم کارت اعتباری یا دائمی خود را از پراتور رایتل تهیه کنید، می توانید یک سیم کارت رایگان نیز هدیه بگیرید. اگر سیم کارت شما اعتباری باشد، از مزیت هایی مانند اینترنت، مکالمه و اعتبار هدیه نیز بهره مند می شوید. 72 ساعت پس از دریافت سیم کارت اعتباری فعالسازی آن، پیامکی حاوی کد هدیه برای شما ارسال می شود. با مراجعه به بخش ثبت نام و دریافت سیم کارت در سایت رایتل و استفاده از این کد می توانید یک سیم کارت رایگان به صورت آنلاین تهیه کنید. این سیم کارت جدید می تواند به نام خودتان یا شخص دیگری باشد.

این شرایط برای خریداران سیم کارت های دائمی نیز بر قرار است. اگر سیم کارت دائمی خود را به صورت حضوری تهیه کردید می توانید سیم کارت هدیه را نیز همزمان دریافت کنید. البته اگر بخواهید سیم کارت به نام فرد دیگری باشد خود این شخص هم باید حضور داشته باشد. در خرید اینترنتی نیز مانند سیم کارت اعتباری کد هدیه برای خرید بعدی شما ارسال می شود.

دریافت سیم کارت هدیه برای احراز هویت در سامانه سجام

به دنبال انتشار خبر فراهم شدن شرایط برای دریافت سهام عدالت بسیاری از مردم برای دریافت این تسهیلات اقدام کردند. نکته مهم ان است که افراد برای برخورداری از این خدمات باید در سامانه سجام ثبت نام کرده و مراحل احراز هویت را پشت سر بگذارند. برای انجام این کار هر فرد به یک سیم کارت با شماره ملی خو دش نیاز خواهد داشت. با توجه به ضرورت خرید سیم کارت برای همه افراد متقاضی، ایرانسل و همراه اول اعلام کردند که آماده ارائه سیم کارت های رایگان به افرادی هستند که تا کنون سیم کارتی به نام خود نداشته اند.

0 0 رای
این نوشته چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments