آموزش گام به گام استفاده از کد تخفیف فیلیمو مدرسه

فیلیمو مدرسه با تهیه محتوا هایی جذاب برای آموزش هرچه بهتر دروس پایه های مختلف تحصیلی و همچنین آموزش مهارت های کاربردی، در جهت رشد و توسعه فردی کودکان و نوجوانان این سرزمین تلاش می کند. در این راستا با استفاده از کد تخفیف فیلیمو مدرسه می توانید از آموزش های جذاب این مجموعه با هزینه بسیار کمتری استفاده کنید.

بهترین راه دریافت بن های ارائه شده توسط این مجموعه مراجعه به سایت یا اپلیکیشن کانال تخفیف یا همان آف چنل است. در این مقاله به شما خواهیم گفت که چگونه می توانید ویدیو های آموزشی این سایت را با قیمت بسیار ارزان تر از طریق دریافت کوپن های تخفیف مشاهده و خریداری کنید.

 دریافت کد تخفیف فیلیمو مدرسه

ابتدا وارد سایت کانال تخفیف می شویم. همان طور که مشاهده می کنید، یک نوار جست و جو در بالای صفحه وجود دارد. برای دسترسی به بن های مد نظر خود کافی است نام فیلیمو مدرسه را در این بخش جست و جو کنید.

دریافت کد تخفیف فیلیمو مدرسه

در ادامه، کد های متفاوتی به شما نشان داده می شود. دقت کنید که استفاده از هر کدام از آنها ملزم به رعایت شرایط خاصی است. بنابراین، لازم است که در انتخاب بین گزینه های ارائه شده به شرایط و نیاز خود کاملا توجه داشته باشید.

انتخاب کوپن و استفاده از کد تخفیف فیلیمو مدرسه

پس از انتخاب، صفحه ای مطابق با شکل زیر به شما نشان داده می شود. در این قسمت ابتدا باید با کلیک روی کدتخفیف نمایش داده شده آن را در حافظه سیستم خود ذخیره و یا کپی کنید. سپس، با استفاده از لینک ارائه شده وارد سایت فیلیمو مدرسه می شوید.

لینک ورود به سایت

ثبت نام و عضویت در فیلیمو مدرسه

پس از ورود به سایت، در قسمت بالایی دو بخش مجزا برای ثبت نام و خرید اشتراک مشاهده می کنید. بهتر است ابتدا در سایت ثبت نام کرده و حساب کاربری خود را ایجاد کنید. بعد از آن به بخش خرید اشتراک بروید. البته، اگر قبلا در این سایت ثبت نام کرده باشید، دیگر به طی کردن این مراحل نیازی ندارید و می توانید به سادگی وارد حساب خود شوید.

ثبت نام

برای ثبت نام در این سایت، ابتدا باید شماره همراه خود را ثبت کنید. یک کد تایید از طریق پیامک برای شما فرستاده می شود.

ثبت شماره و استفاده از کد تخفیف فیلیمو مدرسه

سپس، با قرار دادن آن در قسمت مشخص شده می توانید مراحل ثبت نام را ادامه داده و تکمیل کنید.

دریافت کد برای استفاده از کد تخفیف فیلیمو مدرسه

در ادامه، برای تکمیل فرآیند ثبت نام اطلاعاتی از شما خواسته می شود. همچنین، شما باید رمز عبور مخصوص به خود را در این قسمت تعیین کنید. در انتها حساب کاربری شما در فیلیمو مدرسه ایجاد می شود. از این به بعد برای ورورد به سایت و استفاده از خدمات آن تنها به رمز عبور خود نیاز دارید.

وارد کردن اطلاعات

 اعمال تخفیف فیلمو برای بسته های آموزشی

با بازگشت به سایت اصلی می توانید گزینه خرید اشتراک را انتخاب کنید. در این بخش انواع بسته های اشتراکی با زمان های مختلف به شما نشان داده می شود. با توجه به نیاز خود و همچنین کد تخفیفی که در ابتدا انتخاب کرده اید می توانید از میان آن ها مناسب ترین را برگزینید.

همچنین، همانطور که در شکل مشخص شده است در این قسمت می توانید از کد تخفیف فیلیمو مدرسه استفاده کنید. برای این کار باید بن دریافت شده را در کادر مخصوص وارد کنید. تغییر قیمت بلافاصله پس از درج کد برای شما قابل مشاهده خواهد بود.

خرید اشتراک استفاده از کد تخفیف فیلیمو مدرسه

پس اعمال کوپن، صفحه ای مشابه تصویر زیر ایجاد خواهد شد. در صورتی که در ابتدا ثبت نام خود را انجام داده اید، با استفاده از رمز عبور خود وارد شوید. در صورتی که هنوز حساب کاربری ندارید از قسمت مشخص شده با عدد 2 وارد مراحل ثبت نام شوید. سپس، مانند آنچه در بالا گفته شده است عمل کنید.

ورود

در نهایت به صفحه پرداخت می رسیم. در این بخش با استفاده از یک کارت بانکی عضو شبکه شتاب به سادگی هزینه دریافت خدمات را پرداخت کنید.

پرداخت

در پایان، امیدوارم مطالب ذکر شده راهنمای خوبی برای شما باشد. و با استفاده از کد تخفیف فیلیمو مدرسه بتوانید خدمات آموزشی با کیفیت و ارزان دریافت کنید.

0 0 رای
این نوشته چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments