همه روش های دریافت اینترنت رایگان ایرانسل، همراه اول و رایتل

دریافت اینترنت رایگان

زندگی کردن در عصر تکنولوژی باعث شده است که ما برای انجام بسیاری از امور خود به اینترنت نیاز داشته باشیم. به طوری که تصور یک زندگی مدرن بدون اینترنت تقریباً غیر ممکن است. از خرید گرفته تا انجام امور اداری، سرگرمی، ارتباط و بسیاری از فعالیت های دیگر با اتصال به شبکه جهانی اینترنت بسیار ساده تر خواهد بود. به همین دلیل، چنانچه راهی برای دریافت اینترنت رایگان وجود داشته باشد، مورد استقبال عموم قرار می گیرد. در این مقاله می خواهیم روش هایی را برای دریافت اینترنت رایگان از اپراتور های همراه اول، ایرانسل و رایتل با شما در میان بگذاریم.

روش های مشترک برای دریافت اینترنت رایگان از سه اپراتور

برای دریافت اینترنت رایگان از سه اپراتور فعال در ایران راه های مختلفی وجود دارد. برخی از این روش ها در بین آن ها مشترک است و برخی دیگر به طور اختصاصی برای مشترکین همان اپراتور در نظر گرفته می شود. در ابتدا راه های مشترک و مشابه را به شما معرفی می کنیم.

برای مطالعه بیشتر: پرکاربرد ترین کد های دستوری اپراتور ها

تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی

هر سه اپراتور ایرانسل، همراه اول و رایتل در صورت تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی، برای مشترکین خود اینترنت رایگان پاداش در نظر گرفته اند. اگر از سیم کارت های همراه اول استفاده می کنید، در صورت دائمی کردن سیم کارت 30 گیگ اینترنت رایگان به شما تعلق می گیرد. همچنین، مشترکین رایتل نیز با تبدیل سیم کارت خود می توانند از 60 گیگ اینترنت یک ساله بهره مند شوند. ایرانسل هم با انجام این کار به شما 20 گیگ اینترنت 6 ماهه رایگان هدیه می دهد. البته 900 دقیقه مکالمه، 900 پیامک و 6 ماه مکالمه نیم بهای داخلی نیز در کنار این اینترنت دریافت خواهید کرد.

نصب اپلیکیشن های مخصوص هر اپراتور

اپراتور های مختلف به منظور سهولت دسترسی مشترکین به خدمات مختلف، اپلیکیشن های اختصاصی را در اختیار آن ها قرار می دهند. از هر سیم کارتی که استفاده می کنید با عضویت در اپلیکیشن اختصاصی اپراتور آن دریافت اینترنت رایگان برای شما ممکن می شود. اپلیکیشن همراه اول همراه من نام دارد و پس از نصب 10 گیگابایت اینترنت 3 روزه به شما هدیه خواهد داد. همچنین، با ورود به برنامه ایرانسل من نیز می توانید از 50 گیگ اینترنت رایگان بهره مند شوید. اپلیکین رایتل هم به مشترکین جدید خود 1 گیگ اینترنت 1 روزه هدیه می دهد. به علاوه، در این اپلیکیشن ها گاهی پیشنهادات و بسته های ویژه ای برای مشترکین مختلف نسبت به عملکرد و فعالیتشان در نظر گرفته می شود. طبیعتاً بسته های اینترنت رایگان یا بسیار ارزان نیز در بین این هدایا پیدا خواهد شد.

بیشتر بخوانید: دریافت اینترنت رایگان ایرانسل

دریافت اینترنت رایگان به عنوان هدیه تولد

از دیگر راه هایی که برای دریافت اینترنت رایگان از اپراتور ها وجود دارد، گرفتن هدیه تولد است. اگر از مشترکین همراه اول هستید، با استفاده از کد دستوری *10*#4121  می توانید هدیه تولید خود را از بین 2 گیگ اینترنت، بسته 24 ساعته مکالمه و 120 امتیاز باشگاه فیروزه ای انتخاب کنید. همچنین، رایتل نیز به عنوان هدیه تولد حق انتخاب بین 2 گیگ اینترنت رایگان و 60 دقیقه مکالمه ر ا به شما می دهد. برای دریافت این هدیه باید از کد دستوری *232# استفاده کنید.

ساده ترین راهکار ها برای دریافت اینترنت رایگان همراه اول

اینترنت رایگان برای مشترکین همراه اول

 همانطور که گفته شد، اپراتور های مختلف روش های متنوعی را برای دریافت اینترنت رایگان پیش روی مشترکین خود قرار می دهند. در ادامه، به بررسی تمام این روش ها می پردازیم. بیاید معرفی راه های مختلف استفاده از اینترنت رایگان را با همراه اول شروع کنیم.

دوشنبه سوری

آخرین دوشنبه هر ماه می توانید با شماره گیری کد دستوری  *100*641# از ساعت 8 صبح تا 12 شب از طرح دوشنبه سوری همراه اول استفاده کنید. در این طرح بسته های اینترنتی از 500 مگ تا چند گیگ خواهند بود و از ساعت 5 صبح تا 5 عصر روز بعد می توانید از آن استفاده کنید.

 شارژ شگفت انگیز جوانان

اآن دسته از مشترکین همراه اول که کم تر از 25 سال دارند می توانند با هر بار شارژ سیم کارت خود مقدار مشخصی اینترنت برای مدت زمان محدودی دریافت کنند. مقدار این هدیه به میزان شارژ بستگی دارد و مطابق با جدول زیر است. برای فعالسازی این هدیه می توانید از کد های دستوری *10*124# و *10 استفاده کنید.

مقدار شارژ ( تومان)5000100002000050000100000
میزان اینترنت هدیه300 مگابایت1 گیگابایت3 گیگابایت8 گیگابایت20 گیگابایت
مهلت استفادهیک روزسه روزسه روزهفت روزهفت روز

پرداخت غیر حضوری قبض موبایل

اگر از سیم کارت های دائمی همراه اول استفاده می کنید باید بدانید که پرداخت غیر حضوری و به موقع قبض تلفن همراه برای شما با هدیه همراه خواهد بود. به این ترتیب که با پرداخت قبض موبایل خود پیش از ششم هر ماه و با استفاده از کد *10*115# می توانید از یک روز مکالمه درون شبکه رایگان، 2 گیگ اینترنت یک روزه و یا 75 امتیاز باشگاه مشتریان را دریافت کنید.

تبدیل سیم کارت به 4G

در صورتی که سیم کارت همراه اول قدیمی خود را به یک سیم کارت 4G تبدیل کنید، مزایایی مانند 20 گیگ اینترنت رایگان به شما تعلق خواهد گرفت.

خرید سیمکارت دائمی جوانان

برای دریافت اینترنت رایگان همراه اول به مدت 5 ماه تنها کافی است یک سیم کارت دائمی جوان از این اپراتور خریداری کنید. با خرید این سیم کارت ها به طور خودکار یک بسته اینترنت 10 گیگابایتی برای یک ماه برای شما فعال خواهد شد. پس از ان نیز از بسته 10 گیگابایتی 4 ماهه می توانید استفاده کنید.

برای مطالعه بیشتر: طرح های تخفیف دار و رایگان همراه اول

روش های مختف دریافت اینترنت رایگان ایرانسل

طرح های رایگان ایرانسل

نوبتی هم باشد، زمان معرفی روش های دریافت اینترنت رایگان برای کاربران ایرانسل است. با ما همراه باشید تا با روش های مختلفی که برای این کار وجود دارد آشنا شوید.

خرید سیم کارت دائمی

ساده ترین روش دریافت اینترنت رایگان ایرانسل خرید یک سیم کارت دائمی است. با خرید سیم کارت دائمی ایرانسل و برقراری اولین تماس، هدایای زیر به صورت خودکار به شما تعلق می گیرد.

  • 20 گیگابایت اینترنت رایگان با اعتبار 6 ماه
  • 900 دقیقه مکالمه رایگان با تمام خطوط داخلی برای 6 ماه
  • 900 پیامک برای تمام خطوط داخلی کشور
  • 6 ماه مکالمه نیم بها

کمپین حذف قبض کاغذی

از دیگر راه های دریافت اینترنت رایگان ایرانسل می توان پیوستن به کمپین حذف قبض های کاغذی را نام برد. با مراجعه به قسمت مربوطه در اپلیکیشن ایرانسل من و یا ارسال عدد 1 به شماره 2465 می توانید عضو این کمپین شده و از 1 گیگابایت اینترنت یک روزه بهره مند شوید.

دعوت از دوستان

مشترکین سیم کارت های ایرانسل می توانند دوستان خود را برای 4 دلیل مختلف دعوت کنند و هدیه بگیرند. قبل از هر چیز می توانید در اپلیکیشن ایرانسل من دوست خود را دعوت کنید و پس از عضویت او 50 گیگ اینترنت هدیه بگیرید. روش دوم، ارسال شماره اعتباری دوستتان به 3192 و دعوت او برای دریافت سیم کارت دائمی است. اگر دوست شما این دعوت را بپذیرد، 2 گیگابایت اینترنت یک ماهه دریافت می کنید.

همچنین، می توانید شماره دوست ایرانسلی خود را به 3116 ارسال کرده و از او بخواهیم سیم کارت خود را 4G کند. در این صورت شما هم می توانید از یک گیگ اینترنت بهره هدیه بهره مند شوید. دعوت به لنز نیز از طریق ارسال شماره دوستتان به 3113 امکان پذیر است و 1 گیگ اینترنت هدیه به همراه دارد.

خرید سیم کارت های 0900

چنانچه سیم کارت ایرانسل با پیش شماره 0900 تهیه کنید، با توجه به نوع سیم کارت می توانید از 30 تا 50 گیگ اینترنت رایگان دوازده ماهه استفاده کنید.

خرید سیم کارت های اعتباری گلچین

با خرید سیم کارت های اعتباری گلچین ایرانسل، دریافت اینترنت رایگان برای شما ساده خواهد بود. 20 گیگ اینترنت، 2 هزار دقیقه مکالمه رایگان، 2000 پیامک و 500 تومان اعتبار اولیه از مزیت های خرید این سیم کارت ها هستند.

خرید سیم کارت دائمی زرین

خرید سیم کارت های زرین نیز با هدایای ویژه همراه است و با استفاده از آن ها می توانید 320 گیگ اینترنت رایگان ایرانسل دریافت کنید.

برای مطالعه بیشتر: طرح های رایگان و تخفیف دار ایرانسل

راه های دریافت اینترنت رایگان رایتل

دریافت اینترنت رایگان برای رایتلی ها

پس از ایرانسل و همراه اول رایتل نیز فعایت به عنوان اپراتور تلفن همراه را آغاز کرد و امروزه یکی از محبوب ترین اپراتور های ایران است و خدمات بسیار خوبی ارائه می کند. در این بخش راه هایی برای دریافت اینترنت رایگان رایتل را به شما معرفی می کنیم.

طرح انرژی

اگر سیم کارت اعتباری رایتل خود را از طرح انرژی خریداری کنید، بسته به طرح مورد استفاده شما، 6 و یا 14 گیگ اینترنت یک ماهه برای شما فعال خواهد شد.

طرح جوان

طرح جوان رایتل به دانشجو ها اختصاص یافته است. به این ترتیب که اگر دانشجویی سیم کارت اعتباری رایتل بخرد، از مزایایی مانند 25 گیگ اینترنت رایگان 90 روزه بهره مند خواهد شد.

طرح دست دوز

برای دریافت اینترنت رایگان رایتل می توانید از طرح دست دوز نیز استفاده کنید. در این طرح، با شماره گیری کد دستوری *222# می توانید بسته های اینترنت و مکالمه هدیه ای که به شما تعلق گرفته است را مشاهده و استفاده کنید. دقت داشته باشید که این پیشنهادات اختصاصی هستند و بر اساس میزان مصرف شما نعیین می شوند.

اینترنت ویژه سه دهک پایین جامعه

یکی از خدمات جذاب رایتل، ارائه اینترنت 4 ماهه رایگان برای سه دهک ضعیف جامعه است. مشترکین رایتل با مراجعه به درگاه ملی خدمات هوشمند دولت می توانند از این هدیه استفاده کنند.

طرح های X100  و X40

با خرید سیم کارت های دائمی رایتل نیز شرایط برای دریافت اینترنت رایگان مهیا خواهد شد. این بسته های اینترنتی ممکن است 100 یا 40 گیگابایتی باشند و مهلت استفاده از آن ها یک سال است.

جمعه های رایتلی

در اپلیکیشن رایتل، هر جمعه بسته های اختصاصی برای کاربران به صورت تصادفی ارائه می شود. فرامشو نکنید که این طرح تنها 24 ساعت فعال است و هر جمعه می توانید شانس خود را امتحان کنید.

برای مطالعه بیشتر: طرح های تخفیف دار رایتل

دریافت اینترنت رایگان دولت 

یکی از روش های جذاب دریافت اینترنت رایگتن، استفاده از اینترنت رایگان ملی است. این بسته های اینترنتی مطابق با اطلاعات وزارت ارتباطات از دی ماه سال پیش در دسترس قرار گرفته است. اینترنت دولتی 10 گیگ اینترنت داخلی، معادل 5 گیگ بین الملل است و از درگاه  my.gov.ir می توانید نسبت به دریافت آن اقدام کنید.

4 1 رای
این نوشته چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments