آموزش تصویری خرید ساعت با استفاده از کد تخفیف ایران تایمر

ایران تایمر یکی از بزرگترین فروشگاه های آنلاین ساعت در کشور است. این مجموعه عرضه کننده با کیفیت ترین محصولات از بهترین برند های روز دنیا می باشد. با یادگیری نحوه استفاده از کد تخفیف ایران تایمر می توانید این محصولات را با قیمت کمتری خریداری کرده و از خرید خود لذت ببرید. در ادامه به شما خواهیم گفت که چگونه می توانید با کوپن های تخفیف خریدی ارزان تر داشته باشید.

دریافت کد تخفیف ایران تایمر

برای دریافت جدید ترین بن های تخفیف و اطلاع از تمام جشنواره ها و طرح ها تنها کافی است به سایت یا اپلیکیشن کانال تخفیف مراجعه کنید. مجموعه کانال تخفیف تلاش می کند با ارائه انواع کوپن های هدیه، تجربه ای متفاوت و مقرون به صرفه از خرید کردن را برای شما به ارمغان بیاورد. با ورود به سایت در همان ابتدا با یک نوار افزار جست و جو مواجه می شوید. از آنجایی که این مجموعه با فروشگاه های بسیاری همکاری دارد، بهتر است برای سهولت در پیدا کردن فروشگاه نام مد نظر خود را در این بخش وارد کنید.

استفاده از کد تخفیف ایران تایمر

سپس انواع کد های تعریف شده برای محصولات ایران تایمر به شما نشان داده می شود. با توجه به شرایطی که برای هر بن تعریف شده است و مطابق نیاز خود یکی از آن ها را انتخاب کنید.

انتخاب کد

در ادامه، مطابق با شکل، صفحه ای ایجاد می شود که در آن می توانید کد مخصوص به خود را مشاهده کنید. تنها با یک کلیک این کد تخفیف ایران تایمر در حافظه سیستم شما ذخیره می شود. البته در برخی موارد کوپن در نظر گرفته شده تنها شامل گروه خاصی از محصولات است. در این موارد لینک انتقال شما را به بخش فروش همان محصولات راهنمایی می کند. به همین دلیل نیاز به کپی کردن رمز داده شده ندارید. در هر صورت، با انتخاب گزینه لینک خرید به سایت ایران تایمر منتقل می شوید.

استفاده از کد تخفیف ایران تایمر

ثبت نام و ساخت حساب کاربری ایران تایمر

پس از ورود به صفحه اصلی سایت، بخش های مختلفی را مشاهده می کنید. مهم ترین قسمت دسته بندی های متنوع محصولات است. بهتر است قبل از انتخاب و ورود به مراحل ثبت سفارش، ابتدا در سایت ثبت نام کنید. برای این کار تنها کافی است روی بخش مشخص شده در تصویر کلیک کنید تا مراحل ایجاد یک حساب کاربری را مشاهده کنید.

ثبت نام در سایت

در ابتدا در صفحه ای مطابق شکل زیر شماره همراه خود را وارد کنید.

درج شماره همراه

در ادامه، یک کد تأیید ثبت نام برای شما پیامک خواهد شد. این عدد را در قسمت مربوطه وارد کنید.

کد تایید

در گام بعدی، از شما خواسته می شود که اطلاعات خود را در سایت ثبت کنید. دقت داشته باشید که درج این مشخصات برای ایجاد یک حساب کاربری و نهایتاً خرید با استفاده از کد تخفیف ایران تایمر ضرورت دارد.

اطلاعات برای استفاده از کد تخفیف ایران تایمر

اعمال کد تخفیف ایران تایمر و تکمیل خرید

پس از تایید عضویت شما در سایت، به صفحه اصلی بازگردانده می شوید. در صفحه اصلی با توجه به وجود دسته بندی های متنوع، انتخاب برای شما ساده خواهد بود. پس از اینکه محصول مورد نظر خود را سفارش دادید، وارد سبد خرید می شوید. در این قسمت کلیه محصولات برگزیده شده به شما نمایش داد می شود.

ضمن این که صحت سفارشات خود را در این بخش بررسی می کنید درج کد را نیز فراموش نکنید. در پایین صفحه کادر خاصی وجود دارد که محل ثبت کد تخفیف ایران تایمر است. در تصویر پایین این قسمت را برای شما مشخص کرده ایم.

اعمال کد تخفیف

پس از اعمال تخفیف وارد مرحله انتخاب آدرس و نحوه ارسال می شوید. در این قسمت می توانید گزینه ارسال با پست یا دریافت حضوری را انتخاب کنید.

انتخاب آدرس

در مرحله بعد، می توانید درخواست های بیشتری برای دریافت سفارش خود داشته. به عنوان مثال، می توانید سفارش خود را به صورت کادو شده تحویل بگیرید یا برای شخص دیگری ارسال کنید.

درخواست ها

در گام بعدی، در مورد نحوه پرداخت از شما سوال می شود. می توانید هزینه خرید خود را از طریق درگاه پرداخت، کارت به کارت و یا به صورت اقساطی بپردازید.

نوع پرداخت

در پایان به بخش پرداخت می رسید. هر روشی که برای پرداخت انتخاب کرده باشید به یک کارت بانکی عضو شبکه شتاب نیاز دارد. به سادگی و با سرعت پرداخت انلاین خود را انجام دهید. سفارش شما در کمترین زمان ممکن ارسال خواهد شد.

استفاده از کد تخفیف ایران تایمر

در پایان امیدوارم این مقاله به خوبی شما را برای خرید با استفاده از کد تخفیف ایران تایمر راهنمایی کرده باشد. تیم آف چنل خریدی هیجان انگیز و مقرون به صرفه برای شما عزیزان آرزو می کند.

0 0 رای
این نوشته چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments