راهنمای استفاده از کد تخفیف دیجی پلاس

راهنمای استفاده از کد تخفیف دیجی پلاس

کاربران دیجی پلاس افرادی هستند که از اشتراک ویژه دیجی کالا استفاده می کنند. اگر اهل خرید از فروشگاه اینترنتی دیجی کالا هستید و فکر می کنید که به امکانات و مزایای بیش تری نیاز دارید، دیجی پلاس گزینه ای عالی است. با خرید اشتراک دیجی پلاس از مزایا و امکانات بیش تری بهره مند می شوید. دیجی پلاس مبلغ مشخصی را از کاربران دریافت می کند و در مقابل امتیازاتی از جمله کد تخفیف، هدیه نقدی و… را در اختیار آن ها قرار می دهد. با کد تخفیف دیجی پلاس، در عین پرداخت هزینه کمتر، از خدمات ویژه آن استفاده می کنید.

چگونه کد تخفیف دیجی پلاس را دریافت کنیم؟

جهت دریافت کد های تخفیف دیجی پلاس لازم است به سایت کانال تخفیف مراجعه کنید. در وب سایت آف چنل به کدهایف روشگاه های مختلف دسترسی دارید و می توانید از طرح های ویژه ای که در سایت قرار دارند نیز استفاده کنید. همانند تصویر زیر، نام فروشگاه را در قسمت نوار جست و جو نوشته و وارد صفحه کد تخفیف دیجی پلاس شوید.

کد تخفیف دیجی پلاس در سایت کانال تخفیف

از میان کدهای تخفیف فعال، کد مورد نظرتان را انتخاب کنید. دقت داشته باشید که هر کد تخفیف شرایط خاصی دارد. پیش از انتخاب کد، شرایط هر کدام را مطالعه کنید تا بتوانید کدی که به کارتان می آید را انتخاب کنید.

انتخاب کد تخفیف دیجی پلاس

در تصویر زیر، به عنوان نمونه کد تخفیف 20 درصدی اکانت سه ماهه دیجی پلاس را انتخاب کرده ایم. کافی است بر روی کد کلیک کنید تا در حافظه سیستم کپی شود. حال گزینه لینک خرید را انتخاب و وارد صفحه خرید اشتراک از دیجی پلاس شوید.

دریافت کد تخفیف دیجی پلاس

پس از انتخاب گزینه لینک خرید، وارد وب سایت دیجی کالا می شوید. گزینه عضویت در دیجی پلاس را انتخاب کنید. اگر هم قبلاً عضو شده اید، وارد شده و بر روی گزینه خرید اشتراک کلیک کنید. در تصاویر زیر، مراحلی که باید طی کنید را به صورت گام به گام مشخص کرده ایم.

استفاده از کد تخفیف دیجی پلاس به هنگام خرید اشتراک
ثبت نام در دیجی پلاس
خرید اشتراک با کد تخفیف دیجی پلاس

با توجه به این که کد تخفیف اشتراک سه ماهه دیجی پلاس را کپی کردیم، خرید اشتراک 3 ماهه را انتخاب کرده و در ادامه بر روی خرید اشتراک کلیک می کنیم.

خرید اشتراک سه ماهه دیجی پلاس

کد تخفیف دیجی پلاس را کجا وارد کنیم؟

پس از آن که خرید اشتراک را انتخاب کردید، پنجره ای همانند تصویر زیر را مشاهده می کنید. تام، نام خانوادگی و کد ملی خود را وارد و در نهایت بر روی بررسی اطلاعات کلیک کنید.

عضویت در دیجی پلاس

در صفحه جدید، لازم است کد تخفیفی که در ابتدا در حافظه کپی کردید را وارد و آن را ثبت کنید. مبلغی از هزینه کلی کسر می شود که در تصویر زیر هم مشخص است. گزینه پرداخت را انتخاب کنید.

ثبت کد تخفیف دیجی پلاس

و در نهایت در درگاه پرداخت اینترنتی، اطلاعات حساب خود را وارد کنید. پس از پرداخت، اشتراک تخفیف دار دیجی پلاس برایتان فعال خواهد شد.

پرداخت هزینه نهایی با اعمال کد تخفیف دیجی پلاس
1 2 رای
این نوشته چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments