درباره اسنپ پرو و اسنپ فود پرو چه می دانید؟

اسنپ پرو و اسنپ فود پرو

بسیاری از پلتفرم های ارائه دهنده خدمات، بخش ویژه ای را برای کاربران فعال خود در نظر می گیرند. در حقیقت اگر شما از مشتریان اختصاصی این پلتفرم ها باشید می توانید خدمات ویژه و منحصر به فردی دریافت کنید. اسنپ و اسنپ فود دو اپلیکیشن محبوب و بسیار پرکاربرد ایرانی هستند که از طریق عضویت در باشگاه مشتریان آن ها می توانید از سایر کاربران متمایز باشید و از مزایای مختلفی بهره مند شوید. اسنپ پرو و اسنپ فود پرو نام بخش هایی است که برای تبدیل شدن به مشتری ویژه این دو مجموعه باید در آن ها عضو باشید. در ادامه، این دو بخش ویژه و مزایای عضویت در آن ها را با هم بررسی خواهیم کرد.

اسنپ پرو، خدمات ویژه برای کاربران وفادار

سرویس اسنپ پرو، یک سرویس ارائه خدمات ویژه در اپلیکیشن اسنپ است. با داشتن اشتراک حرفه ای اسنپ پرو می توانید از تخفیف ها و خدمات ویژه این مجموعه روی سرویس های تاکسی، غذا و سوپر مارکت بهره مند شوید. اگر از آن دسته کاربرانی هستید که از خدمات متنوع اسنپ زیاد استفاده می کنید، داشتن اشتراک اسنپ پرو برای شما بسیار مفید خواهد بود. در حقیقت، شما با پرداخت حق اشتراک، از تخفیف ها و مزیت های متعددی برای خرید از این پلتفرم بهره مند خواهید شد. هم اکنون استفاده از خدمات اسنپ پرو برای کاربران ساکن شهر های تهران، اصفهان، شیراز و مشهد امکان پذیر است.

برای مطالعه بیشتر: روش های ارتباط با پشتیبانی اسنپ

خدمات و مزایای اسنپ پرو

زمانی که صحبت از خرید اشتراک برای عضویت در سرویس های خاصی مانند اسنپ پرو و اسنپ فود پرو باشد، اولین سوالی که پیش می آید این است که اصلاً داشتن اشتراک این سرویس به چه دردی می خورد. در این بخش قرار است به این سوال مهم پاسخ دهیم. طبیعتاً عضو بودن در اسنپ پرو خدماتی را به کاربران ارائه می دهد که سایر افراد از آن ها بی بهره هستند. یکی از پر کاربرد ترین سرویس های اسنپ، تاکسی های اینترنتی هستند.

عضویت در اسنپ پرو، چندین تخفیف برای سفر با اسنپ را در اختیار شما قرار می دهد. تعداد تخفیف ها نسبت به مدت زمان اشتراک متغیر خواهد بود. به طور مثال، برای اشتراک یک ماهه، 5 تخفیف، سه ماهه 15 و شش ماهه 30 تخفیف در نظر گرفته شده است. همچنین، مبلغ این تخفیف ها نسبت به شهر محل زندگی شما ممکن است متفاوت باشد. مثلاً برای کاربران تهرانی 8000 تومان و برای کاربران اصفهانی 6000 تومان تخفیف در هر سفر ارائه می شود.

بخش دیگر خدمات این سرویس، به سفارش آنلاین غذا مربوط می شود. در این زمینه می توانید از ارسال رایگان ویژه رستوران های عضو در اسنپ پرو استفاده کنید. به علاوه، برای کاربران این سرویس تخفیف های ویژه 5 تا 20 درصدی در نظر گرفته می شود. آخرین بخش خدمات باشگاه مشتریان اسنپ به خرید های سوپر مارکتی مربوط می شود. کاربران اسنپ پرو می توانند خرید های سوپر مارکتی خود را بدون پرداخت هزینه ارسال دریافت کنند.

چگونه اشتراک اسنپ پرو دریافت کنیم؟

برای خرید و فعال سازی اشتراک اسنپ پرو می توانید به سوپر اپلیکیشن اسنپ مراجعه کنید. اگر اپلیکیشن شما به روز باشد، می توانید آیکون اسنپ پرو را به راحتی پیدا کنید. با وارد شدن به بخش مربوطه می توانید اشتراک های یک ماهه، سه ماهه و شش ماهه مخصوص شهر خود را ببینید. در نهایت با بررسی و مقایسه خدمات هر طرح و هزینه آن می توانید یکی را انتخاب کنید. لازم به ذکر است که هزینه خرید اشتراک نیز برای شهر های مختلف متفاوت است.

 به طور مثال، در تهران ماهانه 150 هزار تومان و در اصفهان 100 هزار تومان در نظر گرفته شده است. البته این مقدار در حال حاضر شامل تخفیف های جذابی شده است. به طوری که می توانید اشتراک ماهیانه شهر تهران را با 30 هزار تومان و اشتراک اصفهان را با ماهی تنها 20 هزار تومان خریداری کنید. چنانچه دائماً از خدمات اسنپ استفاده نمی کنید و خرید اشتراک برای شما به صرفه نیست، می توانید برای خریدی مقرون به صرفه تر از کد تخفیف اسنپ استفاده کنید.

اسنپ فود پرو، باشگاه مشتریان فعال اسنپ فود

آن دسته از کاربران اسنپ فود که در هر ماه چند بار از این مجموعه خرید می کنند می توانند با عضویت در اسنپ فود پرو در هزینه های خود صرفه جویی کنند. اسنپ فود پرو نیز مانند اسنپ پرو خدمات ویژه ای را برای مشترکین خود در نظر می گیرد. البته این سرویس در حال حاضر تنها به صورت اشتراک ماهانه قابل تهیه است. پس از پایان یک ماه می توانید سرویس خود را تمدید کنید. هزینه تهیه اشتراک اسنپ فود پرو نیز با احتساب تخفیف ویژه 30 هزار تومان برای یک ماه خواهد بود.

برای مطالعه بیشتر: بهترین راه های ارتباط با پشتیبانی اسنپ فود

مزایا و خدمات ویژه

اولین خدمتی که به کاربران این سرویس ارائه می شود، ارسال رایگان است. در مدت یک ماهی که عضو این سرویس هستید، تمام سفارشات شما از اسنپ فود به صورت رایگان ارسال خواهد شد. همچنین، هیچ محدودیتی از نظر تعداد سفارشات برای استفاده از این خدمات وجود ندارد. علاوه بر حذف هزینه ارسال، تمام محصولات مورد نیاز خود را از فروشنده های عضو اسنپ پرو می توانید با 5 تا 20 درصد تخفیف تهیه کنید.

لازم به ذکر است که استفاده از این خدمات منحصر به سفارش غذا نیست. در تمام دسته بندی های اسنپ فود مانند نوشیدنی و محصولات کافی شاپی، کیک و شیرینی، میوه و سبزیجات، نان تازه، آبمیوه، آجیل، اقلام سوپر مارکتی، مواد غذایی پروتئینی و … می توانید از فوشگاه های پرو خرید کنید و از این خدمات جذاب بهره مند شوید. نکته جذابی که باید بدانید این است که استفاده از خدمات اسنپ پرو هیچ تضادی با برخورداری از تخفیف های دیگر ندارد. یعنی شما می توانید از ارسال رایگان پرو و کد تخفیف اسنپ فود به صورت همزمان در یک سفارش استفاده کنید.

اسنپ پرو و اسنپ فود پرو چه تفاوتی با هم دارند؟

همانطور که می دانید اسنپ فود از زیر مجموعه های سوپر اپلیکیشن اسنپ است. همین موضوع ممکن است این سوال را در ذهن مخاطب ایجاد کند که اگر هر دو این پلتفرم ها یکی هستند پس اشتراک اسنپ فود و اسنپ فود پرو چه فرقی با هم دارند؟ در ادامه، برخی از تفاوت های این دو سرویس را بیان می کنیم تا انتخاب برای شما ساده تر باشد:

  1. اسنپ فود پرو تنها برای ثبت سفارش در اپلیکیشن اسنپ فود است و تمام دسته بندی های این پلتفرم را شامل می شود. اشتراک اسنپ پرو برای کل مجموعه اسنپ قابل استفاده بود و در سرویس های تاکسی اینترنتی، سفارش غذا و خرید سوپر مارکتی می تواند مفید باشد. دقت داشته باشید که در بخش غذایی، فقط سفارش غذا از رستوران های منتخب ممکن است و سایر دسته بندی ها اسنپ فود را شامل نمی شود.

2. اسنپ پرو و اسنپ فود پرو، رستوران ها و فروشگاه های متفاوتی را تحت پوشش دارند. به همین دلیل اگر از رستوران یا سوپر مارکت خاصی معمولاً خرید می کنید، باید ببینید جزو پوشش کدام سرویس است.

3. اگر شما از تاکسی های اینترنتی اسنپ بیشتر استفاده می کنید، به طور قطع اشتراک اسنپ پرو برای شما مناسب است. از طرف دیگر اگر بیشترین مراجعه شما به اسنپ برای سفارش غذا و مواد غذایی است بهتر است به سراغ اسنپ فود پرو بروید. چرا که تنوع رستوران ها در این سرویس بیشتر است.

0 0 رای
این نوشته چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments