بهترین سریال های انگلیسی برای یادگیری زبان

یادگیری زبان با فیلم و سریال

یادگیری زبان از طریق سرگرمی و سریال یکی از بهترین گزینه ها است. سؤال این جاست که از میان فهرست بلند بالای سریال ها، کدام یک از آن ها را برای تماشا انتخاب کنیم. اگر اطلاعاتی کافی در این زمینه ندارید، در این مقاله به معرفی برخی از بهترین و کمک کننده ترین سریال ها جهت یادگیری و تقویت زبان انگلیسی می پردازیم.

شاید تصورتان این باشد که با دیدن سریال های جدید و به روز، بتوانید زبان خود را تقویت کنید. در صورتی که این مورد برای اکثر سریال ها صدق نمی کند. سریال های جدید معمولاْ پر از اصطلاحات نامرسوم و غیرکاربردی اند. سریال هایی که در ادامه معرفی می کنیم دارای مکالماتی بسیار قابل فهم و ساده اند.  نکته بعدی مربوط به اتفافات سریال هاست که با سرعت پایین تری اتفاق می افتند. به این دلیل، یادگیری زبان بسیار راحت تر خواهد بود. دیدن مداوم سریال ها، بدون شک تاثیر بسیار زیادی در تقویت زبانتان خواهد داشت. همچنین، با انتخابی آثاری از جذاب ترین مینی سریال ها می توانید علاوه بر داشتن یک سرگرمی جالب که زمان زیادی هم نمیگیرد، با لغات و کلمات متنوع انگلیسی آشنا شوید.

سریال اداره (The Office) سریالی مستندگونه و کمدی برای یادگیری زبان

این سریال برای سطوح متوسط تا پیشرفته، بسیار مفید خواهد بود. سریال دارای جملاتی کاملاً کاربردی، اداری، رسمی و … است که در بیش تر مواقع مورد استفاده قرار می گیرند. سبک سریال مستندگونه بوده و با دیگر آثار کمدی تلویزیون متفاوت است. قسمت های سریال تقریباً 20 دقیقه ای است. در این 20 دقیقه، زندگی کارمندان یک اداره فروش کاغذ به نام داندر میفیلین در شهر اسکرنتون نمایش داده می شود. به زندگی، دوستی ها و اتفاقات اهالی آن جا پرداخته شده است. این اداره تنها یکی از زبرمجموعه های کمپانی کاغذسازی بزرگ (در نیویورک) است. در این اداره، هر کدام از اعضا شخصیت های منحصر به فرد و بعضاً عجیبی دارند.

شخصیت محوری سریال، مایکل اسکات (رییس اداره) است. او در کار خود یکی از بهترین ها بوده و درآمد زیادی را روانه سازمان می کند. در سراسر سال، مایکل ایده های بکری دارد. به برقراری رابطه دوستانه در محل کار خود علاقه زیادی دارد و در این راستا تلاش زیادی می کند. اوج هنر نویسندگان در این سریال مربوط به شخصیت مایکل اسکات است. مایکل شخصیتی دوست داشتنی؛ اما در عین حال اعصاب خورد کن است. در طول هفت فصال شخصیت پخته تری پیدا می کند و با گذشت زممان، تبدیل به یکی از اعضای دوست داشتنی اداره می شود. این سریال دارای 9 فصل و 192 قسمت است. برای تماشای کامل آن، حدوداً به 3 ماه نیاز دارید. تماشای این فیلم را برای یادگیری زبان به کسانی پیشنهاد می کنیم که به مکالمات روزمره رسمی به ویژه موارد اداری، نیاز دارند.

سریال اداره برای یادگیری زبان

سریال آشنایی با مادر (Met Your Mother) سریالی پر از اصطلاحات انگلیسی

سریالی بسیار جذاب که سرشار از اصطلاحات و جملات انگلیسی است. این مجموعه تلویزیونی کمدی برای اولین بار در 19 سپتامبر 2005 از شبکه سی بی اس پخش شد. داستان این سریال از سال 2030 آغاز می شود. شخصیت اصلی داستان تد موزبی (جاش رادنر) نام دارد. او خاطراتی را به پسر و دخترش یادآوری می کند که منجر به ملاقات آن ها با مادرشان (همسر تد) شده است. داستان برای نقل خاطرات از همان قسمت اول به گذشته برمی گردد. هر قسمت از سریال روایت کننده یک خاطره است. بیش تر سکانس ها در بار یا خانه ضبط شده اند. این سریال دارای 9 فصل و 200 قیمت است. اگر به اصطلاحات در یادگیری زبان انگلیسی نیاز دارید و دوست دارید که مکالمات را عمقی تر یاد بگیرید، این سریال را از دست ندهید. امتیاز عالی 9 برای این سریال در imdb، ثبت شده است.

سریال آشنایی با مادر

سریال شرلوک هولمز (Sherlock) بهترین سریال برای مکالمات روزمره انگلیسی

اگر به دنبال سریالی کوتاه، جذاب و با جملات رسمی می گردید، سریال شرلوک هولمز را پیشنهاد می کنیم. این سریال بریتانیایی از داستان های کارآگاهی شرلوک هولمز (از آثار آرتور کانن دویل) گرفته شده است. این سریال 4 فصل دارد و از سال 2010 تا 2017، تولید و پخش شده است.

روایت داستان در لندن معاصر است. این سریال ماجراهای کارآگاه مشاور را روایت می کند که به همراه دوست صمیمی اش، به اسکاتلندیارد در حل پرونده های جنایی، کمک می کند. افرادی همچون مالی هوپر و بازرس لستراد نیز در مسیر پرونده، به آن ها کمک می کنند. این سریال تنها در 4 فصل و 14 قسمت خلاصه می شود. با دیدن این سریال می توانید به یادگیری زبان و تقویت مکالات روزمره خود، کمک کنید. امتیاز 1/9 سریال در imdb، نشان دهنده پرطرفدار بودن و جذابیت این سریال از نگاه مخاطبان است.

سریال شرلوک هولمز برای مکالمات روزمره انگلیسی

سریال گریس و فرانکی (Grace and Frankie) برای یادگیری زبان مبتدی

این سریال دارای داستانی بسیار جالب و پر از جملاتی است که برای همه قابل فهم است. این مجموعه محصول شرکت نتفلیکس است. فصل اول آن در 8 مه 2015 و فصل دوم آن در ماه مه 2016، پخش شد. این سریال داستان دو زن حدوداً 70 ساله را روایت می کند که شوهرانشان عاشق یکدیگرند. آن ها اعلام کرده اند که می خواهند از زن هایشان جدا شده و با یکدیگر ازدواج کنند. این سریال 6 فصل و 90 قسمت است. با دیدن این سریال، مکالمات کوتاه، ساده و کاربردی را شاهده خواهید بود که در تقویت زبان، بسیار تاثیرگذار خواهد بود. این فیلم امتیاز عالی 4/8 را در imdb کسب کرده است.

برای مطالعه بیشتر: صفرتا صد آموزش زبان

سریال گریس و فرانکی برای یادگیری زبان مبتدی

سریال خانه پوشالی (House of Cards)

خانه پوشالی یکی از محبوب ترین سریال های تاریخ سینما است. بازی کوین اسپیسی در آن حاشیه های زیادی را به وجود آورد. داستان سریال در رابطه با جایگاه پست و مقام در کشور است. سریال داستان قدرت طلبی و شهوت مردی را روایت می کند که تصمیم دارد تمامی امور کشور را به دست گیرد. در سریال، این فرد به عنوان مردی بد ذات، قدرت طلب و شیطان صفت شناخته می شود. این مرد به دنبال آن است که واشنگتن را برای خود کند. کوین اسپیسی نقش این فرد را بازی می کند. این سریال 6 فصل و 73 قسمت دارد. اگر به دنیال یادگیری زبان انگلیسی بازرگانی، تجاری و سیاسی هستید، این سریال پر از جملات و کلمات رسمی است. امتیاز این فیلم در imdb، دارای امتیاز 7/8 است.

سریال خانه پوشالی برای یادگیری زبان انگلیسی

جمع بندی

در این مقاله تلاش کردیم سریال هایی را به شما معرفی کنیم که مکالمات ساده و روزمره بیشتری دارند. برای تماشای آنلاین این سریال ها با هزینه کم تر می توانید از کد تخفیف نماوا استفاده کنید. اگر تا کنون از این کد ها استفاده نکرده اید، مطالعه مقاله راهنمای استفاده از کد تخفیف نماوا می تواند به شما بسیار کمک کند.

0 0 رای
این نوشته چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments