ترندهای آرایشی 2023 + 8 تکنیک آرایش امسال

ترند های آرایشی2023

میکاپ های متنوعی که در سال 2023 ترند شده اند، از جذاب ترین و درخشان ترین ترند های آرایشی در سال های اخیر هستند. استفاده از رنگ های متنوع، تغییر دادن فرم های معمول آرایش و کنار گذاشتن چارچوب های روتین در آرایش از ویژگی های میکاپ های 2023 هستند. اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که به روز بودن برای آن ها مهم است، به هیچ وجه این مقاله را از دست ندهید. همانطور که می دانید اخیراً آرایش های سنگین و غلیظ محبوبیت سابق را ندارند. مهم ترین نکته در یک میکاپ دلچسب حفظ زیبایی های طبیعی چهره شماست. ترند های آرایشی 2023 یک میکاپ طبیعی همراه با جسارت و درخشش را برای شما به دنبال خواهد داشت. برای درخشیدن آماده هستید؟ با ما همراه باشید تا در کنار هم به روز ترین فاکتورهای آرایشی در سال جدید را بررسی کنیم.

داشتن گونه هایی براق

داشتن گونه هایی براق

آرایش های براق همیشه وجود داشته اند. استفاده از رژ گونه، سایه و رژ لب براق همواره یکی از آیتم های جذاب آرایشی محسوب می شود. اما انتظار می رود که در تابستان 2023 به صورت اغراق آمیزی از میکاپ های براق استفاده شود. البته، دقت کنید که در ترند های آرایشی امسال پوست باید طبیعی باشد. منظور از آرایش براق بیشتر تمرکز بر گونه و لب های درخشان است. برای داشتن گونه هایی براق می توانید از هایلایتر استفاده کنید. اگر ظاهر یکدست و شبنم مانند را می پسندید پیشنهاد ما به شما استفاده از هایلایتر های مایع است. اما اگر ظاهر فلزی رنگدانه ای را ترجیح می دهید، یک هایلایتر پودری بگیرید. برای خرید لوازم آرایشی باکیفیت که بتوانید با خیال راحت از آن ها استفاده کنید، فروشگاه شاواز می تواند انتخاب درست و جذابی باشد. ضمن این که می توانید با استفاده از کد تخفیف شاواز خرید ارزان تری را تجربه کنید.

خط چشم گرافیکی و رنگارنگ ترند 2023

خط چشم های گرافیکی و رنگا رنگ

استفاده از خط چشم های رنگی می تواند آرایش شما را از یکنواختی همیشگی خارج کند. همچنین، می توانید با به کار گیری رنگ های متنوع در کشیدن خط چشم هارمونی جذابی با رنگ لباس های خود ایجاد کنید. علاوه بر این، یکی از نکات مهم این است که استفاده از این آیتم شما را از سایه های پر زرق و برق بی نیاز می کند. همچنین، یکی دیگر از ترند های آرایشی 2023 استفاده از خط چشم های گرافیکی است. این آیتم به شما می گوید شجاع باشید. هیچ محدودیتی برای کشیدن خط چشم های جذاب وجود ندارد.

مطالعه بیشتر: بزرگترین اشتباه آرایشی که زیبایی شما را خراب می کند

استفاده از دو رنگ مختلف در رژ لب، جذاب ترین ترند سال 2023

استفاده از  دو تناژ رنگی مختلف در رژ لب، یکی از جذاب ترین ترند های آرایشی 2023

اصل اولیه در میکاپ های 2023 ایجاد تفاوت است. یکی از راه های داشتن رژ لبی منحصر به فرد استفاده از رنگ های مختلف است. به طور مثال می توانید لب بالا و پایین خود را با دو رنگ متمایز آرایش کنید. همچنین کشیدن یک خط کلی اطراف لب ها و سپس پر کردن آن با یک رنگ متفاوت می تواند راه کار جالبی باشد. احتمالاً این مدل رژ لب زدن را به فراوانی در شبکه های اجتماعی دیده اید. با به کار گیری اندکی خلاقیت می توانید به سادگی آرایشی بسیار متفاوت و در عین حال بسیار چشم نواز داشته باشید.

ابرو های طبیعی و پر پشت و یا ابروی کاملا محو شده

آرایش ابرو

در کنار آرایش های پر زرق و برق و شلوغ برای چشم، دو مدل کاملا متفاوت ابرو برای امسال ترند شده است. یکی از این مدل ها ابرو های طبیعی و لیفت شده است. در حالت دوم می توانید از ابرو های کاملا محو شده استفاده کنید. این کار توجه بیننده را به سمت چشم های شما جلب می کند.

سایه های پاستیلی یکی از ترند های آرایشی 2023

سایه های پاستیلی یکی از ترند های آرایشی 2023

همانطور که گفتیم در سال 2023 تمرکز بیشتر روی آرایش چشم هاست. یکی از آیتم هایی که می تواند میکاپ چشم های شما را متفاوت و جذاب نشان دهد، استفاده از رنگ های پاستیلی در سایه چشم است. اگر رنگ سایه به خوبی روی پلک شما منعکس نشد، بهتر است ابتدا از یک رنگ سفید پایه استفاده کنید. سپس رنگ انتخابی خود را روی آن بکشید. یکی دیگر از سایه های معرفی شده برای سال جدید، استفاده از رنگ نقره ای متالیک است. رنگ درخشان نقره ای می تواند جلوه ای زیبا و باور نکردنی به چشم های شما بدهد. همچنین، این رنگ برای یک میکاپ تجملاتی بسیار مناسب است.

رژ گونه زدن به شکل غیر معمول

رژ گونه

اگر بخواهیم صادق باشیم، رژ گونه را نمی توان یکی از ارکان اصلی آرایش دانست. تعداد بسیار کمی از افراد به طور معمول رژ گونه استفاده می کنند. اما این آیتم اگر به درستی و با کمی خلاقیت استفاده شود می تواند تغییر شگفت انگیزی ایجاد کند. حتی در برخی موارد استفاده از یک رژ گونه مناسب می تواند شما را از سایر اقلام آرایشی بی نیاز کند. برای سال 2023 استفاده از رژ گونه با حالت های غیر معمول ترند شده است. در واقع می توانید به صورت آزادانه هر طور که دوست دارید، رژ گونه بزنید.

رژ لب های قرمز و زرشکی از ترند های آرایشی 2023

رژ لب های قرمز و زرشکی از ترند های آرایشی 2023

با توجه به این که رنگ سال 2023 توسط موسسه پنتون قرمز پرشین انتخاب شده است، استفاده از این رنگ در میکاپ های امسال نیز با استقبال گسترده ای مواجه بوده. رژ لب هایی از طیف رنگ های زرشکی و قرمز می توانند انتخاب مناسبی برای تکمیل یک آرایش جذاب باشند. استفاده از رژ لب های قرمز همواره نشانه ای از جسارت و قدرت بر شمرده می شود. البته می توانید این رژ لب ها را با روش ترند 2023 که در بالا به آن اشاره شد استفاده کنید.

استفاده از لیپ گلاس ها

استفاده از لیپ گلاس ها

اگر در آرایش خود تمرکز را روی چشم ها گذاشتید باید از رژ لب های پر رنگ دوری کنید. در واقع یک آرایش غلیظ برای چشم ها با یک رژ لب بسیار ملایم تکمیل می شود. از انجا که مهم ترین اصل در میکاپ حفظ زیبایی طبیعی چهره است، می توانید به جای رژ لب های تیره یا پر زرق و برق از لیپ گلاس ها یا برق لب استفاده کنید. این محصولات علاوه بر این که زیبایی و درخش به لب های شما می دهند، برای حفظ سلامتی لب های شما نیز بسیار مفید هستند. اهمیت استفاده از یک برق لب مناسب را هرگز دست کم نگیرید.

سخن پایانی درباره ترند آرایشی سال 2023

امیدوارم مطالعه این مطلب راهنمای خوبی برای میکاپ به روز و مطابق ترند سال باشد. به یاد داشته باشید که هیچ چیز جایگزین زیبایی خدا دادی شما نمیشود. بنابر این هرگز برای زیبا شدن نیازی به آرایش های غلیظ و عجیب ندارید. زیبایی در سادگی است و گاهی با ملایم ترین آرایش ها بهترین نتیجه را خواهید گرفت. به یاد داشته باشید که استفاده از هر آیتم برای این که جذابیت کافی داشته باشد باید با لباس و مدل موی شما هماهنگ باشد. برای آن که اطلاعاتتان را از بابت نحوه آرایش کردن تکمیل کنید، پیشنهاد می کنیم مقاله بزرگترین اشتباه آرایشی را مطالعه کنید.

2.7 3 رای
این نوشته چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments