15 کادو روز معلم مناسب خانم ها و آقایان

کادو روز معلم

12 اردیبهشت ماه، روزی است که در تقویم به نام معلمان ثبت شده است. بسیاری از افراد تمایل دارند که در این روز با برگزاری جشن های کوچک و یا اعطای هدایای مختلف، احترام و علاقه خود را به معلم یا استادشان ابراز کنند. البته انتخاب کردن یک هدیه مناسب برای این مناسبت با توجه به عدم شناخت کافی می تواند کمی مشکل باشد. در این مقاله تلاش کرده ایم ایده های خوبی را برای کادو روز معلم در اختیار شما قرار دهیم. تمام مواردی که معرفی می‌شوند را هم می‌توانید با تخفیف روز معلم به قیمت کمتری خریداری کنید. امیدواریم این مطلب بتواند برای شما مفید واقع شود.

بهترین کادو روز معلم زنانه

در ابتدا چند کادو روز معلم اختصاصی برای معلم های خانم و آقا را بررسی می کنیم و سپس به سراغ هدایایی می رویم که برای هر دو مناسب هستند. اگر معلم و یا استاد شما خانم هستند، این بخش به صورت اختصاصی برای شما آماده شده است. با استفاده از ایده های زیر می توانید یک هدیه جذاب آماده کنید. همچنین، اگر مادر، همسر و یا یکی از دوستان شما معلم هستند و می خواهید این روز را به او تبریک بگویید این پیشنهادات برای شما مناسب اند. بد نیست بدانید که برای خرید کادور روز معلم از دیجی کالا می توانید کد تخفیف دیجی کالا را برای خریدی مقرون به صرفه تر مورد استفاده قرار دهید.

اکسسوری های مخصوص خانم ها

اکسسوری ها یک بخش بسیار مهم در استایل و یکی از هدیه های مورد علاقه خانم هستند. انواع عینک، زیور آلات، اکسسوری های مو و .. را می توانید به عنوان یک هدیه جذاب برای خانم ها تهیه کنید. علاوه براین، انواع آویز های تلفن همراه، کیف و .. نیز می تواند در این دسته بندی قرار داده شود.

شال و روسری

از دیگر هدیه های اختصاصی برای خانم ها که می توانید در روز معلم خریداری کنید می توان به انواع شال و روسری اشاره کرد. این محصولات جذاب در تنوع بسیار بالایی از نظر مدل و قیمت وجود دارند و این موضوع دست شما را برای خرید کردن باز خواهد گذاشت. البته حواستان باشد که اگر از سلیقه معلم خود اطلاع کافی ندارید، بهتر است از محصولات ساده تر استفاده کنید تا با احتمال بیشتری مورد پسند قرار گیرند.

شمع و عود

اگرچه نمی توان این محصولات را منتصب به جنسیت خاصی دانست؛ اما معمولاً خانم ها از اینگونه هدایا استقبال بیشتری می کنند. معلم ها شغلی دارند که اعصاب ان ها را درگیر می کند. به همین دلیل خرید یک شمع یا عود می تواند انتخاب خوبی برای روز معلم باشد. چرا که این محصولات می توانند حین مدیتیشن و یا حتی استراحت مورد استفاده قرار گیرند و آرامش بخش هستند. خرید شمع های دکوری و معطر و  تهیه عود به همراه جاعودی زیبا می تواند برای هدیه دادن مناسب تر باشد.

کادو روز معلم برای خانم ها

لوازم آرایشی

لوازم آرایشی بدون تردید از محبوب ترین و جذاب ترین محصولات مورد استفاده خانم ها هستند. البته لوازم آرایشی به عنوان کادو روز معلم چندان رسمی نیست. بنابراین، بهتر است از این هدیه برای معلم هایی استفاده کنید که بیشتر با آن ها صمیمی هستید و یا اختلاف سنی کمی دارید. هر نوع لوازم آرایش مثل رژ لب، خط چشم، پالت سایه و … می توانند یک هدیه جذاب باشند. همچنین، محصولات مراقبت از پوست و مو نیز هدایایی هستند که یک خانم را بسیار خوشحال می کنند.

لوازم دکوری

اگر قصد خرید لوازم مصرفی را ندارید و به چیزی فکر می کنید که ماندگاری بیشتری داشته باشد، می توانید به سراغ لوازم تزئینی و دکوری بروید. انواع مجسمه ها، تابلو های هنری، صنایع دستی و موارد مشابه را می توان در این دسته بندی قرار داد. مثلاً اگر در شهری به جز محل تولد خود مشغول تحصیل هستید، صنایع دستی و تولیدات بومی شهرتان می تواند یک هدیه و یادگاری بی نظیر باشد.

چند ایده کادو روز معلم مردانه

چنانچه کادو روز معلم را برای یک آقا خریداری می کنید، این بخش برای شما آماده شده است. در ادامه، بهترین هدیه ها برای یک معلم آقا را با هم بررسی می کنیم.

ست های چرم

ست های چرم بهترین انتخاب برای کسانی است که می خواهند کادو روز معلم لوکس و جذابی تدارک ببینند. این ست ها معمولاً شامل کیف پول، کمربند و گاهی سرکلیدی و لوازم دیگر هستند. البته اگر بخواهید از چرم طبیعی و یا محصولات برند استفاده کنید، این هدیه طبیعتاً کمی هزینه بر است.

لوازم خودرو

فکر می کنم علاقه آقایان به خودرو هایشان برای همه یک موضوع آشکار و مشخص باشد. البته که کسی نمی تواند برای کادو روز معلم ماشین بخرد؛ اما خرید لوازم جانبی و اکسسوری های مربوط به وسایل نقلیه می تواند انتخاب جذابی باشد. انواع آویز، خوشبو کننده ها، روکش فرمان، نگهدارنده های تلفن همراه و … مواردی هستند که با هزینه معقول می توانید برای آقای معلم خریداری کنید.

معلم های مرد

محصولات بهداشتی

اگر با معلم خود قدری بیشتر صمیمی هستید و یا با استاد خود در هر زمینه رفاقت هم دارید، می توانید از محصولات بهداشتی آقایان به عنوان هدیه استفاده کنید. انواع اسپری، دئودورانت، افتر شیو، ژل های اصلاح، ماسک ها و لوازم مراقبت از مو می توانند ایده های جذابی در این دسته بندی باشند.

کراوات

چنانچه معلم شما طرفدار استایل های رسمی است و او را زیاد با کت و شلوار میبینید، می توانید از یک کراوات زیبا و با کیفیت به عنوان کادو روز معلم استفاده کنید. این محصولات بسیار متنوع هستند و در عین سادگی یک هدیه شیک و جذاب محسوب می شوند.

کلاه

یکی از جذاب ترین هدیه هایی که می توانید برای معلم خود تهیه کنید کلاه است. البته این هدیه برای معلم های جوان بیشتر پیشنهاد می شود. همچنین، باید توجه داشته باشید که معلم شما اهل استفاده از این گونه اکسسوری ها هست یا خیر.

هدیه های جذاب روز معلم مناسب برای خانم ها و آقایان

تعداد زیادی از هدیه ها هستند که نمی توان آن ها را محدود به جنیست خاصی دانست و برای همه قابل استفاده هستند. در این قسمت از مقاله می خواهیم به معرفی چند نمونه از این هدیه ها بپردازیم. لازم به ذکر است که در مقاله 10 هدیه جذاب روز معلم با قیمت مناسب هم می توانید ایده هایی که با صرف هزینه کم تر قابل دسترسی هستند را نیز مشاهده و بررسی کنید.

عطر

عطر یکی از محصولاتی است که برای هر مناسبتی می تواند راهگشا باشد. فرقی نمی کند که برای چه کسی هدیه می خرید، در هر صورت یک عطر خوشبو و مناسب می تواند ایده بسیار خوبی باشد. به خاطر داشته باشید که برای خرید این محصولات باید سلیقه شخص و فصل را در نظر داشته باشید. مثلاً عطر های گرم و شیرین برای فصل گرم مناسب نیستند و از آنجایی که اردیبهشت آغاز گرما است بهتر است به سراغ عطر های خنک بروید.

کتاب

برای معلم ها یک هدیه فرهنگی مثل کتاب می تواند بسیار با ارزش تر از هرچیز دیگری باشد. به همین دلیل خرید کتاب به عنوان کادو روز معلم را به عنوان یک اولویت مورد بررسی قرار دهید. اگر هزینه ها برای شما اهمیت ندارد، نسخه های خطی، کتاب های قدیمی و کتاب های مخصوص هدیه گزینه های بهتری هستند. البته کتاب را می توانید به صورت نسخه الکترونیکی و صوتی نیز تهیه کنید.

ساعت

از هدیه های لوکس و با کلاسی که برای روز معلم مناسب هستند می توان به ساعت اشاره کرد. این اکسسوری جذاب برای همه بسیار محبوب و البته بسیار کاربردی است. ساعت انواع بسیار گوناگونی دارند و قیمت ان ها نیز بسیار متفاوت است. چنانچه بودجه مد نظر شما برای خرید یک ساعت با کیفیت حداقل کافی نیست، بهتر است کالای دیگری را جایگزین کنید و پول خود را برای خرید یک ساعت به درد نخور هدر ندهید.

برای مطاله بیشتر: مهم ترین نکات در خرید ساعت مچی

نوشت افزار

علاوه برکتاب، نوشت افزار های مختلف نیز می توانند برای روز معلم هدیه های جذابی باشند. انواع دفتر و دفترچه های یادداشت. خودکار، خودنویس و روان نویس، استند های رو میزی و کالا های مشابه را می توانید برای معلم خود تهیه کنید.

خرید بلیط برای تماشای آثار هنری

در انتها مقاله را با یک پیشنهاد منحصر به فرد و بی نظیر به پایان می رسانیم. اگر می خواهید انتخابی به دور از هدیه های تکراری و کلیشه ای داشته باشید حتماً تهیه بلیط برای تماشای آثار هنری و فرهنگی را نیز مورد بررسی قرار دهید. تماشای یک فیلم در سینما، رفتن به یک تئاتر، بازدید از یک نمایشگاه نقاشی و یا شرکت در یک کنسرت موسیقی امکانی است که می توانید تحت عناون هدیه در اختیار معلم خود قرار دهید.

1 1 رای
این نوشته چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments