همه چیز درباره وام جهیزیه دیجی کالا؛ خرید قسطی لوازم خانگی

دریافت وام جهیزیه دیجی کالا

با توجه به قیمت روز افزون محصولات و لوازم خانگی و عدم توان بسیاری از زوج های جوان برای خریداری این کالا های ضروری و آغاز زندگی مشترک، دیجی کالا  اعتباری با عنوان وام جهیزیه را برای حل این مشکل در اختیار کاربران خود قرار می دهد. با استفاده از این طرح می توانید تا 50 میلیون وام از دیجیکالا بگیرید و از آن برای خرید لوازم خانگی استفاده کنید. ثبت نام برای این طرح از همین حالا امکان پذیر است و از 19 خرداد نیز می توانید خرید قسطی کالا های مختلف را در دیجی کالا آغاز کنید. در این مقاله می خواهیم همه چیز را درباره خرید اقساطی لوازم خانگی از دیجی کالا و مراحل آن برای شما توضیح دهیم. امکان به کار بردن کد تخفیف دیجی کالا روی سفارشات نیز وجود دارد.

درباره خرید اعتباری و اقساطی دیجی کالا چه می دانید؟

خرید اقساطی و اعتباری ساده ترین روش خرید است که باعث می شود همه افراد با هر توان مالی بتوانند لوازم ضروری مورد نیاز خود را تهیه کنند. در این طرح، دیجی کالا اعتباری را بدون نیاز به ضامن و پیش پرداخت در اختیار شما قرار می دهد. با استفاده از این اعتبار که در قالب وام جهیزیه دیجی کالا در دسترس است، می توانید لوازم خانگی مورد نیاز خود را از فروشگاه بزرگ دیجی کالا تهیه کنید و بعداً این اعتبار را به صورت اقساطی پرداخت کنید. استفاده از تسهیلات دیجی پی به امتیاز شما در این مجموعه بستگی دارد. اگر امتیاز شما به حد نصاب رسیده باشد می توانید برای این وام درخواست کنید.

مبلغ وام جهیزیه دیجی کالا از 10 تا 50 میلیون تومان متفاوت است. همچنین، این وام را می توانید به صورت اقساط 6 یا 12 ماهه پس بدهید. البته لازم است بدانید که اعتبار بازگشتی با نرخ سود 23 درصد محاسبه می شود. برای دریافت این تسهیلات به ضامن نیازی ندارید و می توانید از چک ضمانت و یا سفته استفاده کنید. در صورت دادن چک ضمانت مبلغ درخواستی بین 3 تا 5 روز به شما داده می شود. در دریافت وام به ضمانت سفته این فرآیند نهایت یک روز طول می کشد. بازپرداخت وام شما نیز یک ماه پس از خرید آغاز می شود. دقت کنید که این تسهیلات از طریق بانک ملت به متقاضیان ارائه می شود. بنابراین، داشتن حساب در این بانک برای دریافت وام دیجی کالا ضروری است.

برای مطالعه بیشتر: راهنمای کامل خرید اقساطی و اعتباری از دیجی کالا

شرایط  و مدارک لازم دریافت اعتبار جهیزیه دیجی کالا

برای ثبت نام و درخواست وام جهیزیه دیجی کالا مانند استفاده از هر تسهیلات دیگری باید مدارک خاصی را ارائه دهید. از آنجایی که درخواست این وام به صورت آنلاین انجام می شود، باید تصاویر مدارک خواسته شده را بارگذاری کنید. به یاد داشته باشید که متقاضی باید حتماً بالای 18 سال باشد. مدارک زیر از جمله مواردی هستند که بهتر است قبل از شروع ثبت نام آماده کنید تا در انجام فرآیند ثبت نام اینترنتی دچار مشکل نشوید.

  • تصویر پشت و روی کارت ملی جدید ( در صورت عدم تعویض کارت باید رسید کارت ملی جدید استفاده شود)
  • چک صیادی با نام متقاضی یا اقوام درجه یک ( اگر چک به نام افراد خانواده بود باید امضای شخص متقاضی پشت چک باشد.)

دقت داشته باشید که چک ضمانت را پس از بارگذاری تصویر آن باید به صورت فیزیکی نیز برای دیجی کالا ارسال کنید. در مراحل ثبت درخواست نمونه چک به شما نشان داده می شود.

مراحل دریافت وام جهیزیه دیجی کالا از دیجی پی

برای دریافت وام جهیزیه دیجی کالا باید ابتدا وارد اپلیکیشین دیجی پی شوید. پس از طی مراحل ورود به اپلیکیشن صفحه زیر را خواهید دید. در این قسمت باید با انتخاب آیکون دیافت وام وارد مراحل ثبت نام وام در دیجی پی شوید.

ثبت نام در دیجی پی

پس از آن می توانید مطابق تصویر زیر مبلغ وام درخواستی خود را تعیین کنید. این اعتبار می تواند 10، 15، 20، 30 و یا 50 میلیون تومان باشد. در ادامه، می توانید انتخاب کنید که بازپرداخت اقساط 6 یا دوازده ماهه باشد. بر اساس گزینه های انتخابی شما مبلغ هر قسط و مجموع مبالغ بازپرداخت در قسمت پایین مشخص خواهد شد. توجه کنید که مبلغ خرید شما می تواند بیشتر از این تسهیلات باشد. که در این صورت باید اختلاف قیمت را به صورت نقد پرداخت کنید.

انتخاب وام جهیزیه دیجی کالا

با تأیید شرایط وام، شروط الزامی برای متقاضی به شما نشان داده می شود. همانطور که در تصویر می بینید، داشتن حساب در بانک ملت، حداقل سن 18 سال و حداکثر 70 سال و داشتن کارت پایان خدمت برای آقایان الزامی است.

شرایط

بر اساس آنچه در ابتدا گفته شد، برای دریافت این اعتبار به یک برگ چک صیادی بنفش به منظور تضمین بازپرداخت نیاز دارید. در این بخش ویژگی های چک ذکر شده و نحوه ارسال آن به دیجی کالا به متتقاضی گفته می شود. همچنین، یک نمونه چک هم برای شما قابل مشاهده خواهد بود.

ویژگی های چک ضمانت

لازم به ذکر است که مبلغ دریافتی در این طرح به اشتراک دیجی پی شما نیز بستگی دارد. به طور مثال، برای استفاده از تسهیلات 50 میلیونی باید حداقل اشتراک پلاتینیوم دیجی پی را داشته باشید. اگر از قبل اشتراک تهیه باشید در این قسمت دچار مشکل نخواهید شد، در غیر این صورت، در مراحل پایانی می توانید اشتراک جدید بخرید و یا سطح کاربری خود را ارتقا دهید.

اشتراک لازم برای استفاده از وام جهیزیه دیجی کالا

تأیید تسهیلات و ارائه مدارک لازم

پس از این که نوع تسهیلات خود را انتخاب کردید، نوبت به ارسال مدارک لازم و ثبت اطلاعات خواسته شده می رسد. همانطور که قابل مشاهده است، پس از شروع این فرآیند، حداکثر تا 30 روز برای تکمیل و ارسال مدارک خود فرصت دارید. در غیر این صورت باید فرآیند را از ابتدا انجام دهید. همچنین، از زمان واریز وام جهیزیه دیجی کالا، 180 روز برای خرید فرصت دارید و اگر در این مهلت خرید نکنید، مبلغ به کیف پول دیجی پی منتقل می شود.

تکمیل ثبت نام و دریافت وام

پس از وارد کردن اطلاعات شخصی خود، شامل شماره همراه متقاضی و کد ملی، به بخش بررسی اطلاعات وارد شده می رسیم. چنانچه در تصویر نیز مشخص است، ابتدا حساب شما در بانک ملت مورد بررسی قرار می گیرد. پس از تأیید، امکان سنجی دریافت اعتبار توسط این سامانه انجام می شود. در گام سوم باید اطلاعات خود را تکمیل کنید و تصاویر مدارک خواسته شده را به علاوه تصویر چک بارگذاری کنید.

دریافت وام جهیزیه دیجی کالا

در مرحله پنجم، مطابق با دستورالعمل آن ها یک امضای دیجیتال بسازید و مدارک و قرارداد را به صورت الکترونیکی امضا کنید. نهایتاً اشتراک دیجی پی شما نیز بررسی می شود، در صورت نیاز باید اشتراک خود را ارتقا بدهید. پس از طی این مراحل مبلغ درخواستی به حساب شما واریز می شود. حالا می توانید لوازم مورد نیاز خود را در دیجی کالا انتخاب کنید و با استفاده از گزینه خرید اعتباری در دیجی کالا در بخش پرداخت از وام خود استفاده کنید. لازم به یادآوری است که اولین قسط وام شما 30 روز پس از پرداخت تسهیلات خواهد بود.

0 0 رای
این نوشته چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments