راهنمای تصویری استفاده از کد تخفیف برنافیت

آموزش تصویری استفاده از کد تخفیف برنافیت

اگر از آن دسته افرادی هستید که مدام در طول رژیم انگیزه خود را از دست می دهید و آن را رها می کنید، برنافیت بهترین انتخاب برای شماست. با استفاده از این مجموعه تناسب اندام، یک بار برای همیشه رژیم می گیرید و به وزن دلخواه خود می رسید. این رژیم تاکنون افراد بسیار زیادی را به اندام ایده آل خود رسانده است و شما می توانید فرد بعدی باشید. کد تخفیف برنافیت، سبب می شود برنامه رژیم غذایی و ورزشی خود را با قیمتی بسیار مناسب دریافت کنید. نحوه دریافت و استفاده از این کد را در ادامه بخوانید.

دریافت کد تخفیف برنافیت

برای دریافت رژیم برنافیت با قیمتی کم تر، تنها نیاز به کد تخفیف برنافیت دارید. برای دریافت این تخفیف، کافی است وارد سایت کانال تخفیف شوید. در نوار جست و جو، نام برنافیت را جست و جو کنید و وارد صفحه مربوطه شوید. در تصاویر زیر، به صورت تصویری مراحل دریافت کدتخفیف برنا فیت را مشاهده می کنید.

دریافت کد تخفیف برنافیت

در مرحله بعدی، صفحه ای مشابه تصویر زیر را مشاهده می کنید. کدهای تخفیف متنوعی در سایت وجود دارند. در این جا، لازم است شرایط هر کد تخفیف برنافیت را مطالعه کنید. سپس، کد تخفیفی که برایتان مناسب است را انتخاب کرده و به سراغ ادامه مراحل دریافت رژیم با قیمت مناسب بروید.

مطالعه بیشتر: راهنمای استفاده از کد تخفیف دکتر کرمانی

انتخاب کد تخفیف برنافیت

پس از انتخاب یکی از کد های تخفیف برنافیت، صفحه ای همانند تصویر زیر را مشاهده می کنید. در این جا یک کد تخفیف اختصاصی در اختیارتان قرار می گیرد. کافی است بر روی کد کلیک کنید تا در حافظه سیستم، ذخیره شود. در ادامه نیز گزینه لینک خرید را انتخاب کنید تا وارد سایت دریافت رژیم برنافیت شوید.

کپی کردن کد تخفیف برنافیت

ثبت نام در سایت برنافیت

برای دریافت رژیم برنافیت با تخفیف، ابتدا باید مشخصات خود را در سایت وارد کنید. مراحل بسیار ساده است. همانند تصاویر زیر، ابتدا باید وزن، قد و سن خود را وارد کنید. دقت داشته باشید که رژیم مطابق با مشخصاتتان به شما داده می شود. بنابراین، مهم است که همه چیز را به طور دقیق وارد کنید.

وارد کردن قد و وزن و سن

در ادامه، گزارشی از وضعیت کنونی و وضعیت ایده آلتان به شما داده می شود. با کلیک روی گزینه «ثبت نام رژیم» به مرحله بعدی می روید.

میزان اضافه وزن و وزن ایده آل

در این مرحله نیز لازم است نام، نام خانوادگی و شماره همراه خود را وارد کنید. با تأیید مشخصات، یک کد فعالسازی به شما ارسال می شود.

وارد کردن نام، نام خانوادگی و شماره همراه

کد فعالسازی پیامک شده بر روی تلفن همراهتان را در قسمت مربوطه، همانند تصویر زیر وارد کنید.

وارد کردن کد فعالسازی

در این مرحله لازم است از بین گزینه ها، مناسب ترین آن ها را انتخاب کنید. در این مرحله، شرایط کد تخفیف برنافیت که در ابتدا انتخاب کرده اید را مد نظر قرار دهید. برای مثال، اگر قصدتان استفاده از رژیم سه ماهه برنافیت است، باید کد مخصوص به همان دوره را انتخاب کنید. علاوه بر رزیم، نوع پشتیبانی و برنامه ورزشی مکمل را هم می توانید انتخاب کنید.

انتخاب نوع رژیم برنافیت
انخاب نوع پشتیبانی رژیم برنافیت
انتخاب برنامه ورزشی

دریافت رژیم با استفاده از کد تخفیف برنافیت

در آخر و قبل از پراخت هزینه نهایی، باید کد تخفیف برنافیت را وارد کنید. با درج کد، همان طور که در تصویر زیر می بینید مقداری از مبلغ نهایی کسر می شود.

اعمال کد تخفیف برنافیت
اعمال کد تخفیف برنافیت

در مرحله پایانی کافی است مبلغ نهایی را پرداخت کرده و رژیم برنافیت خود را دریافت کنید.

پرداخت مبلغ نهایی
0 0 رای
این نوشته چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments