همستر کامبت قوی تر از نات کوین؟ تا دیر نشده استخراج کنید

ربات تلگرامی همستر کامبت

چند وقت پیش بازی تلگرامی نات کوین به شدت در بین مردم معروف شد. در زمان شروع به کار این ربات تلگرامی بسیاری از افراد پول در آوردن با کلیک کردن روی تلفن همراه را غیر ممکن می دانستند؛ اما در مدت کوتاهی این ارز  دیجیتال در صرافی ها لیست شد و قیمت آن روز به روز افزایش یافت. همین باعث شده افراد به دنبال بهترین جایگزین نات کوین باشند. اگر نات کوین را از دست داده اید به شما پشنهاد می کنیم که بازی همستر کامبت را همین حالا شروع کنید. این بات تلگرامی مشابه با نات کوین کار می کند و در رمان کوتاهی میلیون ها کاربر فعال پیدا کرد. سازندگان همستر کامبت اعلام کردند که این ارز نیز روی بلاک چین تلگرام یعنی تون کوین عرضه می شود. استخراج سکه‌های همستر کامبت به سادگی چند بار لمس صفحه موبایل است و بدون هیچ هزینه‌ای شما را به پول می رساند. در این مقاله می خواهیم به شما بگوییم که چگونه می توانید با کمک این بازی ساده تلگرامی به درآمد برسید.

  همستر کامبت چیست؟

بازی همستر کامبت در واقع یک ربات تلگرامی است که فرصت به دست آوردن سکه های مجازی تنها با ضربه زدن روی نمایشگر تلفن همراه را برای شما فراهم می کند. البته روش های مختلفی برای به دست آوردن تعداد زیاد سکه در چند لحظه نیز وجود دارد که در ادامه به آن ها می پردازیم. پس از تجربه بازی نات کوین و درآمد های خوبی که کاربران این بات تلگرامی کسب کردند، بازی های مشابه بعدی مثل تپ سواپ و همستر کامبت توانستند توجه تعداد زیادی از کاربران را جذب کنند.

بیشتر بخوانید: تپ سوآپ، جایگزین نات کوین

صرافی ارز دیجیتال BingX گرداننده بازی همستر کامبت است و سازندگان این بات اعلام کرده اند که در نهایت، سکه های کسب شده در این بازی روی بستر بلاک چین تلگرام و در قالب تون کوین ( ارز دیجیتال تلگرام) عرضه خواهند شد. البته لازم است در همین ابتدا بیان کنیم که آینده این بازی هنوز به طور قطع مشخص نیست و ما در این مقاله تنها به شما یاد می دهیم چگونه از ربات استفاده کنید. در نهایت تصمیم برای انجام دادن این بازی بر عهده خودتان خواهد بود.

آشنایی با بخش های مختلف ربات همستر کامبت برای کسب سکه بیشتر

در ابتدا باید وارد ربات تلگرامی همستر کامبت شوید. بلافاصله می توانید بازی را شروع کنید. این ربات به طور هوشمند از اطلاعات کاربری شما استفاده می کند و نیازی به ثبت نام در آن ندارید. با وارد شدن به ربات می توانید با استفاده از گزینه play که در تصویر مشخص شده است بازی را شروع کنید. پس از شروع بازی در قسمت Exchang مطابق شکل زیر یک سکه بزرگ در وسط صفحه مشاهده می کنید که با ضربه زدن روی آن می توانید سکه مجازی دریافت کنید.

در قسمت بالا و سمت چپ صفحه «بخش 1» تعداد سکه‌های دریافتی با هر ضربه قابل مشاهده است. این تعداد با پیشرفت شما در بازی قابل افزایش است. دربازی همستر کامبت با توجه به مجموعه سکه ها، کاربران در سطوح مختلفی قرار می گیرند. رسیدن به هر سطح جدید نیز هدیه هایی را برای شما به همراه دارد. در بخش 2 می توانید تعداد سکه لازم برای رفتن به سطح بالاتر را ببینید. در بخش سوم هم تعداد سکه های استخراج شده توسط ربات در هر ساعت قابل مشاهده است که بعداً مفصل در مورد آن صحبت می کنیم.

بخش های اصلی همستر کامبت

بخش boost در همستر بات چیست؟

در پایین صفحه اصلی بازی و در محل مشخص شده گزینه ای به نام boost به چشم می خورد. با انتخاب این گزینه، آپشن های مختلفی در دسترس شما قرار می گیرد که به ترتیب آن ها را معرفی می کنیم.

1.multitap: این گزینه نشان می دهد که با هربار ضربه زدن چند سکه به دست می آورید. با مصرف کردن تعداد مشخصی سکه می توانید این گزینه را ارتقا دهید. مثلاً می توانید در ازای هر ضربه، به جای 2 سکه، 4 سکه دریافت کنید.

2. energy limit: توجه داشته باشید که تعداد سکه هایی که می توانید با ضربه زدن در یک زمان واحد به دست بیاورید محدود است. مثل این که یک مخزن برای سکه ها وجود داشته باشد که به تعداد مشخصی پر می شود و پس از خالی شدن آن باید برای شارژ مجدد منتظر بمانید. این گزینه تعداد سکه ها در هر بار شارژ را افزایش می دهد.

3. Full Energy: این گزینه نیز آپشنی برای افزایش انرژی است. این گزینه رایگان است اما تنها 6 بار در 24 ساعت می توانید از آن استفاده کنید تا مخزن انرژی شما مجدد پر شود. فاصله زمانی هر دوبار استفاده نیز باید یک ساعت باشد.

4. Turbo: این گزینه به شما کمک می کند تا در لحظه مخزن کوین های همستر کامبت را پر کنید؛ اما فعلاً غیر فعال است و به زودی به این ربات اضافه می‌شود.

5 میلیون سکه رایگان همستر با پیدا کردن کامبو کارت روزانه

دریافت سکه بیشتر

تا اینجا همه بخش ها و فعالیت ها دقیقاً مشابه ربات نات کوین بود؛ اما این بخش متفاوت تر و هیجان انگیز تر است. در قسمت ماین و در بالای صفه سه کادر می بینید که با علامت سوال نشان داده شده اند. کمی پایین تر، 4 ستون مختلف وجود دارد که هر کدام کارت هایی را شامل می شود. هر روز 3 کارت معرفی می شود که شما باید از بین این کارت‌های موجود در این 4 ستون، آن ها را پیدا کنید، بخرید و در جای خالی قرار دهید. پس از آن 5 میلیون سکه از همستر کامبت جایزه می گیرید.

کارت های اعلام شده در هر روز را می توانید دراکانت های معتبر در شبکه های اجتماعی بینید. در بخش کمپین و جوایز کانال تخفیف هم می‌توانید کارت‌های هر روز را پیدا مشاهده کنید. دقت داشته باشید که اگر قسمت پایین کارت مورد نظر علامت سکه بود می توانید با پرداخت هزینه آن را تهیه کنید. در غیر این صورت، کارت قفل است و ابتدا باید مأموریت های ذکر شده برای باز کردن قفل را انجام دهید تا بتوانید آن را خریداری کنید.

لازم به ذکر است که برای دریافت 5 میلیون سکه رایگان همستر باید هر سه کارت را داشته باشید. در غیر این صورت، فقط از سکه های خود خرج کرده اید و چیز خاصی نیز به دست نمی آورید. البته برخی کارت ها مثل تصویر سوم profit شما را به طرز قابل توجهی افزایش می دهند و ارزش خریدن دارند. Profit per hour نشان دهنده تعداد سکه ای است که ربات به طور خودکار برای شما ماین می کند.

وارد کردن کد مورس و دریافت یک میلیون سکه در روز

یکی از روش های جذاب دریافت سکه رایگان در همستر کامبت که به تازگی به این بازی اضافه شده است وارد کردن کد مورس است. این کد مطابق تصویر در صفحه لود بازی نمایش داده می شود روزانه تغییر می‌کند. باید هر روز حروف درست را وارد کنید و سکه بگیرید. اگر کد را پیدا کردید، پس از ورود به ربات سه مرتبه پشت سر هم روی بخش earn per tap ضربه بزنید. وقتی که همستر وسط تصویر مطابق شکل قرمز رنگ شد می توانید کد مورس اعلام شده در صفحه اول را مطابق با جدول زیر وارد کنید. هر نقطه به معنی ضربه زدن و هر خط تیره نشان دهنده نگه داشتن انگشت روی بخش قرمز است. لازم به ذکر است که این کد ها در چنل های راهنما نیز قرار می گیرند و می توانید از آن ها استفاده کنید.

بخش Friends ،Earn و Airdrop همستر

جوایز متعدد همستر کامبت

یکی از بخش‌های ربات همستر برای دریافت سکه بیشتر، friends است. در این بخش یک لینک دعوت اختصاصی در اختیار شما قرار داده می شود. با استفاده از این لینک می توانید دوستان خود را برای پیوستن به پروژه همستر کامبت دعوت کنید و جایزه بگیرید. هرچه تعداد دوستان شما بیشتر باشد، سکه های بیشتری هم دریافت می‌کنید. به ازای دعوت هر فرد با اکانت تلگرام عادی، 5000 سکه و با دعوت افراد دارای تلگرام پریمیوم، 25000 سکه دریافت می‌کنید. این جایزه به شخصی که توسط شما دعوت شده است هم داده می‌شود.

قسمت earn هم آپشن های مختلفی را برای دریافت سکه بیشتر در مدت زمان کوتاه تر در اختیار کاربران قرار می دهد. گزینه اول Daily Reward نام دارد و هدیه ای است که می توانید هر روز دریافت کنید. مقدار سکه های جایزه روزانه در افزایش پیدا می‌کند و تا روز دهم به 5 میلیون سکه در روز می رسد. مأموریت های مختلفی نیز در این قسمت برای کاربران در نظر گرفته می شود که با انجام آن ها می توانند تعداد معینی سکه دریافت کنند. فالو کردن یا عضویت در کانال‌های همستر در شبکه های اجتماعی تلگرام، اینستاگرام، ایکس و یوتیوب از جمله این موارد هستند.

قسمت Airdrop نیز بخشی است که این بازی را به یک منبع درآمد واقعی تبدیل می کند. با پایان زمان بازی، یک توکن حقیقی برای لیست شدن در صرافی ها ایجاد شده و بین کاربران ربات ایردراپ می شود. با این کار در واقع، سکه های شما در بازی به دارایی های واقعی و قابل خرید و فروش تیدبل می شوند. هم اکنون می توانید با اتصال کیف پول خود به این ربات برای روز موعود آماده شوید.

اتصال به کیف پول های ارز دیجیتال

اتصال ولت های ارز دیجیتال به همستر کامبت بسیار ساده است. برای انجام این کار ابتدا به بخش Airdrop بروید. در این قسمت دو گزینه برای شما به نمایش در می آید که از بین آن ها باید connect your ton wallet را انتخاب کنید. در مرحله بعدی نیز مطابق تصویر 2 همین گزینه را انتخاب کنید. پس از آن کیف پول های مورد تأیید همستر کامبت به شما نشان داده می شود. در صورت داشتن اکانت در هر یک از این کیف پول ها تنها کافی است روی یک گزینه کلیک کنید. در غیر این صورت، یک مورد را انتخاب کرده و نسبت به ساخت کیف پول اختصاصی خود اقدام کنید. با توجه به امکان بلوکه شدن دارایی حساب‌های ایرانی در کیف پول‌های متمرکز، بهتر است گزینه Tonkeeper را انتخاب کنید تا مشکلی برای شما پیش نیاید.

پس از انتخاب وارد کیف پول می شوید و صفحه ای مطابق شکل 4 را خواهید دید. تنها کاری که باید انجام دهید انخاب گزینه مشخص شده و تأیید اتصال است. به همین سادگی شما به کیف پول خود در همستر کامبت متصل شده اید. اگر مراحل را به درستی طی کرده باشید، آدرس کیف پول مطابق تصویر ایجاد می شود. همچنین، دفعات بعدی که وارد این بخش شوید، یک تیک کوچک در کنار گزینه اتصال به کیف پول می بینید. به این ترتیب، پس از اتمام بازی می‌توانید سکه‌های خود را تبدیل کرده و به کیف پول منتقل کنید.

چطور می توانیم به بازی همستر کامبت اعتماد کنیم؟

به طو کلی، بازار ارز های دیجیتال غیر قابل پیش بینی است. حالا تصور کنید که بخواهید ورود به این بازار را با ارز های دیجیتالی غیر واقعی شروع کنید. واضح است که در این موقعیت نمی توان پایان این بازی را به طور قطع پیش بینی کرد. از طرف دیگر، همکاری همستر کامبت با صرافی معتبری مانند بینگ ایکس و تجربه لیست شدن نات کوین در صرافی ها افراد زیادی را برای اعتماد به این ربات جذاب و استفاده از آن قانع کرده است. به طور کلی، انجام این بازی هزینه مالی خاصی ندارد و به نظر من ارزش امتحان کردن را دارد. علاوه بر این، اعتبار پروژه همستر و قرار داشتن بر بستر تون که قبل از این با نات کوین امتحان خود را پس داده است، اطمینان به همستر را افزایش می دهد.

برای مطالعه بیشتر: بهترین صرافی های خرید و فروش نات کوین

قیمت ارز همستر کامبت و تاریخ عرضه

درباره ارزش کوین های همستر کامبت قبل از لیست شدن در صرافی ها نمی توان هیچ پیش بینی کرد و باید برای مشخص شدن این موضوع منتظر بمانید. تا این لحظه ماه جولای ( تیر یا مرداد) به عنوان زمان عرضه این کوین های دیجیتال اعلام شده است. اگر این اتفاق بیافتد می توانید سکه های خود را به سایر رمز ارز ها مثل تتر، اتریوم و … تبدیل کنید. همچنین، نگهداری این ارز ها در کیف پول های دیجیتالی نیز امکان پذیر خواهد بود.

در همستر کامبت تعداد سکه مهم تر است یا Profit per hour

همانطور که می دانید در این بازی می توانید با خرج کردن سکه های خود کارت های مختلف بخرید. این کارت ها Profit per hour یا همان تعداد سکه هایی که به صورت خودکار ماین می شوند را بالاتر می برند. یکی از سوالات مهمی که همواره برای کاربران مطرح بوده این است سکه های خود را افزایش بدهند یا پروفیت را؟ در اطلاعیه جدید همستر کامبت ذکر شده که به طور کلی، پروفیت از تعداد سکه ها مهم تر است. البته ممکن است هدف این اطلاعیه کاهش تعداد سکه های ماین شده و حفظ ارزش توکن باشد. به همین دلیل بهتر است همه سکه‌های خود را به زیاد کردن پرافیت اختصاص ندهید. راه هوشمندانه تر این است که مقدار آن ها رد تعادل و تناسب با هم نگه دارید. مثلاً می توانید 50 درصد سکه های خود را برای افزایش پروفیت صرف کنید و مابقی را نگه دارید. به یاد داشته باشید که همواره باید کارت هایی را انتخاب کنید که نسبت به قیمتشان، بازدهی بهتری دارند. از این نظر، معمولاً کارت های بخش Specials مناسب تر هستند.

از همه مهم تر، کارت های کامبو روزانه هستند که هم باعث افرایش پروفیت شده و هم 5 میلیون سکه رایگان به شما می دهند. پس این کارت ها را از دست ندهید. به یاد داشته باشید که به دست آوردن سکه با تپ کردن، دعوت کردن از دوستان، خرید و ارتقا کارت‌های بازی، فعالیت متداوم روزانه و به طور کلی فعال تر بودن در بازی می تواند شما را به یک کاربر مورد اعتماد تبدیل کند که در نهایت پاداش احتمالی شما را افزایش خواهد داد.

4 1 رای
این نوشته چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی ترین مفید ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments