مقایسه اسنپ فود و دلینو؛ برای سفارش غذا کدام یک خدمات بهتری را ارائه می دهند؟

مقایسه اسنپ فود و دلینو

با توجه به کمبود وقت، ترافیک های سنگین در کلان شهر هایی همچون تهران و سرعت روز افزون رشد تکنولوژی، اولویت بسیاری از افراد بر این است که در این روزها، مایحتاج خود را به صورت آنلاین خریداری کنند. امروزه اپلیکیشن ها و وب سایت های بسیار زیادی، در این حوزه فعالیت می کنند. دو اپلیکیشن اسنپ فود و دلینو در این روزها، کاربران بسیاری را به سمت خود جذب کرده اند. در این سرویس ها می توانید از انواع رستوران، کترینگ، فست فود و فودکورت ها، غذای دلخواهتان را در کمترین زمان سفارش دهید. مراکز سفارش غذا تنوع و تعداد بالایی دارند؛ اما برخی از آن ها همچون دلینو و اسنپ فود، توانسته اند توجه افراد را به طور چشمگیری به خود جلب کنند. در این مطلب قصد داریم به طور مفصل به مقایسه اسنپ فود و دلینو بپردازیم. با مطالعه این مقاله هنگام سفارش آنلاین غذا راحت تر می توانید برای انتخاب اپلیکین تصمیم بگیرید.

معرفی کوتاهی از اسنپ فود

در سال 1396 بود که این سامانه سفارش آنلاین غذا از همکاری دو شرکت زودفود و اسنپ تشکیل شد. اسنپ فود بزرگ ترین و اولین سیستم آنلاین سفارش و دلیوری غذا بود که با هدف گسترش فرهنگ سفارش اینترنتی غذا در ایران فعالیت خود را آغاز کرد. شرکت اسنپ فود نه تنها نخستین سامانه آنلاین سفارش غذا است؛ بلکه هم اکنون به عنوان پرمخاطب ترین و بهترین سامانه نیز شناخته می شود. در حال حاضر، بیش از 20 هزار رستوران و کافه از سراسر کشور با این شرکت همکاری می کنند. برای تجربه خریدی لذت بخش و مقرون به صرفه از این پلتفرم می توانید کد تخفیف اسنپ فود را در هنگام ثبت سفارش خود مورد استفاده قرار دهید.

معرفی کوتاهی از دلینو

اپلیکیشن دلینو نه تنها از بهترین سرویس های سفارش آنلاین غذا است بلکه در لیست پرکاربردترین سامانه های دلیوری غذا هم قرار دارد. کاربران دلینو را اپلیکیشنی پراستفاده و محبوب می دانند که طراحی ساده و کاربرپسندی دارد. افراد با استفاده از این سرویس، می توانند از نزدیک ترین رستوران های محل زندگی خود، مطلع شوند. در نهایت نیز می توانند از میان غذاهای مختلف، سفارش خود را ثبت و در زمان کمی تحویل بگیرند.

با توجه به آماری که در دست است، دلینو و اسنپ فود هر دو از محبوب ترین و برترین برنامه های سفارش آنلاین غذا به حساب می آیند. در نتیجه، در ادامه قصد داریم به مقایسه اسنپ فود و دلینو از نظر پشتیبانی، تنوع خدمات، تعداد رستوران های آنلاین، تعداد پیک، سرعت ارسال، تنوع و گستردگی، شهرهای محل فعالیت و… بپردازیم. به یاد داشته باشید که با استفاده از کد تخفیف دلینو شرایط برای خرید ارزان تر از این مجموعه فراهم خواهد شد.

مقایسه اسنپ فود و دلینو در زمینه پشتیبانی از کاربران

مقایسه اسنپ فود و دلینو در زمینه پشتیبانی

اسنپ فود خدمات پشتیبانی سریع و به موقعی را ارائه می دهد تا بتواند رضایت مشتریان خود را هر چه بیش تر جلب کند. لازم به ذکر است که در اسنپ فود، می توانید به صورت 24 ساعته سفارشات خود را ثبت کنید. ارتباط با پشتیبانی اسنپ فود از طریق پیام و تماس تلفنی امکان پذیر است. وجود بخش مشکلات متداول سبب می شود بسیاری مواقع به سرعت پاسخ سؤال خود را پیدا کرده یا به مشکلتان رسیدگی شود.

اپلیکیشن و وب سایت دلینو نیزتوانسته است به عنوان یک سامانه دقیق، در زمینه پشتیبانی عملکرد خوبی از خودش نشان دهد. بسیاری از کاربران از لحظ پشتیبانی، دلینو را به عنوان بهترین سرویس غذا می شناسند. در واقع این سامانه برای یکپارچه سازی پروسه سفارش اینترنتی غذا، به عنوان یک سیستم هوشمند عمل می کند. دلینو به طور مستقیم به نرم افزارهای اتوماسیون رستوران ها متصل است. با به روزرسانی مداوم منوی سفارش، اشتباه در سفارش غذا ها اتفاق نخواهد افتاد.

تنوع خدمات اسنپ فود بهتر است یا دلینو؟

در مقایسه اسنپ فود و دلینو در این زمینه، باید بگوییم که اسنپ فود بسیار قدرتمند عمل کرده است. لازم به ذکر است که در این سامانه، سفارش آنلاین قهوه، شیرینی، محصولات سوپرمارکتی و… نیز علاوه بر سفارش غذا، امکان پذیر است. پس از ورود به سامانه اسنپ فود، می توانید بسته به نیازتان، یکی از دسته بندی های زیر را انتخاب کنید:

  • رستوران
  • سوپرمارکت
  • کافه
  • شیرنی
  • نانوایی
  • میوه
  • پروتئین
  • آجیل
  • آبمیوه بستنی
  • قهوه و شکلات
  • محصولات طبیعی و محلی

در هر کدام از این دسته بندی ها هم تعداد زیادی فروشنده وجود دارد که می توانید منو آن ها را مشاهده کرده و غذا سفارش دهید. علاوه بر این، رستوران های محبوب تر و نظرات افراد راجع به هر کدام قابل مشاهده است. علاوه بر این، تعداد شهر هایی که اسنپ فود در آن ها فعال است، بیشتر از دلینو است.

برای مطالعه بیشتر: خرید ارزان تر از اسنپ فود

مقایسه اسنپ فود و دلینو از نظر خدمات

مقایسه اسنپ فود و دلینو از لحاظ تعداد رستوران های فعال

همان طور که پیش از این هم اشاره شد، هم اکنون بیش از 20 هزار رستوران و فست فودی با اسنپ فود، همکاری می کنند. به همین دلیل هم شما در بسیاری از شهر های ایران امکان سفارش انواع غذا را خواهید داشت. برخی از محبوب ترین آن ها عبارتند از شمرون کباب، شیلا، پرپروک، هیوا، قیمه قرمه، پرو کالری، شاندیز (جردن)، پلوسفالی، باماهاس، فلیپر و … .

دلینو در مقایسه با سرویس اسنپ فود، شهرهای کمتری را پوشش داده است. در نتیجه طبیعی است که رستوران های فعال در آن، کمتر باشند. هم اکنون این سامانه با بیش از هزاران رستوران در تهران، کرج، قم، ارومیه، بندرعباس و… فعالیت می کند. از پرطرفدارترین رستوران های دلینو می توان به بیگ بوی، نایب، برگر ذغالی، پیتزا هات، خانه کوچک، بستنی جلاتو هوس، مرغ سوخاری دی، شمرون کباب، رستوران آواچی، رستوران گیاهی پیور، رستوران خروس، گیلانه و… اشاره کرد.

تعداد پیک و سرعت ارسال دلینو و اسنپ فود

با توجه به برخورداری اسنپ فود از ناوگان اختصاصی، این مجموعه تعداد قابل توجهی پیک تحویل غذا دارد. به منظور تحویل سفارشات در کمترین زمان ممکن، اسنپ فود خدمات ویژه ای را در نظر گرفته است. در مقایسه اسنپ فود و دلینو، باید بگوییم که خدمات خاصی توسط دلینو در این زمینه ارائه نمی شود. البته، گفته می شود که به زودی شاهد ارائه خدمات بهتری در زمینه پیک در این سرویس، خواهیم بود.

1 1 رای
این نوشته چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments