چگونه در باسلام فروشنده شویم؟ راهنمای غرفه زدن در با سلام

چگونه در باسلام فروشنده شویم

می خواهید فروش اینترنتی را شروع کنید؟ کجا بهتر از باسلام؟ تا به خال به بازار های محلی یا قدیمی تر سر زده اید؟ همان ها که امکان فروش محصولات مخالف در غرفه های کنار یکدیگر را به صدها نفر می دادند. باسلام هم چنین بازاری است، با این تفاوت که هر فروشنده یک غرفه مجازی دارد. یعنی چی؟ اصلا غرفه آنلاین چه فایده ای دارد؟ فکر کنید می خواهید چیزی بفروشید. این کالا می تواند هر چیزی باشد؛ از ترشی خانگی گرفته تا گوشی موبایل. ممکن است خودتان محصولی درست کنید و به دنبال بازار فروش برای آن باشید. شاید هم از قبل فروشگاه دارید و به دنبال راهکاری برای افزایش تعداد مشتری ها هستید. در هر حال، این سایت بهترین بستری است که می توانید فعالیت خود را از آن آغاز کنید. در ادامه به سؤال پر تکرار چگونه در باسلام فروشنده شویم؟ پاسخ می دهیم. شما هم می توانید در این سایت غرفه دار شوید.

چگونه در باسلام غرفه بزنیم؟

عضویت در باسلام و فروش کالا و محصولات مختلف در آن بسیار ساده است. قبل از هر چیزی باید ثبت نام کنید. این کار هم فقط با یک شماره همراه انجام می شود. در پروفایل خود، ایجاد غرفه را انتخاب کنید. مشخصات خود و مواردی مانند نام و آدرس غرفه را وارد کنید. حالا فقط یک قدم با فروش آنلاین فاصله دارید. مشخصات فردی خواسته شده مانند کد ملی را وارد کنید تا به عنوان یکی از فروشنده های باسلام فعالیت کنید. با انتخاب نام، تصاویر و دیگر بخش های جذاب هم می توانید غرفه خود را شخصی سازی کرده و تمایل کاربران به خرید را افزایش دهید.

پس از ایجاد غرفه، با وارد شدن به حساب کاربری خود، بخش های مختلفی را می بینید که برای مدیریت بهتر غرفه شما ایجاد شده اند. یکی از این قسمت ها پیشخوان است که اطلاعات اولیه مانند آمار بازدید و فروش یا تعداد اجناس را نمایش می دهد. در بخش محصولات هم می توانید کالا هایی که برای فروش دارید را اضافه کرده و آن ها را دسته بندی کنید. اگر بخواهید سفارشات قبلی و جدید را مشاهده کنید هم از این بخش می توانید به مدیریت آن ها بپردازید. در صورت تمایل و برای جذب مشتریان بیشتر هم امکان تعریف کردن کد تخفیف باسلام برای شما فراهم شده است. خدماتی که این پلتفرم در اختیار فروشندگان می گذارد آن را به یکی از راه های مناسب برای فروش تبدیل کرده است. با مطالعه مقاله بهترین راه های فروش اینترنتی بهتر می توانید علت این توصیف را درک کنید.

چه کسانی می توانند در باسلام فروشنده شوند؟

همه می توانند در باسلام غرفه ایجاد کرده و در این سامانه فروشنه شوند. کافیست محصولی برای فروش داشته باشید. اگر فکر می کنید کالایی که دارید خوب و باکیفیت است و به اصطلاح خریدار دارد، معطل نکنید. بدون هیچ هزینه ای غرفه می زنید و به راحتی اجناس خود را به دست مشتری می رسانید. این مجموعه در ابتدا با هدف کمک به کشاورزان و تولید کنندگان کوچک محلی شکل گرفت. این بستر به آن ها اجازه می داد محصولات خود را راحت و با قیمت مناسب بفروشند و با حذف واسطه ها، فاصله کالا از دست تولید کننده تا خریدار را کمتر کنند.

در حال حاضر، دامنه فعالیت های این مجموعه افزایش پیدا کرده است. شما می توانید هر چیزی که فکرش را بکنید، از خوراکی های ارگانیک گرفته تا لوازم خانگی را از این طریق خریداری کنید. کالا های موجود در عطاری، پوشاک، فرهنگی آموزشی، سفر و ورزش، لوازم آشپزخانه و … را می توانید به راحتی از این راه فروخته و کسب درآمد کنید.

چگونه در باسلام غرفه بزنیم؟

چگونه محصولات خود را در باسلام بفروشیم؟

نحوه فروشنده شدن در باسلام برای غرفه داران ساده است. شما با انتخاب نام و تصاویر جذاب برای صفحه و اجناسی که دارید، مشتری را به سمت خودتان جذب می کنید. سپس، آن ها محصول مورد نظرشان را انتخاب کرده و ثبت سفارش می کنند. خریداران در همان لحظه هزینه کالا را واریز می کنند؛ اما به حساب غرفه دار وارد نمی شود. زمانی می توانید پول فروش را برداشت کنید که کالا با سلامت کامل به دست خریدار برسد.

به این ترتیب، شما به عنوان فروشنده لازم نیست نگران دریافت پول باشید و خریدار هم راحت تر اعتماد می کند. روش ارسال از طریق پست یا سایر سامانه ها هم به اختیار شما است؛ اما باید کد مرسوله را به باسلام بدهید. لازم به ذکر است که فروشنده شدن در دیجی کالا هم می تواند یک روش مناسب برای رونق کسب وکار شما باشد. همچنین، می توانید با مقایسه با سلام و دیجی کالا یکی از آن ها را انتخاب کنید و یا در هر دو پلتفرم به صورت همزمان فعالیت کنید.

کمیسیون باسلام برای غرفه داران چقدر است؟

این سایت به عنوان یک واسطه میان خریدار و فروشنده عمل می کند. به همین دلیل بخشی از سود حاصل از فروش خود را باید به عنوان کمیسیون به باسلام بدهید. یکی از ابهامات افرادی که می پرسند چگونه در باسلام فروشنده شویم، به درصد کارمزد بر می گردد. چقدر هزینه باید بپردازیم؟ آیا این کار اصلاً ارزش دارد؟ به صورت کلی، شما باید 9 درصد از ارش کالا به عنوان کمیسیون بپردازید. البته، راه هایی برای کاهش این مبلغ وجود دارد. برای مثال، اگر برای خریداران خود، امکان ارسال رایگان در نظر بگیرید، کارمزد پرداختی شما 6 درصد خواهد بود. لازم به ذکر است که سقف کمیسیون 100 هزار تومان است. برای مثال، اگر 9% قیمت محصول شما برابر با 5 میلیون تومان باشد، همچنان، صد هزار تومان از شما دریافت می شود.

3 3 رای
این نوشته چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
guest
3 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی ترین مفید ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments