مقایسه دیجی کالا و خانه شیرآلات | بهترین سایت خرید شیرآلات کدام است؟

مقایسه دیجی کالا و خانه شیرآلات

امروزه داشتن دکوراسیون خانه منحصر به فرد و زیبا یکی از مهم‌ترین مسائلی است که زمان ساخت خانه به آن توجه می‌کنند. یکی از مهم‌ترین تجهیزاتی که در دکوراسیون منزل تاثیرگذاری بسیار زیادی دارد، شیرآلات بهداشتی و ظاهر آن‌ها است. بنابراین اینکه چه شیرآلاتی را برای منزل خود انتخاب کنید و از کجا آن‌ها را تهیه کنید از اولویت بالایی برخوردار است. حتما می‌دانید از بین تمام فروشگاه‌های اینترنتی ایران فقط تعداد اندکی صاحب اعتبار خوبی هستند و بهترین انتخاب، برای خرید می‎شوند. دیجی کالا در بین تمام فروشگاه‌های اینترنتی با توجه به قدمت خود حرف اول  می‌زند، اما همانطور که می‌دانید خرید از یک فروشگاه تخصصی می‌تواند تجربه بسیار جذاب‌تری نسبت به فروشگاهی که حتی مشاوران تخصصی برای راهنمایی شما در خرید ندارد، باشد.

یکی از فروشگاه‌های اینترنتی که به تازگی وارد بازار شیرآلات شده است و اعتبار بسیار خوبی در بین کاربران پیدا کرده است، فروشگاه اینترنتی خانه شیرآلات است. قطعا فروشگاه‌های بسیار زیاد دیگری در زمینه خرید شیرآلات وجود دارند اما اگر بخواهیم رقابت رو مابین این دو فروشگاه اینترنتی در نظر بگیریم کدام یک برنده رقابت خواهد بود؟

همچنین در صورتی که تمایل دارید به غیر از این دو فروشگاه اینترنتی با فروشگاه‌های اینترنتی بیشتری در زمینه خرید شیرآلات آشنا شوید، پیشنهاد می‌کنم مقاله بهترین فروشگاه‌ های اینترنتی که برای خرید شیرآلات مناسب هستند از سایت نوباوه را مطالعه نمایید

بهترین سایت خرید آنلاین شیرآلات چه ویژگی‌های دارد؟

یکی از مهم‎‌ترین معیارها برای انتخاب بهترین فروشگاه اینترنتی، تجربه خرید کاربران آن فروشگاه است و معیارهای مانند راحتی استفاده از سایت، بسته‌بندی، ارسال سریع و به موقع، مشاوره خرید و پشتیبانی باعث ایجاد یک تجربه لذت بخش برای کاربر می‌شود.

فروشگاه اینترنتی دیجی کالا در راحتی استفاده از سایت حرف اول را در بین تمام فروشگاه‌های اینترنتی می‌زند، اما آیا در بقیه موارد نیز بهترین در زمینه خرید شیرآلات است؟ باید بگم خیر; چون دیجی کالا به هیچ عنوان مشاوره تخصصی برای راهنمای کاربر در انتخاب شیر ندارد و چون خود دیجی کالا تامین‌کننده شیرآلات نیست، امکان ارسال سریع کالا را ندارد و باید کالا را از سمت تامین‌کننده دریافت کند و همین مسئله باعث می‌شود که نتواند در زمان کوتاه کالا را برای خریداران ارسال کنند.

خانه شیرآلات چون به صورت تخصصی در این زمینه کار می‌کند و تامین کننده کالا خود این فروشگاه است، می‌تواند یک مشاوره و راهنمایی دقیق به کاربران دهد و ارسال سریع و به موقع داشته باشد. البته ناگفته نماند، دیجی کالا دارایی تنوع کالایی بسیار بیشتر نسبت به خانه شیرآلات است و دست شما در انتخاب محصول بسیار بازتر نسبت خانه شیرآلات است.

معیارهای دیگری هم مانند داشتن درگاه‌های پرداخت متنوع، روش‌های ارسال مختلف، داشتن نماد اینماد و ساماندهی، فعال بودن بخش دیدگاه، داشتن حداقل هفت روز ضمانت بازگشت کالا و … نیز در انتخاب بهترین فروشگاه اینترنتی تاثیر گذار است، اما این موارد در دنیایی امروز به واجبات یک فروشگاه اینترنتی تبدیل شده است و دیگر مزیت رقابتی محسوب نمی‌شود.

خرید شیرآلات دیجی کالا

بررسی فروشگاه اینترنتی دیجی کالا

اگر بخواهید کامل‌ترین فروشگاه اینترنتی را از نظر تنوع کالا و مورد اعتمادترین فروشگاه اینترنتی ایران را معرفی کنید، قطعا نام دیجی کالا به میان می‌آید. در دیجی کالا شما از شیر مرغ تا جون آدمی‌زاده را می‌توانید پیدا کنید و در ساده‌ترین حالت ممکن کالای مد نظر خود را بررسی و خرید نمایید. این فروشگاه اینترنتی با قدمت تقریبا 17 ساله خود، توانسته به بهترین فروشگاه آنلاین تبدیل شود و یک مرجع و جامع اطلاعاتی در زمینه کالاهای مختلف تبدیل شود.

از مهم‌ترین ویژگی‌های و امکانات این فروشگاه اینترنتی قدرتمند می‌توان به امکان خرید اقساطی، پرداخت در محل، ارسال رایگان، استفاده و خرید راحت از سایت، تنوع کالا بالا و … اشاره کرده. اگر برایتان مهم است که بتوانید تمام محصولات مورد نیاز خود را از یک جا خرید کنید و دسترسی به تنوع بالای کالا را داشته باشید، پیشنهاد می‌کنم دیجی کالا را برای خرید انتخاب نمایید.

لینک دسته‌بندی شیرآلات: https://www.digikala.com/search/category-faucets/

خانه شیرآلات

بررسی فروشگاه اینترنتی خانه شیرآلات

خانه شیرآلات از اوایل سال 1400 فعالیت خود را آغاز کرده است، در این مدت فعالیت تغییراتی بسیاری در این فروشگاه اینترنتی صورت گرفته است، این فروشگاه در ابتدا فقط محصولات برلیان را در سایت خود موجود داشت، اما با گذر زمان محصولات برندهای مانند قهرمان، راشین، فرپود، فریز شاور و … را در سایت خود موجود کرد.

شما از این فروشگاه اینترنتی می‌توانید تجهیزاتی مانند شیرآلات، فلاش تانک، علم دوش، اکسسوری‌های مختلف مانند جامایع، جاحوله و … را خریداری کنید. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های که باعث ایجاد امکان رقابت بین این فروشگاه و دیجی کالا شده است، مشاوره دقیق و اصولی است که کارشناسان فروش این مجموعه در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهند، است.

از مزایای دیگر خانه شیرآلات می‌توان به ارسال سریع کالا، ضمانت بازگشت کالا تا هفت روز، گارانتی 5 تا 10 ساله محصولات و ضمانت اصالت کالا اشاره کرد. اگر برایتان مهم است که بتوانید تمام تجهیزات آشپزخانه، سرویس بهداشتی و حمام را با مشاوره دقیق و اصولی به همراه قیمت بسیار مناسب خریداری کنید؛ پیشنهاد می‌کنم خانه شیرآلات را برای خرید انتخاب نمایید.

لینک دسته‌بندی شیرآلات: https://shiralathome.ir/product-category/valves/

0 0 رای
این نوشته چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments