معرفی بهترین سریال های کره ای

بهترین سریال های کره ای

امروزه محبوبیت سریال های کره ای در سراسر جهان بر کسی پوشیده نیست. در این مقاله هدف آن است که بهترین سریال های کره ای را به شما عزیزان معرفی کنیم. البته در این جا بد نیست به این پرسش پاسخ دهیم که بهترین ها بر چه اساسی انتخاب شده اند؟ بررسی موشکافانه سریال های کره جنوبی، بهترین ها را از نگاه مخاطبان، میزان تاثیرگذاری فیلم و… در اختیارمان قرار داده است. اگر از طرفداران آثار کره هستید، با داشتن لیستی از بهترین سریال های کره، جذاب ترین و لذت بخش ترین ها را تماشا کنید. به یاد داشته باشید که با داشتن کد تخفیف فیلیمو می توانید اشتراک این پلتفرم را با قیمت کم تر تهیه کرده و فیلم و سریال های محبوب خود را به صورت آنلاین تماشا کنید.

از گور بازگشته (Revenant)

از گور بازگشته از بهترین سریال های کره ای

ژانر: معمایی

سال انتشار: 2023

تعداد قسمت ها: 12

امتیاز imdb به سریال: 10/8.1

داستان سریال درباره دو نجیب زاده است. سریالی تاریخی که تلفیقی از ژانرهای عاشقانه، کمدی، هیجان انگیز و معمایی نیر در آن دیده می شود. بازخورد مخاطبان از این سریال نشان می دهد که مورد پسند اکثر آن ها بوده است. سریال Revenant از سریال های اعتیادآوری است که می تواند برای چند روز تمام شما را درگیر خودش کند.

داستان سریال  از این قرار است که ولیعهد لی هوان یک جوان متکبر، بداخلاق و بدجنس است. لی هوان درگیر طلسمی است که هیچ فردی از آن مطلع نیست. او دوستی ندارد و در زیر سایه خود، تنها است. مین جاءه یی دختری بسیار زرنگ و باهوش است که در یک خانواده اشرافی متولد و بزرگ شده است. روزی تمام خانواده مین جاءه یی به قتل می رسند و به جرم قتل برای او، پاپوش درست می کنند. در طول سریال افرادی برای دستگیری به دنبال او می گردند.

دهن لق (Big mouth)

سریال دهن لق

ژانر: مهیج، اکشن، جنایی

سال انتشار: 2022

تعداد قسمت ها: 16

امتیاز imdb به سریال : 10/7.9

یکی از بهترین سریال های کره ای که در 2022 طرفداران بسیار زیادی پیدا کرد Big mouth است. سریالی با داستان جنایی فوق العاده که با وجود بازیگران جذابش، طرفداران بسیار زیادی پیدا کرد. این سریال 16 قسمتی بوده و در سال 2022 از شبکه MBC کره پخش شد. در این سریال، بازیگرانی همچون لی جونگ سوک و یونا (خواننده اصلی گروه Girl’s generation) نقش آفرینی کرده اند.

داستان سریال درباره یک وکیل ناموفق به نام پارک چانگ هو است. او تنها در 10 درصد از پرونده هایش موفق شده است. از آن جایی که به جای آن که بیشتر کار کند حرف می زد، به دهن گشاده معروف است. براساس یک سری ماجراها،با یک پرونده قتل درگیر می شود. برای آن که بتواند از خانواده خود محافظت کند، تصمیم می گیرد به افراد بالای جامعه نفوذ کرده و درباره آن ها دست به افشاگری بزند. اگر از تماشای این اثر لذت بردید، می توانید فیلم بعدی را از بین بهترین فیلم های جنایی خارجی در دهه گذشته انتخاب کنید.

کیمیای روح (Alchemy of souls)

کیمیای روح سریال های کره ای

ژانر: اکشن، فانتزی، درام

سال انتشار: 10/8.7

تعداد قسمت ها: 28

امتیاز imdb به سریال: 2022

این سریال در سال 2022 پخش شد و از همان زمان مخاطبان بسیار زیادی داشت. اگر به سریال های تاریخی علاقه دارید و سریال جذابی نظرتان را جلب نکرده است، پیشنهاد می کنیم کیمیای روح را تماشا کنید. نام این سریال در لیست بهترین سریال های کره ای سال 2022 به چشم می خورد. در این سریال فانتزی – تاریخی، داستان نبردها و عاشقانه های شخصیت ها را شاهد خواهید بود.

داستان سریال Alchemy of souls در یک کشور فرضی به نام داهو جریان دارد. دراین کشور، ساحران و جادوگران جوانی هستند که با سرنوشت خود درگیرند. آن ها درگیر طلسمی به نام کیمیای روح هستند. با این طلسم می توانند هر زمان که بخواهند بدن هایشان را عوض کنند. در این بین روح جنگجوی ممتازی به نام ناک سو به طور اتفاقی در بدن شخص بیماری به نام مودوک، اسیر شده است.

زیر چتر ملکه (Under the queen’s umbrella)

سریال کره ای زیر چتر ملکه

ژانر: درام، کمدی

سال انتشار: 2022

تعداد قسمت ها: 16

امتیاز imdb به سریال: 10/8.5

Under the queen’s umbrella یک سریال زنانه و تاریخی است. این سریال روایت کننده شخصیت یکی از همسران پادشاه است که د دوران چوسان زندگی می کنند. این سریال 16 قسمتی از شبکه tvN پخش شد و پس از آن به نتفلیکس هم راه پیدا کرد. این سریال در زمان پخش به عنوان یکی از پربیننده ترین سریال ها شناخته شد.

داستان سریال زیر چتر ملکه مربوط به معنای کلمه چتر است. چتر نماد سرپناه است. این سریال نیز معنای مشابهی با معای چتر دارد. ملکه هوا زیونگ دارای 5 پسر است. یکی از پسرهای او عنوان ولیعهدی را به دوش دارد. جالبی داستان این جاست که او تنها همسر پادشاه نیست و همسران دیگر هم فرزند پسر دارند. در این جا چندین ولیعهد هستند که یا یکدیگر رقابت سختی را شروع کرده اند تا بتوانند تاج و تخت را به دست آورند. در میان دسیسه ها و توطئه های قصر، ملکه هوا رینگ در تلاش است که خود و پسرانش را از دسیسه ها و توطئه ها، دور کند.

آوای جادو (The sound of magic)

آوای جادو از بهترین سریال های کره ای

ژانر: فانتزی، موریکال

سال انتشار: 2022

تعداد قسمت ها: 6

امتیاز imdb به سریال: 10/7.6

داستان 6 قسمتی The sound of magic از سریال فانتزی و موریکال کره جنوبی است. این سریال در سال 2022 به طور اختصاصی برای نتفلیکس ساخته شد. سریال کوتاه آوای جاو از یک کمیک اقتباس شده است. اگر دوست دارید داستانی پر از صحنه های جادویی و ساز و آواز را تماشا کنید، آوای جاو یکی از بهترین گزینه های پیش رویتان است.

داستان سریال درباره یک نوجوان فقیر دبیرستانی به نام یون آری است. یون آری به قدری سختی کشیده که برخلاف زمان کودکی اش، دیگر به هیچ جاویی معتقد نیست. تنها دلش می خواهد که هر چه زودتر بزرگ شود. در ادامه داستان با یک شعبده باز به نام دیول، آشنا می شود. ریول ادعا دارد که یکی از جادوگران واقعی است. سٰال او از تمام افراد این است که آیا به جادوی واقعی معنقدند یا نه. پس از آن که زیول با یون آری آشنا می شود، سحر و جادو را به او آموزش می دهد.

2.3 4 رای
این نوشته چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments