تبدیل نات کوین به پول، آیا فروش notcoin ممکن است؟

تبدیل نات کوین به پول

نات کوین ها در حقیقت میم کوین هایی هستند که به خودی خود ارزش مادی ندارند. این کوین ها بر پایه بلاکچین تلگرام (ton) طراحی شده اند و از طریق همین اپلیکیشن قابل دریافت هستند. از زمان معرفی این کوین تا همین حالا، اطلاعات و نظرات ضد و نقیضی درباره آن مطرح شده است. همه این بحث ها درباره یک سوال است. آیا امکان تبدیل نات کوین به پول وجود دارد؟ در ابتدا تعداد کسانی که به این سوال پاسخ مثبت می دادند زیاد نبود. امروزه با شروع پیش فروش نات کوین ها این احتمال از همیشه پر رنگ تر و جدی تر بررسی می شود. در ادامه به بررسی نحوه فروش نات کوین، قیمت آن و … می پردازیم.

نات کوین ها و داستان پیش فروش

اگر هنوز نمی دانید نات کوین چیست و چگونه به دست می آید، ابتدا مقاله نات کوین چیست را مطالعه کنید. اگر هم با این کوین جذاب آشنایی دارید و از سرمایه داران در این زمینه هستید با ما همراه باشید تا نحوه تبدیل نات کوین به پول را با هم بررسی کنیم. چند وقتی است که صحبت از پیش فروش نات کوین ها توسط عاملان این پروژه مطرح شده است. در واقع طی این رویداد کاربران می توانند نات کوین های خود را به NFT یا ووچر تبدیل کرده و آن را به فروش برسانند.

 نات کوین ها به بسته های 10 میلیونی و 100 میلیونی تبدیل می شوند. در ادامه برای مبادله این ارز باید حتماً از سایت getgems استفاده کنید. این معامله بر اساس فرمول های همتا به همتا نجام می شود و بدون شک خبری بی نظیر برای کسانی است که با مهارت و شرکت در کمپین های مختلف تعداد زیادی از این کوین ها را به دست آورده اند. البته هنوز برای تبدیل نات کوین به پول باید کمی صبر کنید. در حال حاضر، تنها با پیش فروش توکن های خود می توانید درآمد کسب کنید.

نکات ضروری برای تبدیل نات کوین به پول

برای فروش ارز دیجیتال نات کوین باید از مسیر های خاصی پیش بروید. بدیهی است که در این مسیر به موراد خاصی نیز نیاز خواهید داشت. پیش از هر چیز به یاد داشته باشید که ارز نات کوین بر بستر بلاکچین Toncoin قرار داشته و برای فروش آن بهتر است کاملاً بر روی کار با این شبکه مسلط باشید. در ادامه، باید یک کیف پول داشته باشید. در مقاله بهترین کیف پول های ارز دیجیتال می توانید با بررسی کیف پول های مختلف به یک انتخاب مناسب برسید. البته کیف پول شما باید با بلاکچین مد نظر تلگرام سازگار باشد.

در مرحله بعدی، لازم است در یک صرافی ارز دیجیتال خارجی حساب باز کنید. تعداد زیادی از ارز های دیجیتال و تمام میم کوین ها در صرافی های ایرانی وجود ندارند به همین دلیل، این ارزها باید ابتدا در صرافی های خارجی به تتر تبدیل شوند. در نهایت در یک صرافی ایرانی حساب باز کنید. تمام صرافی های داخلی توان تبدیل تتر به ریال را دارند. برای شناخت بیشتر این پلتفرم ها و داشتن یک انتخاب هوشمندانه مطالعه مقاله معرفی بهترین صرافی های ارز دیجیتال ایرانی را از دست ندهید.  

دریافت NFT و تبدیل نات کوین به پول

در ابتدا با ورود به صفحه ربات تلگرام نات کوین، گزینه ترید را پیدا کنید. دکمه Trade دقیقا در کنار Boost ،Earn و Frens در صفحه اصلی ربات قرار گرفته است. ابتدا تعداد نات کوین هایی که قصد فروش آن را دارید انتخاب کرده و سپس گزینه ترید را باز کنید. چنانچه این گزینه برای شما نمایش داده نمی شود، مشکل از اختلال های ربات است و با توسعه این سیستم این مشکل حل می شود.

پس از کلیک روی ترید، صفحه ای به شما نمایش داده می شود. حالا باید گزینه آبی رنگ Notcoin to Voucher را انتخاب کنید. سپس توضیحات را مطالعه کرده و Continue را انتخاب کنید. در مرحله بعدی باید تعداد نات کوین فروشی را انتخاب کنید. فراموش نکنید که این مقدار باید دسته های 10 یا 100 میلیونی باشد. یعنی برای فروش و تبدیل نات کوین به پول باید حداقل 10 میلیون ارز نات کوین داشته باشید. در نهایت،ف این ووچر های نات کوین به کیف پول شما منتقل می شوند. بدیهی است که باید کیف پول تلگرامی TON را از قبل نصب کرده باشید.

در ادامه، قادر خواهید بود این ووچر ها را در وبسایت Get gems به فروش برسانید. این وبسایت بازار آنلاینی است که امکان خرید و فروش راحت NFT ها را فراهم می کند. به یاد داشته باشید که نات کوین های شما در قالب NFT به حساب کیف پولتان واریز می شوند.

نحوه فروش نات کوین ها

اولین قدم برای فروش نات کوین هایی که حالا به NFT تبدیل شده اند، ورود به سایت Getgems و اتصال به ولت یا کیف پول است. برای این کار باید درصفحه اصلی این سایت روی گزینه Connect Wallet کلیک کنید. ابتدا صفحه ای به شکل زیر را مشاهده خواهید کرد. در این مرحله ابتدا روی Wallet on کلیک کرده و سپس گزینه  Open Telegram Desktop را انتخاب کنید.

سپس، Start exploring Ton، را انتخاب کنید و فرآیند را ادامه دهید. در پایان با انتخاب Connect Wallet فرآیند اتصال شما با موفقیت به پایان می رسد.

نقد کردن نات کوین ها

حالا زمان آن می رسد که مجموعه خود را ایجاد کنید. برای این کار تنها کافی است در صفحه اصلی سایت و در قسمت مشخص شده، گزینه Create را انتخاب و روی Collection کلیک کنید. سپس، مجموعه ایجاد شده را برای تبدیل نات کوین به پول روی فیلتر My NFTs تنظیم کنید. در نهایت تراکنش را تأیید کرده و کارمزد بلاک چین را پرداخت کنید.

ایجاد مجموعه برای تبدیل نات کوین به پول

 نات کوین ها چقدر ارزش دارند؟

هم اکنون نات کوین ها به صورت بسته های ده و صد میلیونی قابل پیش فروش هستند. هر 10 میلیون نات کوین حدود 5 تون ارزش دارد. اگر هر تون را 3 دلار در نظر بگیریم، هر 10 میلیون نات کوبن معادل 15 دلار خواهد بود. البته این قیمت در مرحله پیش فروش اعلام شده است. ممکن است پس از عرضه این ارز در صرافی ها قیمت بسیار متفاوتی را شاهد باشیم.

3.5 2 رای
این نوشته چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
guest
14 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی ترین مفید ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments