طرح های تخفیف دار و رایگان ایرانسل

معرفی طرح های تخفیف دار ایرانسل

زمانی که از اپراتور های بزرگ تلفن همراه در ایران صحبت شود، بدون شک از ایرانسل نام برده می شود. این مجموعه فعالیت گسترده خود را از سال 1384 آغاز کرده است. هم اکنون بیش از 85 درصد جمعیت کشور قادر به استفاده از نسل  4G و 4.5G اینترنت ایرانسل هستند. همچنین، فیبر های نوری این اپراتور در حال توسعه و اجرا می باشد. با توجه به خدمات این مجموعه، تعداد کاربران زیادی از آن استفاده می کنند. در این راستا، طرح های تخفیف دار و رایگان ایرانسل و هدیه های متنوع در اختیار مشترکین قرار می گیرد. در این مقاله، برخی از این هدایا را به همراه شرایط استفاده از آن ها به شما معرفی خواهیم کرد.

شما عزیزان می توانید در وب سایت کانال تخفیف، از تخفیف های ویژه ای که برای خدمات مختلف مشترکین ایرانسلی ارائه می شود، استفاده کنید. کافی است وارد صفحه ایرانسل شده، شرایط کدها را مطالعه نموده و کد تخفیف ایرانسل مورد نظرتان را انتخاب کنید.

50 گیگ اینترنت رایگان ایرانسل تنها با عضویت در ایرانسل من

عضویت در اپلیکیشن ایرانسل من مزیت های بسیاری برای شما به همراه خواهد داشت. این اپلیکیشن در واقع یک پلتفرم خدمات مالی بسیار گسترده است که برای انجام کار های مختلفی می توانید از آن استفاده کنید. مدیریت حساب شما در ایرانسل اولین خدمتی است که در این سامانه به شما ارائه می شود. خرید بسته های مکالمه و اینترنت، پرداخت قبض سیم کارت دائمی و خرید و مدیریت بسته های ترکییبی از جمله کار هایی است که در این زمینه می توانید در ایرانسل من انجام دهید. به علاوه، این پلتفرم امکان استفاده از اپلیکیشن های کاربردی به همراه تخفیف، پرداخت قبوض و خرید انواع مودم های ثابت را نیز برای شما فراهم می کند. حالا تصور کنید که در کنار تمام این مزایا هدیه هم دریافت خواهید کرد. این موضوع کاملاً صحت دارد و پس از اولین ورود به ایرانسل من 50 گیگ اینترنت رایگان در اختیار شما قرار خواهد گرفت. توجه کنید که اگر قبلاً در این برنامه عضو شده باشید در صورت عضویت مجدد مشمول دریافت این هدیه نخواهید بود.

فعالسازی اینترنت هدیه ایرانسل با دائمی کردن سیمکارت

یکی از روش های دریافت هدیه از ایرانسل، خرید سیم کارت یا تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی می باشد. پس چنانچه هنوز از مشترکین این اپراتور نیستید و یا سیم کارت شما اعتباری است، فرصت استفاده از این هدایای شگفت انگیز را دارید. البته، اینترنت رایگان تنها چیزی نیست که در این طرح تخفیف دار و رایگان ایرانسل به دست خواهید آورد. 900 دقیقه مکالمه رایگان برای 6 ماه، 900 پیامک رایگان بدون محدودیت درون شبکه بودن به مدت 6 ماه و 6 ماه مکالمه نیم بها با خطوط درون شبکه ای از دیگر هدایایی هستند که در کنار 20 گیگ اینترنت رایگان در این پروسه به شما عزیزان تعلق می گیرند.

استفاده از اپلیکیشن لنز و 1 گیگ اینترنت رایگان ایرانسل

لنز یک تلویزیون اینترنتی است. این اپلیکیشن را می توانید علاوه بر لپ تاپ و تلفن همراه روی اندروید باکس خود نیز اجرا کنید. در این برنامه مجموعه ای از محتوا های ویدیویی جذاب در اختیار شما قرار می گیرد. اگر دوستانی دارید که هنوز با این برنامه آشنا نیستند همین الان آن ها را دعوت کنید. سپس شما و دوستتان می توانید از 1 گیگابایت اینترنت رایگان ایرانسل برای یک روز بهره مند شوید.

5 گیگ اینترنت رایگان ایرانسل، تنها با ویرایش اطلاعات

اگر از اینترنت ثابت ایرانسل استفاده می کنید، خبر خوبی برای شما داریم. امروزه برای انجام بسیاری از کارها به اینترنت نیاز داریم. به همین دلیل است که اینترنت رایگان می تواند یک هدیه بی نظیر باشد. دریافت این هدیه برای مشترکین اینترنت نسل 4 ثابت ایرانسل به راحتی آب خوردن است. تنها کافی است به سایت ایرانسل مراجعه کرده و اطلاعات کاربری خود را به روز رسانی کنید. حالا یک بسته 5 گیگا بایتی اینترنت به صورت رایگان برای مدت هفت روز در اختیار شما قرار می گیرد.

شارژ شگفت انگیز و اعتبار هدیه ایرانسل

در ادامه، یک طرح تخفیف دار ایرانسل برای مشترکین اعتباری معرفی می کنیم. این طرح شارژ شگفت انگیز پلکانی نام دارد و به شما 25 درصد اعتبار هدیه می دهد. برای دریافت این تخفیف تنها لازم است کد شارژ خود را به صورت #رمز شارژ ۱۲ یا ۱۶ رقمی*۱۴۴* وارد کنید. دقت داشته باشید که مقدار هدیه و همچنین مدت زمان استفاده از آن به مبلغ شارژ شما بستگی دارد. از آنجایی که هدیه به صورت درصد کل خرید محاسبه می شود، بدیهی است که هرچه مبلغ شارژ بیشتر باشد، اعتبار رایگان بیشتری به شما تعلق می گیرد. این اعتبار برای مکالمه، پیامک و اینترنت قابل استفاده خواهد بود.

معرفی طرح های تخفیف دار و رایگان ایرانسل

تخفیف ویژه برای ایرانسلی ها با کد شگفتی

از دیگر طرح های تخفیف دار و رایگان ایرانسل می توان به کد شگفتی اشاره کرد. برای استفاده از این هدیه تفاوتی ندارد که از مشترکین دائمی هستید یا اعتباری. نکته جذاب این طرح، اختصاصی بودن هدایا می باشد. به این معنی که با اعمال این کد پیشنهادات تخفیف دار و هدایای متنوعی به شما پیشنهاد می شود. حالا شما قادر خواهید بود از میان آن ها کاربردی ترن را انتخاب کنید. لازم به ذکر است که معمولاً به مشترکین مختلف پیشنهادات متفاوتی ارائه می شود.

همین حالا با شماره گیری کد*4444# پیشنهادات رایگان و هدیه های خود ا ایرانسل را دریافت کنید. طرح های ارائه شده به مشترکین ممکن است شامل اینترنت یا مکالمه رایگان باشد. همچنین، این طرح ها از نظر زمانی هم بسیار متنو ع هستند. ممکن است پیشنهاد های مخصصو شما ساعتی، روزانه و یا حتی ماهانه باشند. توجه داشته باشید که با انتخاب هدیه خود می توانید هر چیزی که برای شما مفید تر است را استفاده کنید.

دو گیگ اینترنت رایگان ایرانسل با دعوت دوستان

علاوه بر این که خودتان می توانید از طرح های تخفیف دار و رایگان ایرانسل استفاده کنید، دعوت از دوستانتان برای شرکت در این جشنواره ها نیز هدایای متنوعی را نصیب شما می کند. به طور مثال، اگر از کاربران ایرانسل من هستید و قبلا یکبار هدیه عضویت خود را دریافت کرده اید، باز هم می توانید از این طرح استفاده کنید. تنها کافی است دوستان خود رابه را عضویت در این اپلیکیشن دعوت کنید. زمانی که دوست شما این اپلیکیشن را نصب کند، هر دو می توانید از 50 گیگ اینترنت رایگان بهره مند شوید.

به علاوه، دعوت از دوستان برای تبدیل کردن سیم کارت اعتباری به دائمی نیز با قدردانی ایرانسل همراه خواهد بود. برای این کار کافی است شماره دوست خود را به 3192 پیامک کنید. پیام شما به او منتقل می شود و در صورتی که دعوت شما را بپذیرد، یک بسته اینترنتی به حجم 2 گیگ برای استفاده در یک ماه به شما هدیه می شود.

کد های تخفیف ایرانسل، راهی آسان برای هدیه گرفتن

در صورتی که مشمول استفاده از هیچ یک از طرح های تخفیف دار و رایگان ایرانسل نیستید، اصلاً نگران نباشد. همیشه یک راه دیگر نیز وجود دارد. شما عزیران می توانید با مراجعه به سایت کانال تخفیف، کد های تخفیف متنوع ارائه شده برای ایرانسل را مشاهده کرده و از میان آن ها یکی را انتخاب کنید. سپس با استفاده از این کد خدمات این اپراتور را با هزینه کم تری دریافت خواهید کرد. البته لازم به ذکر است که اعمال این کد ها با استفاده از طرح های ذکر شده در این مقاله منافاتی ندارد و می توانید از هر دو بهره مند شوید. علاوه بر این، با در اختیار داشتن پر کاربردترین کدهای دستوری ایرانسل هم می توانید خدمات مورد نیازتان را سریع تر دریافت کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن بسته و دیگر سرویس ها را خریداری کنید.

0 0 رای
این نوشته چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments