سریع ترین راه ارتباط با پشتیبانی دیجی استایل

روش های ارتباط با پشتیبانی دیجی استایل

دیجی استایل به طور تخصصی در حوزه مد و پوشاک فعالیت می کند. با مراجعه به سایت و اپلیکیشن دیجی استایل می توانید انواع پوشاک، کیف و کفش و اکسسوری را با تنوع بالا و البته قیمت های مناسب و تخفیف های دلچسب خریداری کنید. به یاد داشته باشید که اگر در هر یک از مراحل خرید خود از انتخاب تا دریافت سفارش به مشکلی برخوردید، تیم پشتیبانی دیجی استایل می تواند به شما کمک کند. این تیم در تمام روز های هفته به صورت 24 ساعته در دسترس هستند. برای ارتباط با پشتیبانی دیجی استایل روش های مختلفی وجود دارد که متداول ترین راه آن، ارتباط تلفنی است. با شماره گیری 61930300 – 021 می توانید در کم ترین زمان با پشتیبانی این فروشگاه صحبت کنید. البته برای ارتباط سریع با پشتیبانی روش های دیگری مانند ایمیل و ارسال تیکت نیز وجود دارد.

برای مطالعه بیشتر: مقایسه بانی مد و دیجی استایل

 تماس با پشتیبانی دیجی استایل

همانطور که در ابتدا نیز اشاره کردیم، تماس تلفنی متداول ترین روش محسوب می شود. به طور کلی، از قدیم تا کنون، تماس گرفتن محبوب ترین روش برای ارتباط با پشتیبانی مجموعه های مختلف بوده است. چرا که تصور عموم افراد بر این است که در تماس تلفنی سریع تر پاسخ دریافت می کنند و نیازی نیست برای آن منتظر بمانند. توضیح دادن مشکلات هم در تماس تلفنی راحت تر است. شماره تلفن پشتیبانی دیجی استایل 61930300 – 021 است. به صورت 24 ساعته و در 7 روز هفته می توانید با این شماره تماس گرفته و اطلاعات مورد نیاز خود را دریافت کرده و مشکلات سفارش خود را پیگیری کنید. همچنین، اگر قصد خرید با کد تخفیف دیجی استایل را دارید و برای استفاده از این کد دچار مشکل و چالش خاصی هستید، مطالعه راهنمای استفاده از کد تخفیف دیجی استایل می تواند برای شما مفید باشد.

بهترین روش های ارتباط با پشتیبانی دیجی استایل

امکان ارتباط راحت و سریع با پشتیبانی و داشتن یک تیم پشتیبان فعال و پاسخگو از ویژگی هایی است که یک فروشگاه خوب را از سایر مجموعه ها متمایز می کند. دیجی استایل هم یکی از فروشگاه های معتبر و بزرگ در بازار آنلاین ایران است. به همین دلیل برخورداری از خدمات پشتیبانی مناسب، انتظاری است که از این مجموعه داریم. خریداران می توانند از میان روش های متنوع، بهترین روش ارتباط با پشتیبانی دیجی استایل را بر اساس نیاز و شرایط انتخاب و استفاده کنند.

ارسال ایمیل به پشتیبانی دیجی استایل

تعداد زیادی از افراد هستند که علاقه ای به صحبت تلفنی ندارند و یا در شرایطی نیستند که بتوانند با تلفن صحبت کنند. در این موارد شما می توانید سوالات خود را از طریق ایمیل بپرسید. علاوه بر پرسش های متداول، می توانید انتقادات و پیشنهاد های خود را نیز از طریق ایمیل info@digistyle.com با مجموعه دیجی استایل در میان بگذارید. توجه داشته باشید که این روش طبیعتاً به اندازه تماس تلفنی سریع نیست و باید برای دریافت پاسخ کمی منتظر بمانید.

ارسال تیکت به پشتیبانی دیجی استایل

از دیگر راه های ارتباط با پشتیبانی دیجی استایل می توان به ارسال تیکت اشاره کرد. این روش در بین سایت های معتبر دنیا به عنوان یکی از بهترین روش های ارتباط با کاربران شناخته می شود. برای ارسال تیکت باید ابتدا به سایت دیجی استایل مراجعه کنید. در بخش تماس با ما گزینه ارسال تیکت برای شما قابل مشاهده خواهد بود.

در ابتدا باید مشخصات خواسته شده مثل نام و نام خانوادگی، آدرس ایمیل و شماره همراه خود را وارد کنید. سپس، می توانید سؤالات خود را در رابطه با سفارش خود و همچنین، انتقادات و پیشنهادات خود را ثبت و ارسال کنید. نکته جالبی که در این روش وجود دارد این است که می توانید فیلم و عکس های مرتبط با موضوع صحبت خود را نیز ضمیمه کنید. تیم پشتیبانی به سرعت مشکل شما را بررسی کرده و پاسخ می دهند.

ارتباط با پشتیبانی دیجی استایل از طریق شبکه های اجتماعی

در پایان، اگر به هیچ یک از روش های بالا دسترسی نداشتید، می توانید از طریق شبکه های اجتماعی با تیم پشتیبانی دیجی استایل در تماس باشید. این مجموعه در اینستاگرام، تلگرام و توئیتر  با نشانی digistylecom حساب فعال دارد و می توانید سؤالات خود را از این طریق نیز از آن ها بپرسید. پشتیبان های دیجی استایل تلاش می کنند در اولین فرصت نسبت به پاسخگویی اقدام کنند.

مشکلاتی که می توانید با پشتیبانی دیجی استایل در میان بگذارید

حالا که با روش های مختلف ارتباط با پشتیبانی دیجی استایل آشنا شدیم، بد نیست بدانیم چه مشکلاتی را می توان با این تیم در میان گذاشت و از آن ها راه حل خواست. مشکلات مختلفی هستند که امکان دارد در خرید اینترنتی با آن ها مواجه شوید. یکی از متداول ترین مشکلات به مراحل پرداخت مربوط می شود. مثلاً ممکن است پول کسر شده از حساب شما با هزینه سفارش مغایرتی داشته باشد و یا پول از حساب کسر شده و سفارشتان ثبت نشده باشد. در این مواقع بهتر است از پشتیبانی تلفنی کمک بگیرید.

دومین گروه از مشکلات به محصول خریداری شده و سفارش شما مربوط می شود. هر گونه تأخیر در ارسال، عدم ارسال، ارسال محصول دارای مغایرت با سفارش ثبت شده و دریافت محصول دارای ایراد و هر نارضایتی دیگری از سفارش ارسال شده را می توانید از طریق پشتیبانی دیجی استایل پیگیری کنید. استفاده از روش های ارتباطی آنلاین مثل ایمیل و ارسال تیکت می تواند در این مورد مفید باشد.

0 0 رای
این نوشته چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments