بهترین گوشی برای کار در اسنپ و تپسی

بهترین گوشی برای کار در اسنپ و تپسی

در این روزها شاهد رشد چشمگیری در حوزه تاکسی های اینترنتی هستیم. تعداد راننده هایی که وارد این کار می شوند، روز به روز زیادتر می شود. از بزرگ ترین شرکت هایی که رانندگان برای فعالیت در آن ها اقدام می کنند، می توان اسنپ و تپسی را نام برد. برای داشتن این شغل، دو چیز اهمیت دارد. یکی خودرو سالم و دیگری داشتن یک گوشی مناسب. گوشی موبایل، وسیله ارتباط میان رانندگان و مسافران است و مهم است که از کیفیت و امکانات خوبی برخوردار باشد. در این مقاله مخاطبان ما افرادی هستند که قصد دارند به عنوان راننده برای خرید بهترین گوشی اقدام کنند. در ادامه خواهید دانست که نیازهای شما به عنوان یک راننده چیست و بهتر است گوشی کار در اسنپ و تپسی را از کدام برندها خریداری کنید. بهتر است قبل از انتخاب گوشی ابتدا با شرایط و نحوه ثبت نام در اسنپ به عنوان راننده آشنا شوید.

فاکتورهای مهم خرید گوشی که به عنوان راننده اسنپ و تپسی باید مد نظر قرار دهید

با توجه به این که گوشی نقش مهمی در کار رانندگان اسنپ و تپسی دارد، مهم است که به هنگام خرید یک سری فاکتورهای اساسی و مهم را مد نظر قرار دهید. این فاکتورها عبارتند از:

اندازه و خوانایی نمایشگر گوشی

در بیشتر مواقع رانندگان تپسی و اسنپ برای راحتی کار خود، گوشی را روی Holder قرار می دهند. بنابراین، فاصله آن از چشم نسبتاً زیاد است. در صورتی که صفحه نمایشگر گوشی اندازه بزرگی نداشته باشد، ممکن است در مسیریابی با مشکل مواجه شوید. برای آن که بخواهید جزییات را مشاهده کنید، باید گوشی را از هولدر برداشته و با آن کار کنید. این عمل ممکن است منجر به حواس پرتی و در نهایت افزایش احتمال تصادفات شود. بیشتر رانندگان اسنپ و تپسی در طول روز کار می کنند. در روز نور خورشید از هر طرف بر روی صفحه گوشی تابیده و سبب می شود که راننده نتواند صفحه گوشی را کامل مشاهده کند. با توجه به تمامی این ها، مهم است که یک موبایل با صفحه نمایش بزرگ، نمایشگر AMOLED یا Super AMOLED و با روشنایی بالای صفحه در اختیار داشته باشید.

پرسرعت بودن اینترنت برای کار در اسنپ و تپسی

پرسرعت بودن اینترنت

مورد بعدی مربوط به اینترنت گوشی است. به عنوان یک راننده اسنپ لازم است که اینترنت پرسرعتی را در اختیار داشته باشید. زمانی که یک سفر جدید را انتخاب می کنید، باید به صورت آنلاین مسیریابی انجام دهید. در این صورت است که می توانید در سریع ترین زمان ممکن و با انتخاب بهترین مسیر، بدون دردسر به مقصد برسید. علاوه بر این مورد، مهم است که همیشه به اینترنت متصل باشید. به این دلیل که بتوانید مسافرانی که در نزدیکی تان هستند را مشاهده کنید. پرسرعت ترین اینترنتی که امروزه در دسترس است، اینترنت G 4.5 است. در نتیجه باید به هنگام خرید، گوشی را انتخاب کنید که از اینترنت G4 و LTE پشتیبانی کند.

ظرفیت بالای باتری گوشی

از دیگر عوامل مهم به هنگام خرید گوشی برای رانندگان اسنپ و تپسی، باتری آن است. شاید تصورتان این باشد که برای تشخیص مدت زمان عملکرد، داشتن یک باتری باظرفیت بیشتر و میلی آمپر ساعت بالاتر کافی است؛ اما باید این موارد را هم مد نظر قرار دهید که پردازنده، نمایشگر، هماهنگی سخت افراز و نرم افراز هم بر روی کارکرد باتری گوشی تاثیرگذار است. البته این را بدانید که مهم ترین نشانه برای تشخیص عملکرد خوب گوشی در نگهداری شارژ باتری، افزایش میلی آمپر ساعت است. با توجه به این که به طور مداوم گوشی برای مکان یابی و استفاده مدام از اینترنت روشن است، به عنوان راننده اسنپ یا تپسی باتری زیادی را مصرف می کنید. بنابراین، مهم است مدلی را خریداری کنید که بیش از 3300 میلی آمپر ظرفیت داشته باشد.

مطالعه بیشتر: چه ساعاتی هزینه سفر با اسنپ و تپسی کم تر است؟

ظرفیت بالای باتری گوشی برای کار در اسنپ و تپسی

معرفی چند مدل گوشی مناسب برای رانندگان اسنپ و تپسی

با توجه به مواردی که در بخش های قبلی شرح دادیم، تقریباً می دانید که برای کار در اسنپ و تپسی باید چه مواردی را به هنگام انتخاب گوشی، مد تظر قرار داد. در ادامه چند مدل از گوشی موبایل های مناسب برای این کار را معرفی می کنیم. همه گوشی های نام برده شده را می توانید با استفاده از کد تخفیف دیجی کالا با قیمت کم تری تهیه کنید.

Xiaomi Redmi Note 9T 5G

از مشخصات گوشی 9T 5G، می توان به نمایشگر 6.5 اینچی IPS LCD، تراشه دیمنسیتی 5G 800U، رم 4 گیگابایت، دوربین اصلی سه‌گانه 48+2+2 مگاپیکسل، باتری 5000 میلی ‌آمپر ساعت و شارژر 18 واتی اشاره کرد. این مدل از گوشی را می توان به عنوان یکی از بهترین و مناسب ترین موبایل های بازار دانست. ویژگی های گوشی نیز باعث شده است که سرعت رابط کاربری گوشی قابل قبول بوده و در اجرای برنامه های مختلف کارایی مناسبی داشته باشد.

Samsung Galaxy A02

این مدل یکی از چندین گوشی اقتصادی برند سامسونگ است. مشخصات این گوشی سامسونگ عبارت است از: نمایشگر 6.5 اینچی PLS IPS، پردازنده مدیاتک MT6739W، رم سه گیگابایت، دوربین اصلی دو گانه 13 و 2 مگاپیکسلی و باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی. با توجه به نمایشگر بزرگ، باتری با ظرفیت بالا و مقدار رم بیشتر می توان این گوشی اندروید را برای رانندگان اسنپ و تپسی گزینه بسیار مناسبی دانست.

Xiaomi Pocco X3 Pro

شیائومی پوکو X3 پرو با داشتن نمایشگر 6.67 اینچ IPS LCD، تراشه کوالکام اسنپ دراگون ۸۶۰، رم ۶ و ۸ گیگابایت، دوربین اصلی سه‌گانه 48+8+2 مگاپیکسل، باتری 5160 میلی‌آمپرساعت و قابلیت شارژ سریع 33 واتی توانسته است توجه خریداران را به خود جلب کند. باتری گوشی می تواند ساعت ها شارژدهی داشته باشد. صفحه نمایش بزرگ گوشی، تصاویر را در ابعاد مناسب برای رانندگان تپسی و اسنپ نمایش می دهد و برنامه ها به راحتی بر روی گوشی اجرا خواهند شد.

Samsung Galaxy A31

گلکسی A31 دارای نمایشگر 6.4 اینچی سوپرامولد، پردازنده هلیو P65، رم در سه نسخه 4، 6 و 8 گیگابایتی، دوربین اصلی چهارگانه 48+8+5+5 مگاپیکسلی، باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی و شارژر 15 واتی است. این مدل که از جدیدترین گوشی های میان رده برند سامسونگ بوده و از نظر قیمتی بسیار به صرفه است. داشتن باتری با ظرفیت 5 هزار میلی‌آمپر از جذاب ترین ویژگی های این گوشی برای رانندگان است.

Xiaomi Redmi Note 10

مشخصات ردمی نوت 10 نیز می تواند توجه شما را برای خرید به خود جلب کند. از مهم ترین ویژگی های ردمی نوت 10 می توان به نمایشگر 6.4 اینچی سوپرامولد، تراشه اسنپدراگون 678، رم 4 یا 6 گیگابایت، دوربین اصلی چهارگانه 48+8+2+2 مگاپیکسل، باتری 5000 میلی‌آمپرساعت و شارژر 33 واتی است. مشخصات سخت افزاری این گوشی از شیائومی عالی است و به نسبت امکانات قیمت بسیار مناسبی دارد.

جمع بندی

در این مقاله تلاش کردیم با توجه به نیاز هایی که یک راننده اسنپ در استفاده از تلفن همراه با آن ها مواجه می شود، پیشنهاداتی را برای خرید گوشی به شما ارائه کنیم. امیدوارین این مقاله بتواند برای شما راهنمای مناسبی باشد. در ضمن، شاید برای شما جالب باشد که در اسنپ علاوه بر راننده به عنوان پروموتر نیز می توانید فعالیت کنید. برای آشنایی بیشتر با این شغل می توانید مقاله درآمد و تسهیلات دریافتی پروموتر های اسنپ را نیز مطالعه کنید.

0 0 رای
این نوشته چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments