از نات کوین جا موندی؟ تپ سواپ  (Tapswap)رو از دست نده

پروژه تپ سواپ

اگر شما جزو کسانی هستید که برای استفاده از ربات نات کوین تردید کردید و حالا پشیمان هستید، نگران نباشید. ما در این مقاله قصد داریم یک جایگزین مناسب برای این میم کوین به شما معرفی کنیم. ارز سواپ بر خلاف نات کوین ها بر بستر بلاکچین سولانا پیاده شده و تنها بخشی از آن از طریق تلگرام قابل دریافت خواهد بود. جذب بیش از 2 میلیون کاربر در چند هفته می تواند نشان دهنده استقبال خوب کاربران از این کوین باشد. این موضوع همچنین، ما را برای ارائه اطلاعت کافی در مورد تپ سواپ تشویق کرده است. پس با ما همراه باشید تا با این ارز دیجیتالی جدید و نحوه دریافت و ماین آن بهتر آشنا شویم.

برای مطالعه بیشتر: نات کوین چیست؟

تپ سواپ چیست و چگونه توزیع می شود؟

تپ سواپ یک ارز غیر متمرکز بر بستر بلاکچین سولانا است. پروژه تپ سواپ توکن هایی با نام  TAPS را به کاربران خود عرضه می کند. این مجموعه برای عرضه بخشی از توکن های خود از روش Tap to earn با الهام از پروژه موفق نات کوین استفاده می کند. البته هنوز اطلاعات کاملی درباره زیر ساخت های فنی و حتی ایده های جدید برای توسعه این شبکه در دسترس نیست؛ اما آنچه مشخص است این است که از سرعت بالا و هزینه معقول شبکه سولانا برای ارتقای این پروژه استفاده خواهد شد.

تپ سواپ تفاوت هایی با نات کوین دارد و اولین وجه تمایز آن ها محدود بودن سقف دریافت توکن است. در پروژه نات کویت هیچ محدودیتی برای مجموع استخراج وجود نداشت. تپ سواپ 1 میلیارد توکن را به عنوان سقف میزان استخراج در نظر گرفته است. در ضمن از این مقدار نیز تنها 50 درصد برای عموم کاربران قابل برداشت خواهد بود. 50 درصد باقی مانده به خزانه، تیم پروژه و مشاوران بازاریابی با مقادیر 30، 10 و 10 درصد اختصاص یافته است.

به علاوه، از 50 درصد توکنی که برای جامعه عمومی در نظر گرفته شده است، تنها 30 درصد در ربات تلگرام توزیع می شود. یعنی در مجموع 150 میلیون توکن برای کاربران تلگرام در دسترس خواهد بود. Idrops و تأمین نقدینگی از دیگر روش های به دست آوردن این ارز دیجیتال هستند.

نحوه استخراج و گزینه های در دسترس ربات

از آنجایی که تنها 150 میلیون توکن بین کاربران بی شمار تلگرام توزیع می شود، بدیهی است که تعداد کوین هایی که هر کس در نهایت می تواند دریافت کند محدود خواهد بود. به همین دلیل، هر کاربر در پروژه تپ سواپ سهمی از توکن های استخراج شده کل را نیز بر اساس فعالیت خود دریافت می کند. پس از 6 ماه سهم نهایی هر کاربر از این کوین ها مشخص می شود.

روش ساده و در دسترسی که هم اکنون برای استخراج این کوین ها وجود دارد، استفاده از ربات تلگرامی است. برای عضویت و شروع بازی می توانید از لینک https://t.me/tapswap_bot?start=r_7026346568 استفاده کنید. به یاد داشته باشید که این بازی تنها با تلفن همراه قابل انجام است. پس از ورود به ربات، با انتخاب دکمه استارت همه چیز آغاز می شود. پس از باید گزینه  lunch را انتخاب کنید. حالا تصویر یک سکه بزرگ برای شما نمایش داده می شود. دقیقا مشابه با نات کوین، برای استخراج تنها کافی است رو سکه ضربه بزنید. البته، در ابتدا فقط می توانید 500 کوین در هر 24 ساعت ماین کنید و همواره محدودیتی برای استخراج روزانه وجود خواهد داشت. با افزایش فعالیت و بالاتر رفتن سطح شما این تعداد افزایش می یابد. 

استخراج کوین TAPS در تپ سواپ

گزینه های تاپ سواپ برای فعالیت بهتر

با کمی دقت متوجه می شوید که در پایین صفحه چند گزینه برای فعالیت موثر تر شما وجود دارد. در این بخش به طور مختصر به معرفی این گزینه ها و کاربرد آن ها می پردازیم.

گزینه (boost) : این گزینه امکاناتی را در اختیار شما قرار می دهد تا با استفاده از ،آن ها بتوانید با سرعت و مقدار بیشتری به استخراج بپردازید. افزایش تعداد توکن های استخراج شده و افزایش سرعت شارژ مجدد توکن های قابل استخراج، از جمله امکانات این گزینه هستند.

گزینه (Tap Bot): این گزینه یکی از محبوب ترین امکانات top swap برنامه است که مشابه آن در نات کوین هم وجود داشت. با فعالسازی این بات دیگر نیازی نیست هر روز به تلگرام سر بزنید و مداوم روی سکه تپ سوات کلیک کنید. ربات این کار را برای شما انجام خواهد داد. البته، برای فعال سازی این ویژگی به 200000 کوین نیاز دارید.

گزینه (Task): در این گزینه نیز سه بخش مجزا به چشم می خورد. انجام فعالیت های خاص مرتبط با شبکه بلاک چین، تغییر سطح و پیشرفت در پروژه و در نهایت دعوت از کاربران جدید و کسب 2500 سکه از امکانات این گزینه هستند.

پروژه تپ سواپ چه هدفی را دنبال می کند؟

اگر به برنامه ریزی و هدف گذاری این پروژه نگاهی بیاندازیم متوجه می شویم که نقشه اصلی این پروژه از 3 مرحله اصلی تشکیل شده است. مرحله اول ساختن یک جامعه فعال با مشارکت کاربران تلگرام است. عرضه توکن ها در این پلتفرم و امکان دریافت امتیاز برای دعوت از دوستان، به ساخت این جامعه کمک خواهد کرد.

در مرحله دوم تپ سواپ، ارائه خدمات کلیدی دنبال می شود. راه اندازه یک صرافی غیر متمرکز برای مبادله رمز ارز ها، شروع به کار قسمت استخراج نقدینگی و در نهایت ایجاد توکن TAPS و امکان برداشت از خدماتی هستند که انتظار می رود در این مرحله اجرایی شوند.

سومین هدف این پروژه، گسترش اختیارات سرمایه گذاران است. پرداخت جایزه به سرمایه گذاران و همچنین، حاکمیت غیر متمرکز پروژه از اقداماتی است که رسیدن به این هدف را ممکن می سازند.

برای مطالعه بیشتر: آشنایی با بهترین صرافی های ارز دیجیتال ایرانی

آیا تپ سواپ قابل اعتماد است؟

با توجه به این که هنوز هیچ فعالیتی برای راه اندازی پروژه DEX تپ سواپ انجام نشده است، هنوز نمی توانیم با اطمینان در مورد میزان مورد اعتماد بودن آن صحبت کنیم. از سمت دیگر، تعداد زیادی از کاربران از این پروژه استقبال کرده اند. با توجه به این که فعالیت در زمینه نات کوین ها هم ابتدا با شک و شبهه های زیادی همراه بود؛ ولی در نهایت نتیجه خوبی داشت، ممکن است اطمینان به این پروژه ساده تر شود. هر گونه تغییر احتمالی و اطلاعات بیشتر درباره این ارز دیجیتال در همین صفحه به اطلاع شما خواهد رسید.

4 1 رای
این نوشته چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی ترین مفید ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments