بهترین روش های ارتباط با پشتیبانی فیلیمو

ارتباط با پشتیبانی فیلیمو

فیلیمو یکی از محبوب ترین پلتفرم های ایرانی در حوزه سرگرمی محسوب می شود. با خرید اشتراک این مجموعه می توانید بهترین فیلم و سریال های ایرانی و خارجی را به صورت آنلاین تماشا کنید. همچنین، به سریال های اختصاصی فیلیمو نیز تنها در همین پلتفرم دسترسی خواهید داشت. در صورتی که شما هم یکی از کاربران فیلیمو هستید و یا قصد تهیه اشتراک دارید و در استفاده از این پلتفرم با مشکل یا چالشی مواجه شده اید، برای حل آن تنها کافی است از طریق شماره 02174524 با پشتیبانی فیلمیو تماس برقرار کنید. البته تماس تلفنی تنها راه شما نیست و در این مقاله روش های متنوعی را برای ارتباط با این مجموعه به شما معرفی خواهیم کرد.

برای ارتباط سریع با پشتیبانی فیلیمو، تماس بگیرید

اگرچه راه های برقرای ارتباط با پشتیبانی فیلیمو مانند دیگر مجموعه های بزرگ بسیار متنوع است؛ اما تماس تلفنی همواره سریع ترین روش برای پاسخ گرفتن است. لازم به ذکر است که پشتیبانی مجموعه فیلیمو در تمام روز های هفته به صورت 24 ساعته آماده خدمات رسانی و راهنمایی کاربران عزیز خواهد بود. جهت برقراری ارتباط تلفنی با تیم پشتیبانی فیلیمو می توانید با شماره 02174524 تماس بگیرید.

تفاوتی ندارد که با چه مشکلی مواجه شده اید یا در چه زمینه ای نیاز به راهنمایی دارید، در هر صورت تماس تلفنی می تواند کارساز باشد. در این روش ارتباطی می توانید منظور خود را بهتر به اپراتور منتقل کنید. علاوه براین، پاسخگویی به سوالات شما بسیار سریع خواهد بود و مشکل خود را تنها در چند دقیقه حل می کنید.

تماس با پشتیبانی فیلیمو

ارسال ایمیل به پشتیبانی

ارسال ایمیل هم یکی از روش های مناسب برای ارتباط با پشتیبانی فیلیمو محسوب می شود. اگر از آن دسته افرادی هستید که تماس تلفنی برایشان ساده نیست و علاقه ای ندارند زیاد با تلفن صحبت کنند می توانید این روش را برای بررسی و حل مشکلات و چالش های خود امتحان کنید. فیلیمو سه ایمیل مختلف را برای دریافت پیام های متنوع شما در اختیارتان قرار می دهد. به این ترتیب، پیام های شما مستقیماً به اپراتور مربوطه ارسال شده و این موضوع سرعت پاسخگویی تیم پشتیبانی را افزایش خواهد داد.

اگر قصد ارائه پیشنهاد یا انتقادی را دارید می توانید از طریق ایمیل info@filimo.com با این مجموعه در ارتباط باشید. علاوه بر آن، در صورتی که برای انتخاب اشتراک، خرید و یا تماشای محتوای مورد علاقه خود دچار مشکلی شدید، با ارسال ایمیل به نشانی support@filimo.com می توانید با پشتیبانی فیلیمو در تماس باشید. در نهایت برای پیگیری پرداخت های خوداز طریق ارسال ایمیل به آدرس payment@filimo.com اقدام کنید.

 ارتباط با پشتیبانی فیلیمو از طریق تلگرام

از دیگر روش های ارتباط با پشتیبانی این مجموعه می توان به چت کردن در تلگرام اشاره کرد. در این روش می توانید از صفحه ای که درباره آن مشکل یا ابهامی وجود دارد اسکرین شات گرفته و در چت با پشتیبانی ارسال کنید. همچنین، در تلگرام می توانید با ارسال پیام صوتی منظور خود را به راحتی توضیح دهید. تیم پشتیبانی هم می تواند با ارسال پیام های صوتی و تصویری در جهت راهنمایی هر چه بهتر کاربران تلاش کند. برای بهره مندی از این روش ارتباطی کافی است آی دی @filimo_support را در تلگرام جست و جو کنید. به یاد داشته باشید که تیم پشتیبانی فقط از ساعت 8 صبح تا 2 بعد از ظهر در تلگرام پاسخگو خواهند بود.

برای مطالعه بیشتر: مقایسه فیلیمو، نماوا و گپ فیلم

چت آنلاین و ارسال تیکت

قبل از این که برای حل مشکل خود به پشتیبانی فیلیمو پیام داده یا با آن ها تماس بگیرید، حتما به صفحه پشتیبانی این مجموعه در سایت فیلیمو سر بزنید. در این قسمت پاسخ سوالات متداول کاربران به صورت متن های دقیق و یا آموزش ویدیویی قرار داده شده است. ممکن است مشکل شما نیز یکی از مسائل موجود در این قسمت باشد. به این ترتیب می توانید به سرعت پاسخ خود را پیدا کرده و اصلاً نیازی به ارتباط با پشتیبانی نداشته باشید.

اگر پاسخ مورد نظر شما در بین راهنمایی های این سایت موجو نبود می توانید برای ارسال تیکت به پشتیبانی اقدام کنید. به یاد داشته باشید که برای ارسال تیکت باید وارد حساب کاربری خود درسایت فیلیمو شوید. سپس موضوع پیام خود را با دقت انتخاب کنید. پیام شما می تواند در حوزه مالی، خرید اشتراک، پخش، اندروید باکس، تخفیف ها، خرید سازمانی و … باشد. در ادامه، متن پیام را نوشته و ارسال کنید.

ارسال پیام برای ارتباط با پشتیبانی فیلیمو

پاسخ پشتیبانی به متداول ترین مشکلات فیلیمو

همانطور که می دانید ارتباط و تماس با پشتیبانی فیلیمو ممکن است دلایل بسیار متفاوتی داشته باشد. در این قسمت برخی از چالش هایی که معمولاً کاربران این پلتفرم با آن مواجه هستند را با همراه راه حل آن ها در میان می گذاریم. به این ترتیب، می توانید مشکلات خود را به سادگی برطرف کرده و در زمان و انرژی خود صرفه جویی کنید. به علاوه، چنانچه قصد خرید اشتراک فیلیمو با تخفیف ویژه را دارید می توانید از کد تخفیف فیلیمو استفاده کنید. چنانچه  برای دریافت یا استفاده از این کد با هرگونه ابهامی مواجه شدید، می توانید پاسخ خود را در مقاله راهنمای استفاده از کد تخفیف فیلیمو پیدا کنید.

اگر نمی دانید که چگونه باید عضوی از خانوداه فیلیمو باشید، باید به شما بگوییم که برای این کار ابتدا باید در سایت فیلیمو ثبت نام کرده و سپس اقدام به خرید اشتراک کنید. در سایت یا نرم افزار فیلیمو بخش خرید اشتراک و تماشا را انتخاب کرده، از بین بسته های اشتراک مختلف یک مورد را انتخاب کنید و مراحل خرید تا دریافت اشتراک را ادامه دهید.

چرا برخی موارد پس از تهیه اشتراک باز هم کاربر با پیغام «اشتراک ندارید» رو به رو می شود؟ در این مواقع ممکن است شماره ای که برای ورود استفاده می کنید با شماره ثبت نامی مغایرت داشته باشد. پس از بررسی شماره اگر مشکل حل نشد با کارشناسان فیلیمو تماس بگیرید. با خرید یک حساب می توانید به دو نفر دیگر هم دسترسی بدهید.

5 1 رای
این نوشته چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments