خرید کتونی اورجینال + روش تشخیص اصل و فیک بودن کفش

کتونی اورجینال

امروز استفاده از یک کفش استاندارد و مناسب برای فعالیت‌های روزانه به یک امر اجتناب‌ناپذیر تبدیل شده و همه افراد با آگاه شدن از تاثیر کفش خوب و استاندارد در سلامتی پا و سایر اندام های بدن، در زمان خرید این پوشیدنی مهم، وسواس زیادی به خرج داده و با دقت زیاد برای انتخاب و خرید آن اقدام می‌کنند. فرقی نمی‌کند که شما یک فرد عادی هستید و کفش و کتونی را برای پیاده‌روی روزانه نیاز دارید یا اینکه به ورزش کردن اشتغال داشته و این محصول را برای انجام تمرینات سخت ورزشی و مسابقات مورد استفاده قرار می‌دهید، نکته مهم این است که برای حفظ سلامت خود حتما جهت خرید یک کتونی اورجینال اقدام کنید که تمام استانداردهای لازم را دریافت کرده و بهترین گزینه برای همه افراد، مخصوصا ورزشکاران به‌شمار می‌آید. ما در این مقاله قصد داریم درباره خرید کتونی اصل و اورجینال بحث کنیم و راه‌هایی برای تشخیص نمونه اصل از فیک به شما معرفی کنیم. تا انتها این  مقاله را مطالعه کرده و سپس برای خرید یک کفش اورجینال و منحصربه‌فرد اقدام کنید.

طراحی و ظاهر کتونی اورجینال

علاوه بر کیفیت و استاندارد بودن، ظاهر شکیل و زیبا نیز از اهمیت بالایی برخوردار بوده و کسانی‌که قصد خرید کتونی اورجینال و اصل را دارند به طراحی و ظاهر آن نیز توجه زیادی می‌کنند. بر این اساس برندهای مطرح و معتبر که در صنعت تولید کفش و کتونی فعالیت دارند. ضمن حفظ استاندارد و اصول مربوط به کیفیت کفش، به طراحی و زیبایی محصولات خود اهمیت داده و طرح تولیداتشان را با ظرافت بالا پیاده می‌کنند.

با توجه به این موضوع، اگر شما سعی کنید که یک کفش اورجینال از برند معتبر را تهیه کنید قطعا خریدی هوشمندانه انجام داده‌اید و خیالتان بابت کیفیت و دوام کفش راحت خواهد بود. یکی از مجموعه‌های عرضه کننده کفش و کتونی اورجینال، سایت کی اسپرت است که در عرضه کتونی‌های اورجینال از برندهای نایکی، آدیداس، ریباک و همچنین ست ورزشی اورجینال از برندهایی نظیر ریباک فعالیت می‌کند.

 شما می‌توانید برای خرید این محصولات به سایت کی اسپرت مراجعه کرده و با اطمینان خاطر از اصل بودن آنها، خریدی مطلوب را تجربه کنید. در ادامه چند برند تولیدکننده کفش و لباس ورزشی معتبر را معرفی کرده و تولیدات آن‌ها را مورد بحث قرار خواهیم داد.

 برند آدیداس

آدیداس به‌عنوان بزرگترین و مطرح‌ترین تولیدکننده انواع لوازم ورزشی، پوشاک و کتونی‌های زیبا و خارق‌العاده در جهان است که که یک برند آلمانی بوده و از محبوبترین نام‌های تجاری برای ورزشکاران به‌شمار می‌آید، به همین خاطر اکثر ورزشکاران در رشته‌های مختلف از لوازم ورزشی این برند، از جمله کتونی آدیداس استفاده کرده و به نوعی سفیر این شرکت در تبلیغ برای خرید آن محسوب می‌شوند. این برند از ابتدای فعالیت خود بر روی طراحی و تولید کفش‌های ورزشی راحت و استاندارد تمرکز کرد و با طراحی زیبا و مینی‌مالیست تولیداتش و همچنین قیمت مناسب آن‌ها باعث جذب طرفداران زیادی شد.

ویژگی‌های کتونی آدیداس

برند آدیداس که یکی از قدیمی‌ترین تولیدکنندگان لوازم ورزشی و اکسسوری‌های مورد نیاز ورزشکاران به‌شمار می‌آید، به‌خاطر ویژگی‌های منحصربه‌فرد محصولات خود نیز به محبوب‌ترین برند نیز تبدیل شده و مخاطبین آن در سرتاسر جهان از باوفاترین خریداران لوازم ورزشی محسوب می‌شوند. دلیل این وفاداری کیفیت و کاربرد مفید تولیدات این شرکت نام آشنا است.

 از ویژگی‌های مهم کتونی اورجینال آدیداس، استفاده از تکنولوژی مدرن و خاص این برند در لایه‌گذاری کفش‌های ورزشی آن است. این امر باعث می‌شود ورزشکاران کیلومترها با آرامش بالا و بدون خستگی و هیچگونه آسیبی راه بروند یا بدوند. این شرکت پایه‌گذار تکنولوژی بوست بوده که خلاقیت ویژه‌ای در لایه‌گذاری سطوح مختلف کفش به‌کار برده و سبکی، نرمی، راحتی، ضربه‌پذیری، دوام و مقاومت دمایی را در یک کفش گنجانده است.

 شما با خرید این کفش یک محصول ورزشی ایده‌آل را دریافت کرده‌اید. البته، در صورتی‌که نمونه اورجینال و اصل آن را خریداری کرده باشید، چراکه نمونه‌های فیک و کپی آدیداس به‌وفور در بازار عرضه شده که در تشخیص آن‌ها باید دقت لازم را به‌کار ببندید.

تشخیص کتونی اورجینال آدیداس از نمونه فیک

کفش‌های ورزشی آدیداس اصل دارای مشخصات بارزی هستند که با دقت در هنگام خرید می‌توانید به اصل و فیک بودن آن پی ببرید. به‌عنوان مثال:

  • ·         کفش آدیداس اورجینال در قسمت پشت پاشنه برچسب نداشته ولی نوع فیک اینگونه نیست.
  • برند آدیداس به همراه کفش بندهای اضافه نیز در بسته‌بندی شکیل و زیبا عرضه می‌کند که از کیفیت بالایی برخوردار هستند، در کفش فیک این بندها وجود ندارد اگر هم باشد فاقد کیفیت هستند.
  • کتونی اصل سواراخ جای بند پلاستیکی بوده در حالی که نوع فیک معمولا فلزی استفاده شده است.
  • کیفیت بالای دوخت کفش آدیداس اصل از مهمترین مشخصه آن‌هاست، اگر کفشی که خرید کرده‌اید از دوخت ناقص و پاره برخوردار است به اصل بودن آن شک کنید.
  • زیر زبانه کتونی اورجینال برند آدیداس شماره سریال درج می‌شود که برای دو لنگه کفش باید یکسان باشد؛ بنابراین اگر این سریال وجود ندارد یا مشابه نیست قطعا تقلبی خواهد بود.
  • در کفش‌های فیک برچسب آدیداس به‌صورت استیکر دوخته و یا چسبیده می‌شود در حالی که کفش اصل لوگو حک شده داشته یا سوزن‌دوزی شده است.
کتونی نایک اورجینال

 برند نایک، نام آشناترین برند کفش ورزشی

نایکی که معمولا با نام نایک در ایران شهرت یافته، از بزرگترین شرکت‌های تولیدکننده کفش، لباس و لوازم ورزشی است که حدود نیم قرن از حضور آن در زمینه تولید این محصولات می‌گذرد. این شرکت از اسپانسرهای معروف تیم‌های فوتبال بوده و قطعا لوگوی نایک را بر روی لباس بازیکنان تیم‌های آرسنال، منچستریونایتد و بارسلونا مشاهده کرده‌اید. طراحان محصولات این برند از تکنولوژی‌های پیشرفته در تولیدات نایک استفاده کرده و وجود فناوری نایک ری‌اکت، نایک ایر، فلای وایر، فلای نیت و مواردی از این قبیل، باعث تمایز کتونی نایکی اصل از سایر تولیدات شده است.

وجه تمایز کتونی نایکی اورجینال و فیک

اگر قصد خرید کتونی نایک اصل را دارید حتما یک فروشگاه معتبر را انتخاب کرده تا ضمانت اصل بودن کفش را به شما بدهد. برای تشخیص کفش اصل از فیک، مواردی را که در ادامه ذکر می‌کنیم در نظر بگیرید.

  • حتما عکس کفش را با نمونه اصل آن مطابقت دهید تا با اطمینان از اورجینال بودن کتونی نایک، خرید خود را انجام دهید.
  • جعبه کفش نیز از موارد مهم است چرا که در نمونه فیک، دقت زیادی برای تولید جعبه نشده و مانند جعبه کفش اصل ساخت باکیفیتی ندارند.
  • جنس کفش نایک اصل از چرم طبیعی بوده در حالیکه کتونی تقلبی از پلی‌اوتان تولید می‌شوند لذا نرمی و کیفیت کفش اصل را نخواهند داشت.
  • در قسمت روی لژ کفش تقلبی نقطه‌های بیشتری وجود دارد ولی در نایک اصل این مورد را مشاهده نخواهید کرد.
  • بندکشی کتانی اورجینال نایک به‌صورت کامل انجام می‌شود ولی کتونی تقلبی تعدادی از سوراخ‌ها بندکشی نمی‌شوند.
  • هر جفت از کفش نایک اصل از شماره سریالی برخوردار است که روی جعبه آن نیز مشاهده می‌شود. در صورت نداشتن شباهت این شماره سریال با شماره درج شده روی جعبه، تقلبی بودن حتمی خواهد بود.

این موارد به همراه چند مشخصه دیگر می‌تواند به شما در تشخیص کتونی اورجینال نایک کمک شایانی کند. اگر می‌خواهید از اصل بودن محصول خریداری شده مطمئن شوید به سایت کی اسپرت مراجعه کرده و کفش اصل و باکیفیت Naike را انتخاب کنید. این کفش ورزشی در طراحی منحصربه‌فرد و زیبا توسط سایت کی اسپرت عرضه شده است.

 برند ریباک؛ طراحی زیبا و خارق‌العاده

برند ریباک نیز از کمپانی‌های تولیدکننده کفش و پوشاک ورزشی بوده که نامی آشنا در میان سایر تولیدکنندگان این محصولات به‌شمار می‌آید. کتونی ریباک از مطرح‌ترین محصولات این برند است. اکثر ورزشکاران در سراسر جهان از آن‌ها استفاده می‌کنند و از محبوبیت ویژه‌ای برخوردار هستند. این برند توسط شرکت آدیداس خریداری و تکنولوژی تولید محصولات آدیداس در تولیدات برند ریباک نیز پیاده شد.

کفش‌های ورزشی ریباک از کیفیت بالا و ظاهری جذاب و زیبا بهره‌مند هستند که پس از سال‌ها تولید هنوز هم از پرطرفدارترین کفش‌های ورزشی به‌شمار می‌آیند. اگر شما هم جزو افرادی هستید که علاوه‌بر کیفیت کفش، زیبایی آن نیز برایتان حائز اهمیت است، کتونی نایکی با طیف وسیعی از طرح‌های متنوع و شگفت‌انگیز می‌تواند بهترین گزینه باشد.

تشخیص کتونی ریباک اصل از نوع فیک

برای خرید نمونه اصل این کفش نیز راهکارهای زیادی وجود دارد که می‌توانید با کمی دقت به اصل و تقلبی بودن محصولات ریباک پی ببرید. در ادامه چند مورد را ذکر خواهیم کرد تا راحت‌تر بتوانید به تشخیص صحیح برسید.

  • جعبه این کفش یکی از بهترین راه‌های شناخت کتونی ریباک اورجینال است به این صورت که لوگو ریباک با طرح پرچم آبی و قرمز و همچنین حروف با فونت رسمی روی جعبه وجود دارد، ضمن اینکه این جعبه از یک برچسب سفید برخوردار بوده که نشان‌دهنده اصل بودن کفش است. این برچسب محل درج مشخصات کفش از جمله شماره سریال آن محسوب می‌شود.
  • شماره سریال درج شده روی زبانه کفش نیز از راه‌های تشخیص نمونه تقلبی از اصل به‌شمار می‌آید و از یک حرف و پنج عدد تشکیل شده است.
  • وجود کد QR بر روی زبانه کفش هم یک مشخصه بارز برای کفش ریباک اورجینال است.
  • کتونی ریباک اصل بر روی زبانه خود دارای لوگو هستند که این لوگو باید از کیفیت دوخت مطلوبی برخوردار باشد، درصورتی که دوخت محکم و مقاومی نداشته باشد احتمال اینکه یک کفش تقلبی را خریده باشید زیاد خواهد بود.
  • در هنگام خرید کتونی اورجینال ریباک کناره‌های آن را بررسی کرده و دقت کنید که در فونت لوگو، حرف e کامل بسته نباشد.

برای خرید کتونی ریباک اصل به نمایندگی فروش این برند و یا سایت‌های معتبر نظیر کی اسپرت که عرضه کننده کفش و ست ورزشی اورجینال هستند مراجعه کنید.

جمع‌بندی

با مطالعه این مطلب دانستید که برای پیدا کردن کتونی اورجینال باید با دقت بالا در ویژگی‌های هر برند و آگاهی از مشخصات تولیدات آن، انتخابی ایده‌آل داشته باشید. با این وجود اکثر افراد به‌دلیل نداشتن آگاهی لازم قادر به تشخیص نمونه اصل از فیک نبوده و ممکن است خریدی بی کیفیت انجام دهند. ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که برای خرید کتونی اورجینال و همچنین ست ورزشی اورجینال آدیداس و ریباک در ایران به سایت فروشگاهی کی اسپرت مراجعه کرده و از محصولات متنوع این مجموعه بهره‌مند شوید. سایت کی اسپرت عرضه کننده کفش‌های ورزشی برندهای معتبر آدیداس، نایک و ریباک بوده و ست ورزشی اورجینال این فروشگاه از کیفیت بالا و طراحی بی‌نظیری برخوردار است.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه کانال تخفیف در تهیه‌ این محتوا نقشی نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

2.3 3 رای
این نوشته چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments