راهنمای استفاده از کد تخفیف راست چین

راهنمای استفاده از کد تخفیف راست چین

راست چین مجموعه ای است که به صورت تخصصی در حوزه آموزش وردپرس و مارکتینگ فعالیت می کند. با راست چین از مزایای زیادی همچون پشتیبانی عالی، در دسترس بودن مرجعی بزرگ از دوره های تخصصی و به روز، قیمت مناسب و… بهره مند خواهید شد. اگر از همراهان راست چین شوید، کدهای تخفیف متفاوتی در اختیار خواهید داشت. با استفاه از کد تخفیف راست چین به هنگام پرداخت هزینه، مبلغ قابل توجهی از هزینه نهایی تان کم می شود.

نحوه دریافت کد تخفیف راست چین

برای دریافت کد تخفیف راست چین، کافی است وارد وب سایت کانال تخفیف شوید. کدهای تخفیف فروشگاه های مختلف در وب سایت قرار دارند. برای دسترسی به کدهای راست چین، در نوار جست و جو وب سایت، نام راست چین را سرچ کنید. همانند تصویر زیر بر روی نام فروشگاه کلیک کنید.

کد تخفیف راست چین در سایت کانال تخفیف

همان طور که در تصویر زیر مشاهده می کنید، کدهای تخفیف متنوعی از راست چین در دسترستان است. هر کد تخفیف شرایط خاصی برای استفاده دارد. لازم است در ابتدا مشخص کنید که کدام یک از کدها متناسب با درخواست شماست. در ادامه بر روی گزینه دریافت کد تخفیف کلیک کنید.

کدهای تخفیف راست چین

در این جا یکی از کدهای تخفیف را برای نمونه انتخاب کرده و بر روی گزینه دریافت کد تخفیف کلیک کردیم. حال باید در پنجره ای که پیش رویتان است، کد تخفیف را کپی کنید. برای این کار، کافی است بر روی کد کلیک کنید تا در سیستم کپی شود. در ادامه گزینه لینک خرید را انتخاب کنید.

کپی کردن کد تخفیف راست چین

با انتخاب گزینه لینک خرید، مستقیم به وب سایت راست چین هدایت می شوید. در این قسمت لازم است در سایت عضو شوید. اگر قبلاً ثبت نام کرده اید باید وارد حساب کاربری خود بشوید.

وب سایت راست چین
ثبت نام در راست چین

پس از گذراندن این مرحله، به تمامی دوره های وب سایت دسترسی دارید. در این جا ما کد تخفیف آلفا را انتخاب کردیم، در نتیجه دوره آلفا را خریداری می کنیم.

اطلاعات دوره فروشنده آلفا راست چین
خرید دوره فروشنده آلفا راست چین
خرید دوره فروشنده آلفا با کد تخفیف راست چین

کد تخفیف راست چین را در کدام قسمت وارد کنم؟

در این صفحه مشخصات خود را تکمیل و در قسمت کد تخفیف، کدی که در ابتدا کپی کرده اید را وارد کنید. با اعمال کد، پیام ثبت موفقیت آمیز کد را مشاهده می کنید.

اعمال کد تخفیف راست چین

در پایان نیز با ورود به درگاه و پرداخت هزینه، دسترسی به دوره برایتان فعال خواهد شد.

پرداخت هزینه با اعمال کد تخفیف راست چین
0 0 رای
این نوشته چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments